BGT updates na 1 juli

Rob Egelmeer

to nlextract
Hallo,

Het valt mij op dat de laatste versie van de BGT van 1 juli is. Normaal gesproken zou deze twee keer per maand worden bijgewerkt. Kunnen jullie uitzoeken wat er aan de hand is.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,

Rob Egelmeer

Hans van der Meij

to nlextract
Als voorafje van de reactie van Frank (en/of Just) naar ik heb begrepen een heroverweging van de updatefrequentie en daarnaast de gedachtevorming over betaalde abonnementen voor hogere frequenties...
Niet geheel onlogisch wat mij betreft, gelet op de inspanningen en ook kosten voor apparatuur...

Frank Steggink

to nlex...@googlegroups.com
Op dit moment valt helemaal niks te melden. Just en ik hebben hier
recent niet over gesproken. De reactie van Hans is prematuur.

Met vriendelijke groet,

Frank Steggink

--
Steggink Geo-ICT
Frank Steggink

frank.vcf

Rob Egelmeer

to nlextract
Hallo,

De laatste BGT update is nu geplaatst op 31 augustus. Is het mogelijk om deze weer een keer bij te werken?

Daarnaast zouden we graag willen weten of de frequentie van de update van de BGT weer twee maandelijks wordt?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,

Rob Egelmeer