Andy Lives In Da Future!!!

D.M.I.N.D.

Ehm... leuke grap, je PC ff instellen op 1 dag later... blijft jouw bericht
in ieder geval vandaag als nieuwste staan...
't Is alleen wat irritant... (stel dat iedeen zo doet als jij)...
Dus doe gewoon normaal, zoals iedereen, je posting wordt echt wel gelezen
hoor...

D.M.I.N.D.

A. Grootens

Grappig, daar had ik nou nooit aan gedacht. Bedankt voor de tip.

Jammer alleen dat ik geen tijd heb om al die postings af te gaan om te
kijken of ze allemaal wel correct zijn en iedereen zich aan de regeltjes
houd. Lijkt me erg spannend

D.M.I.N.D. <dm...@NOSPAMkabelfoon.nl> schreef in berichtnieuws
8o3leb$10av$1...@news.kabelfoon.nl...

D.M.I.N.D.

A. Grootens <andyg@freemail(nospam).nl> schreef in berichtnieuws
39a560d4$0$10246@reader5...

> [...]
>
> Jammer alleen dat ik geen tijd heb om al die postings af te gaan om te
> kijken of ze allemaal wel correct zijn en iedereen zich aan de regeltjes

Ik denk dat jij niet zo erg slim bent... goh... zou je enig idee hebben
waarom ik dat denk???
1) een nieuw bericht staat onderaan de nieuwsgroep... (volg je het nog?)...
dus jouw bericht blijft onderaan staan... 'wij' leven immers een dag terug
(tot zo ver begrijp je me? zo niet ik wil je t best nog wel eens uitleggen)
2) De datum van verzenden staat gewoon in je beeldscherm (ik geef je even de
tijd om te zoeken) Als daar dan 25e staat ga je even nadenken lijkt me (jij
misschien niet, maar veel mensen wel)
3) Je hebt het waarschijnlijk met opzet gedaan (erg triest, maar die figuren
heb je ook) hoe weet ik dat / waarom denk ik dat ?? nou, de datum van je
latere mailing staat gewoon op de 24e... Dus je weet wel degelijk waar je
mee bezig bent...
4) Als je me nog steeds volgt (wat ik bij mensen als jij in twijfel trek)
hoef je dus geen enkel regeltje na te gaan, maar is alles op logica
gebaseerd.

Zo, was dat spannend of niet meneer A Grootens??!!

D.M.I.N.D.

D.M.I.N.D.

> [...]
>
> Jammer alleen dat ik geen tijd heb om al die postings af te gaan om te
> kijken of ze allemaal wel correct zijn en iedereen zich aan de regeltjes

Oja, en Andy, ik heb het nu 20.44 ... dus waarschijnlijk zit je nu nog maar
n dik uurtje te ver. Je kunt dit instellen door de klok (rechts onder in
beeld) aan te klikken en je tijd goed te zetten (ik weet dat t moeilijk
klinkt voor je, maar als je maar lang genoeg probeert moet t je voor t
weekend wel lukken - hoop ik - )

D.M.I.N.D.

D.M.I.N.D. <dm...@NOSPAMkabelfoon.nl> schreef in berichtnieuws
8o3qg2$15um$1...@news.kabelfoon.nl...

> [...]
> beeld) aan te klikken en je tijd goed te zetten (ik weet dat t moeilijk
> klinkt voor je, maar als je maar lang genoeg probeert moet t je voor t

Ik zie dat t precies 2 uur later is bij je... nou, dan moet t je wel lukken,
toch? klokje 2 uurtjes terug zetten?? Dan hoef je je niet eens af te vragen
hoe de minuten werken...

Unezra qr Wbatr

On Thu, 24 Aug 2000 19:20:29 +0200, "D.M.I.N.D."
<dm...@NOSPAMkabelfoon.nl> wrote:

> [...]
>'t Is alleen wat irritant... (stel dat iedeen zo doet als jij)...
>Dus doe gewoon normaal, zoals iedereen, je posting wordt echt wel gelezen

Hey, het is niet netjes nee, maar als je gewoon een newsreader die niet
op datum maar op thread zou sorteren, dan staat d'r helemaal niks
bovenaan. Ik denk dus dat het meer *jouw* kennis is dan de zijne die er
voor zorgt dat jij het irritant vind, terwijl ik d'r helemaal niks van
merk.

Heb je wel eens gegeken hoe de datum van een post van iemand uit
Australie staat die in een nl.* newsgroup post? Juist ja, local time...

Harmen
--
Everything is relative, is relative.

