Wat is de beste laptop?

Sybren

On Fri, 25 Aug 2000 08:55:52 +0200, "A. Grootens"
<andyg@(nospam)freemail.nl> wrote:

>Ik moet twee laptops aanschaffen ter vervanging van desktop pc's. Nu heb ik
>altijd gehoord dat Toshiba de beste laptops heeft. Is dit waar of zijn er
>betere merken?

Wat me altijd opvalt aan Toshiba is dat alles gewoon ontzettend goed
uitgedacht en ontworpen is, prettig toetsenbord, nette afwerking, etc.
Gewoon kwaliteitswerk, terwijl Compaq, Acer, Topline, etc altijd iets grof
lijken. Service is ook prima, nadeel is dat uitbreidingen (geheugen, HD,
etc) *asociaal* duur zijn. En nog een tip: koop er een losse muis bij. Die
muisvervangende knopjes/vlakjes/ballen etc werken op zich wel aardig, maar
als je een bureau ter beschikking hebt is het toch wel een verademing om
een echte muis erin te kunnen pluggen.

Sybren

--

"Pulchrum Est Paucorum Hominum" - Horatius

Heffels

Waar wil je ze voor gebruiken ?
Ik vind die Sony's echt heeeeeeeel mooi, zeker met die FireWire
aansluitingen...
*zwijmel*

A. Grootens <andyg@(nospam)freemail.nl> schreef in berichtnieuws
8o2h05$71l$1...@news.concepts.nl...

Bug-Zero

"A. Grootens" wrote:

> [...]
> altijd gehoord dat Toshiba de beste laptops heeft. Is dit waar of zijn er

de twee beste zijn toshiba en dell, maar beide ook de duurste :-(

A. Grootens

jan <x...@chelno.nl> schreef in berichtnieuws
3j+lOf=Cw5gVPbRg2...@4ax.com...

Boekhouding, Access-databases, Tekstverwerking, Internet. Dat is het wel
zo'n beetjes

> is mooi ook meteen het best?

A. Grootens

Anthony de Vries

On Thu, 24 Aug 2000 17:55:46 +0200, Bug-Zero
<bug-...@remcohn.dyndns.org> wrote:

>de twee beste zijn toshiba en dell, maar beide ook de duurste :-(

Dell is veel goedkoper dan Toschiba en Compaq.
Heb laatst wat zitten te vergelijken, en ik kom met een identieke
configuratie bij Dell op 8 kfl uit, waar ik bij Toshiba en Compaq op
10 kfl uitkom. Dan vindt ik nogal een verschil....

Volgens mij is Dell juist een van de goedkoopsten. Hij is namelijk
bij gelijke configuratie ook goedkoper dan bijvoorbeeld een Topline.

Anthony.

Heffels

> [...]
>
> Volgens mij is Dell juist een van de goedkoopsten. Hij is namelijk
> bij gelijke configuratie ook goedkoper dan bijvoorbeeld een Topline.

Is Toshiba zo duur joh ?
Ik zag net op een amerikaanse site een Satelite voor 1,199 dollar
Okee is geen topmodel, maar dat was ook niet nodig...

Guess...(?)

Ik heb zelf een sony z600 (inderdaad met firewire, dus ook een digitale
camcorder van sony) en dat werkt perfect.

Toshiba is de nummer 1, maar of toshiba dat blijft?! Sony laptops hebben
meer voor minder geld.

Ik hoop dat het een sony wordt, zeker als je nog een keer een camcorder
koopt!

Groetjes Peter.

Marc de Vries

On Wed, 30 Aug 2000 13:47:10 +0200, "Guess...(?)"
<lots_o...@hotmail.com> wrote:

> [...]
>camcorder van sony) en dat werkt perfect.
>
>Toshiba is de nummer 1, maar of toshiba dat blijft?! Sony laptops hebben

Waarom is volgens jou Toshiba de nummer 1?

phb

dat is niet veel, heb hem bekeken, zie http://www.mycom.nl/index2.html
de 940 is een goeie en niet duur, wel geheugen opvoeren naar 128

phb

>Deze week bij Albert Heijn, tussen de koffie en de mosterd, een laptop
>te koop. (Siemens Fujitsu)

Pepijn

In article <8o2h05$71l$1...@news.concepts.nl>, "A. Grootens"
<andyg@(nospam)freemail.nl> wrote:

Even iets compleet anders; een powerbook van Apple? Erg goed, maar ja,
apple hè? Sommigen hebben daar wat tegen.

--
As always: Vriendelijk gegroet door Pepijn
Stay nice, stay alive

Remove sp when replying by email

Dil

Kan je Toshiba laptops leveren tegen de laagste prijs in Nederland!
Bel 06-53303793 of d...@otterwestelaken.nl
Pepijn <Pep...@sphome.nl> schreef in berichtnieuws
Peppin-9A4EC5.14325614092000@news...

Jod@

"Dil" <d...@otterwestelaken.nl> schreef in bericht

> Kan je Toshiba laptops leveren tegen de laagste prijs in Nederland!
> Bel 06-53303793 of d...@otterwestelaken.nl
> Pepijn <Pep...@sphome.nl> schreef in berichtnieuws
> Peppin-9A4EC5.14325614092000@news...

Kijk eens naar een DELL,groot scherm tot 15.4" en PIII75o speedstep leuke
vervanging voor je desktops en relatief betaalbaar zeker als je zelf ff op
en neer gaat naar Londen.
Gus