aanmelden bij zoekmachines :help!!!!!

1 view

rikdenbeste

mijn dochter heeft een internetshop laten maken gericht op
Amerika,Canada,nieuw Zeeland,Australiė, Japan maar helaas is de maker van
deze site niet in staat gebleken om de site aan t emelden bij de grote
zoekmachines op een plaats bij de eerste twee pagina's
wie heeft er een manier om dat wel te doen?
Graag hulp want zo werkt het niet en dat is natuurlijk wat frustrerend

reacties graag naar rik...@hotmail.com

Bedankt voor de hulp alvast!

Speed Limited @ndré

"rikdenbeste" <rik...@hotmail.com> wrote in message

Deze vraag zal de top 100 van internationals ook wel stellen.
En hier geeft iemand je ff een gratis antwoord?
Een commerciėle oplossing vind je o.a. bij http://www.iq3.nl/hitman/
Kheb geen banden met dit bedrijf, maar ze houden zich mede bezig
met webpromotion, hetgeen dat je zoekt denk ik.

Suc6

André

Speed Limited @ndré

"Speed Limited @ndré" <I.l...@spammail.too> wrote in message

> "rikdenbeste" <rik...@hotmail.com> wrote in message

van

> Deze vraag zal de top 100 van

OOPS --> multinationals natuurlijk ;-)

> En hier geeft iemand je ff een gratis antwoord?

> Een commerciële oplossing vind je o.a. bij http://www.iq3.nl/hitman/

Erik

to rikdenbeste
He, bij http://www.linkplaza.nl/

Erik

T-V

> [...]
> wie heeft er een manier om dat wel te doen?
> Graag hulp want zo werkt het niet en dat is natuurlijk wat frustrerend

Goh, en jij bent zeker de enige die op die plek wil staan?

Jod@

simplesubmit is wel wat dan ,dunkt me zo
"Speed Limited @ndré" <I.l...@spammail.too> schreef in bericht

ee950

kijk ook eens op www.consultancy.lewa.nl

rikdenbeste <rik...@hotmail.com> schreef in berichtnieuws