BAG Overlap woonplaatsgrenzen noord en zuid scharwoude (1117 en 1118)

Pee Wee

to nlextract
In de laatste postgis dump lijkt het erop dat deze 2 woonplaatsen (actueelbestaand)  een klein stukje overlap hebben. Ik probeerde panden toe te wijzen aan woonplaatsen en toen liep ik daar tegenaan. Iemand die weet wat er aan de hand is?

Bas Couwenberg

to nlex...@googlegroups.com
De geometrie van Noord-Scharwoude is recent aangepast
(begindatumtijdvakgeldigheid 2020-06-02 00:00:04), die van
Zuid-Scharwoude echter nog niet (begindatumtijdvakgeldigheid
2019-12-24 00:00:03).

Waarschijnlijk zal de geometrie van Zuid-Scharwoude binnenkort ook
aangepast worden gezien ze onderdeel zijn van dezelfde gemeente, maar
je zou een terugmelding kunnen doen om hier expliciet op te wijzen.

--
Disclaimer: Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Pee Wee

to nlextract
Bedankt Bas

Heb even in de bag viewer gekeken omdat ik daar een terugmelding kon doen. Daar zie ik dat de huidige begindatum van Zuid Scharwoude 16-06-2020 is dus ga ik er maar vanuit dat het in de volgende postgis dump is opgelost.