pandactueelbestaand_plus_woningtype tabel niet compleet bij nieuwe gemeenten

jhpoo...@gmail.com

to nlextract
Goede morgen,

Ik heb de PDOK BAG ZIP van Juli 2022 ingeladen in PostGIS met NLExtract 1.5.3. Als ik in QGIS de tabel pandactueelbestaand_plus_woningtype filter op pand_is_woning = 1 zie ik geen woningen in de nieuwe (vanwege gemeentelijke herindeling 2022) gemeenten Maashorst en Land van Cuijk. Zie de screenshot hieronder. Dit wilde ik even doorgeven.

Hartelijke groet,

Jelmer Oosthoek

Clipboard02.jpg

Bas Couwenberg

to nlex...@googlegroups.com
De pandactueelbestaand_plus tabel en anderen in bagv2/etl/sql/adres/adres-tabel-plus.sql
 gebruiken nog 'now' in plaats van de BAG standdatum (extract_datum) zoals de VIEWs in bagv2/etl/sql/create-views.sql.

Ik zie geen relatie met de woonplaatsen noch gemeenten.

Dit is een bericht van de Google Groups "nlextract" group.
Home pagina: http://www.nlextract.nl
Groep mailen: nlex...@googlegroups.com
Afmelden: nlextract+...@googlegroups.com
Meer opties: http://groups.google.com/group/nlextract?hl=en

---
Je hebt dit bericht ontvangen omdat je bent geabonneerd op de groep 'nlextract' van Google Groepen.
Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar nlextract+...@googlegroups.com.
Ga naar https://groups.google.com/d/msgid/nlextract/dbde76a1-4cd9-4507-b66e-5fd8d57d805en%40googlegroups.com om deze discussie op internet te bekijken.

--
Disclaimer: Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

jhpoo...@gmail.com

to nlextract
Wat ik kan vinden is dat als ik https://github.com/nlextract/NLExtract/releases/download/1.5.3/nlextract-1.5.3.zip download en naar bagv2\etl\data\cbs\gemeente ga ik niet de .csv en .txt zie die ik hier vind: https://github.com/nlextract/NLExtract/tree/master/bagv2/etl/data/cbs. Hoe kan ik de meest up-to-date versie van NLExtract downloaden?

Bas Couwenberg

to nlex...@googlegroups.com
On Fri, Aug 19, 2022 at 4:26 PM jhpoo...@gmail.com <jhpoo...@gmail.com> wrote:
Hoe kan ik de meest up-to-date versie van NLExtract downloaden?

jhpoo...@gmail.com

to nlextract
Top, ik zal t uitproberen! Ik had aangenomen dat met de nieuwste officiele versie (1.5.3) ik ook meteen up-to-date data had zoals gemeentelijke herindeling. Maar ik zie dat dit pas na de release zijn toegevoegd: https://github.com/nlextract/NLExtract/compare/1.5.3...master

Voortaan zal ik altijd git gebruiken ;-)

Bas Couwenberg

to nlex...@googlegroups.com
Voor BAGv2 heb je ook Stetl uit git nodig, want er is ook nog steeds
geen release met de changes daarvoor. Het lijkt wel een Mapbox project
:-(

Vergeet dus niet om ook de git submodule te gebruiken.
> [...]
>
> ---
> Je hebt dit bericht ontvangen omdat je bent geabonneerd op de groep 'nlextract' van Google Groepen.

jhpoo...@gmail.com

to nlextract
Dank, ik heb NLExtract net in Windows dmv de Git GUI gecloned en heb 'Recursively clone submodules too' aangevinkt. Lijkt me dat dit dus goed gegaan is ;-)