D.M.I.N.D.

Unezra qr Wbatr <une...@digivakker.demon.nl> schreef in berichtnieuws
qqubqs07n2ru2idqb...@4ax.com...

> [...]
> bovenaan. Ik denk dus dat het meer *jouw* kennis is dan de zijne die er
> voor zorgt dat jij het irritant vind, terwijl ik d'r helemaal niks van

Ow... IE5 staat hier nog vrij standaard ingesteld... zoals bij de meesten,
denk ik...

> Heb je wel eens gegeken hoe de datum van een post van iemand uit
> Australie staat die in een nl.* newsgroup post? Juist ja, local time...

Tuurlijk... maar WestBrabantNet B.V. klinkt toch verdacht veel Nederlands,
vind je niet?

D.M.I.N.D.

Unezra qr Wbatr

On Fri, 25 Aug 2000 08:36:57 +0200, "D.M.I.N.D."
<dm...@NOSPAMkabelfoon.nl> wrote:

>Ow... IE5 staat hier nog vrij standaard ingesteld... zoals bij de meesten,
>denk ik...

Denk het niet. En als dat al zo is ist tijd voor een goede les "wat doe
ik wel en niet op het internet". (net zoals voor mij nu trouwens, gezien
die omvangrijke X-post, van waaruit lees jij deze trhead?)

>Tuurlijk... maar WestBrabantNet B.V. klinkt toch verdacht veel Nederlands,
>vind je niet?

Dan nog. Maakt de ingestelde tijd niet uit. Als diegene al voor mekaar
wil krijgen dat de msgs bovenaan komen, dan zal dat alleen lukken bij
diegenen die hun newsreader niet goed hebben afgericht. En dan ist dus
hun eigen probleem.

D.M.I.N.D.

Unezra qr Wbatr <une...@digivakker.demon.nl> schreef in berichtnieuws
j45cqs4innvfd99p0...@4ax.com...

> Denk het niet. En als dat al zo is ist tijd voor een goede les "wat doe
> ik wel en niet op het internet".

Jaja... grappig... ik denk zelf, dat ik heel wat meer verstand van computers
en internet heb dan jij, maargoed... je weet het niet he... Ik heb me nooit
zo verdiept in IE5 en hoef daar geen les in (had jij waarschijnlijk wel
nodig, een of andere cursus 'hoe begrijp ik MS Outlook in 30 lessen'

> (net zoals voor mij nu trouwens, gezien
> die omvangrijke X-post, van waaruit lees jij deze trhead?)

Duh... wil je dat ik ze allemaal opnoem??... geloof me, je bent echt de
slimste niet hier...

alt.nl.markt.comp.overig,alt.nl.markt.comp.systemen,nl.comp,nl.comp.hardware
,nl.comp.overig,nlnet.comp

Ik lees ze vanuit nl.comp.hardware en alt.nl.markt.comp.systemen

D.M.I.N.D.

Unezra qr Wbatr

On Fri, 25 Aug 2000 08:59:18 +0200, "D.M.I.N.D."
<dm...@NOSPAMkabelfoon.nl> wrote:

>Jaja... grappig... ik denk zelf, dat ik heel wat meer verstand van computers
>en internet heb dan jij, maargoed... je weet het niet he...

Best, it's your party.

>Ik heb me nooit zo verdiept in IE5 en hoef daar geen les in (had jij waarschijnlijk wel
>nodig, een of andere cursus 'hoe begrijp ik MS Outlook in 30 lessen'

Nee, ik gebruik het niet. Omdat het zuigt.

>Duh... wil je dat ik ze allemaal opnoem??...

Nee, dat wil ik niet.

>geloof me, je bent echt de slimste niet hier...
>alt.nl.markt.comp.overig,alt.nl.markt.comp.systemen,nl.comp,nl.comp.hardware
>,nl.comp.overig,nlnet.comp

Ik zei toch nee. Doe dat dan ook niet.

A. Grootens

Tjonge jonge wat een frustraties D.! En dat terwijl ik in al mijn goede
bedoelingen slechts een advies inwon via het geweldige medium usenet. En je
hebt me nog geen steek verder geholpen. Om je gerust te stellen, ik had
inderdaad mijn datum veranderd, vanwege het uittesten van een macro die ik
ontwikkeld heb. En inderdaad ik ben vergeten de tijd terug te zetten. Oh oh
oh! Stoute Andy. En als ik dan op een andere pc een reactie geef op jouw
verdachtmakingen, kan het inderdaad zo zijn dat daar de datum/tijd anders
ingesteld staat. Daar had je nog niet aan gedacht he? Je behandeld mij als
een klein kind, terwijl je dat waarschijnlijk zelf bent. Hoe oud ben je nou?
Rond de 13-14 denk ik zo. Als je in het vervolg geen positieve bijdrage aan
postings kan/wil leveren, hou dan stil. Volgende keer laat ik je honderd
keer schrijven:

D.M.I.N.D (afkorting van "Dat mag ik niet doen!")

