Ervaringen Mxstream?

Johan Graus

Hi,

Omdat Chello besloten heeft het abonnementsgeld met tien gulden te verhogen
en daarmee de prijs-kwaliteitsverhouding nog verder zakt, overweeg ik om
over te stappen op Mxstream. Tegenover de zeer wisselende (en meestal lage)
snelheden die Chello biedt (regio Arnhem), lijkt de constante snelheid die
Mxstream belooft, een goede oplossing. Ik ben echter benieuwd of dit ook in
de praktijk zo goed werkt. Of betekent overstappen van de regen in de drup
komen?

Alle reacties zijn welkom, graag ook naar jgr...@plex.nl .

Jacco Beukelman

Ik heb een collega die Mxstream in Amsterdam gebruikt en daarnaast
ook Chello. Hij is van plan om Chello dan maar op te zeggen.
(Traaaaaaaaaaaag)
Maar Mxstream bevalt hem heel goed. Lekkere verbinding, lekker downloaden
enz.

Gr. Jacco

Ricardo

"Johan Graus" <jgr...@plex.nl> schreef in bericht

Nou, ik heb de grootst mogelijke problemen met de firma Planet, alles binnen
gekregen , aangesloten, maar geen internet mogelijk omdat ze op een IP-adres
zitten te wachten van Mxstream. Ik moet echter wel gaan betalen en daar heb
ik lekker geen zin in. Neem dus liever een andere provider.

Rick.

Remco Bruijne

On Thu, 19 Apr 2001 17:06:04 +0200, "Ricardo"
<r.ma...@nospam.quicknet.nl> wrote:

[iemand wil op MXstream over]

> [...]
>zitten te wachten van Mxstream. Ik moet echter wel gaan betalen en daar heb
>ik lekker geen zin in. Neem dus liever een andere provider.

Ok, het duurt misschien iets langer. Ik heb xs4all en ben daar heel
tevreden over. Het startaanbod van Planet is echter (nu nog?) een heel
stuk gunstiger. Als daar dan een klein beetje afgeknabbeld wordt
doordat een IP adres een weekje later komt... Lijkt me gewoon een
afweging en misschien kun je ze bewegen om die week niets te
berekenen.

Remco

Ricardo

"Remco Bruijne"

> [...]
> doordat een IP adres een weekje later komt... Lijkt me gewoon een
> afweging en misschien kun je ze bewegen om die week niets te

Daar ben ik uiteraard over bezig, maar die rekening komt niet van Planet
maar van Mxstream, dat deel moet ik al betalen en komt op de telefoonnota,
houd ik dus gewoon in, is toch een acceptgiro. Planet heeft echter tot nu
toe niets, maar dan ook helemaal niets gedaan om uit te zoeken waar de fout
nu eigenlijk ligt, wat er aan te doen is en willen ook niet een meeltje of
briefje sturen als de boel WEL bruikbaar is, ik heb dus de kabel maar weer
aangesloten en ga lekker afwachten tot ik iets hoor, ik ga niet betalen in
die tussentijd. Ik had geen analoog modem, want dat is het eerste wat ze
zeggen, dan bel je toch gewoon in, maar dat kon ik dus niet, heb
uiteindelijk een 33K6-je kunnen lenen, maar twee abbo's en dan ook nog
inbellen ging me toch wat te ver hoor. Maar Planet heeft daar geen boodschap
aan. Ik ben dus niet tevreden over ze.

Rick.

Snowman

Zo kan ik ook klagen, wel een IP nummer en inlognaam bij XS4ALL
maar nog geen Modem en Splitter (doehetzelf pakket) van de kpn
gekregen.
Zal best goed komen, gewoon even wachten denk ik.

Ricardo

> [...]

> gekregen.
> Zal best goed komen, gewoon even wachten denk ik.

Het enigste verschil is dan dat jij niet voor Mxstrean aan het betalen bent
zonder dat je kan internetten, dat zit me toch echt erg dwars hoor, het
druist tegen mijn rechtsgevoel in gedwongen te worden te betalen voor een
dienst die ik (nog) niet afneem.Na veel heen en weer bellen blijkt dat een
kersverse regel te zijn van Mxstream, voorheen ging de betaling in 8 dagen
na data-verkeer, nu 8 dagen na verzending van het pakket, da's een heel
verschil.Ten tijde van mijn aanmelding op de site van Planet stond dat niet
in de voorwaarden, vandaar dat ik niet tevreden ben.

Rick.

The Joker

> [...]
heb
> ik lekker geen zin in. Neem dus liever een andere provider.

Dat je al wel moet gaan betalen klopt niet.
Je gaat pas betalen als je voor het eerst bent ingelogd met je ADSL. Dit is
niet het geval, dus gaat de facturering (en dus je 3 maanden gratis) nog
niet in.
--
The Joker
thej...@vinden.nl