CD-ROM 40 jaar Russische Ruimtevaart

Albert

Beste Lezer,

Ik bied te koop aan bovenstaande CD-ROM in originele verpakking.

Deze Engelstalige CD-ROM is in Amerika gemaakt in samenwerking met de
Russen.

Russians in Space bevat een uitgebreide encyclopedie over de Russische
ruimtevaart, zowel video als geluidsfragmenten, 400 foto's en honderden
pagina's met tekst.
De Cd-rom bevat zo'n 30 video en geluidsfragmenten waardoor deze ook
gebruikt kan worden voor b.v. een voorstelling (b.v. een planetarium),
de
totale tijdsduur is meer dan een uur.

Behalve videobeelden en zo'n 400 foto's (o.a. als dia show) kan men ook
de
geschiedenis bestuderen in een overzichtelijke database met tekst. Deze
database bevat zo'n 100+ modules met ieder 1-7 pagina's aan tekst.

Winkel waarde was 140,- NLG.

Ik bied deze te koop voor 75 gulden inclusief verzzendkosten.

Tevens over +/- 1 maand een verkoop van een Ruimtevaart en Sterrenkunde
verzameling.
Bestaande uit, diverse officiele folders, boeken tijdschriften, doc van
NASA, ESA, pers Foto's, met en zonder handtekening, enz.

Met vriendelijke groet,

Albert,