PS: Bespaar je de moeite van een reactie op dit bericht te schrijven, want
ik lees 'm lekker toch niet.

Doewie

"D.M.I.N.D." <dm...@NOSPAMkabelfoon.nl> schreef in bericht

Unezra qr Wbatr

On Fri, 25 Aug 2000 14:01:30 +0200, "A. Grootens"
<andyg@(nospam)freemail.nl> wrote:

> [...]
>ontwikkeld heb. En inderdaad ik ben vergeten de tijd terug te zetten. Oh oh

*grinnik*

> [...]
>een klein kind, terwijl je dat waarschijnlijk zelf bent. Hoe oud ben je nou?

Hmm, als 'ie 13-14 is, is het lastig om meer verstand van computers te
hebben dan jij en ik. Met mijn 23 jaar (bijna dan) en bijna 5 jaar
werkervaring in de IT maak ik me niet echt zorgen meer dat ik helemaal
een groentje ben wat betreft internet enzo. DMIND zal hopenlijk wel wat
ouder zijn dan dat, anders vind ik het helemaal een wat zielige reactie.

>PS: Bespaar je de moeite van een reactie op dit bericht te schrijven, want
>ik lees 'm lekker toch niet.

Neh neh neh neh neh!

D.M.I.N.D.

A. Grootens <andyg@(nospam)freemail.nl> schreef in berichtnieuws
#rquIxoDAHA.281@net003s...

> Tjonge jonge wat een frustraties D.

Frustratie?? integendeel... vind t altijd wel leuk zo'n conversatie (leg ik
even uit' conversatie = gesprek)! Alleen als iemand ergens een spottende
reactie op geeft, kun je verwachten dat je dr ook zo een terugkrijgt...
toch? das ook geen frustratie hoor... ech nie...

> [...]

> inderdaad mijn datum veranderd, vanwege het uittesten van een macro die ik
> ontwikkeld heb. En inderdaad ik ben vergeten de tijd terug te zetten.

Op 2 pc's uitproberen... grappig... een double-check... is toch niet nodig
beste Andy...

> [...]

> verdachtmakingen, kan het inderdaad zo zijn dat daar de datum/tijd anders
> ingesteld staat. Daar had je nog niet aan gedacht he?

Jawel hoor... enkel toevallig dat je ze alle twee 2 uur voor hebt lopen als
je t maar op 1 pc getest hebt... moet ik dit dan van je geloven??

> Je behandeld mij als
> een klein kind, terwijl je dat waarschijnlijk zelf bent.

Nop. Jouw ironische reactie deed me hetzelfde denken van jou...

> Hoe oud ben je nou?
> Rond de 13-14 denk ik zo.

Nop. Je zit dr weer naast...

> Als je in het vervolg geen positieve bijdrage aan
> postings kan/wil leveren, hou dan stil. Volgende keer laat ik je honderd
> keer schrijven:
>
> D.M.I.N.D (afkorting van "Dat mag ik niet doen!")

LOL! die vin ik leuk gevonden! Hoelang had je nodig om deze afkorting te
vinden?? uurtje of 4...??
Zal ik jouw het principe van kopieren en plakken eens uitleggen, of weet je
dat al?

> PS: Bespaar je de moeite van een reactie op dit bericht te schrijven, want
> ik lees 'm lekker toch niet.

Mooi...
trouwens: "ik lees 'm lekker toch niet" haalt mijn idee over jouw leeftijd
nog verder omlaag... mn neefje van 6 zegt ook zulke dingen...

> Doewie

Mzzl

D.M.I.N.D.

Unezra qr Wbatr <une...@digivakker.demon.nl> schreef in berichtnieuws
22rcqsgermp52jtc7...@4ax.com...

> [...]

> werkervaring in de IT maak ik me niet echt zorgen meer dat ik helemaal
> een groentje ben wat betreft internet enzo. DMIND zal hopenlijk wel wat

Mwah...'n jaartje jonger dan jij...

> anders vind ik het helemaal een wat zielige reactie.

helemaal een beetje... grappig... klinkt niet erg wijs...