Beeldmateriaal 2018/Actueel(2019)

Konstantin

to nlextract
Hallo,

Onder het kopje beeldmateriaal staat bij 2017 en lager GeoTiffs tussen, alleen is dit niet het geval voor 2018 of hoger (2019/actueel map bestaat niet). Worden deze geotiffs er ook nog bijgezet net zoals bij 2017?

Alvast bedankt!

Groet,
Konstantin

Frank Steggink

to nlex...@googlegroups.com
Dag Konstantin,

Deze GeoTIFF's heb ik gemaakt, maar ik ben niet van plan om dat voor
2018 te doen, omdat 1) het veel werk is, 2) het ECW bestand een stuk
kleiner is dan de GeoTIFF's en 3) recente versies van GDAL prima met ECW
om kunnen gaan.

Van 2019 is bij mijn weten de actuele luchtfoto nog niet gereed /
compleet. De verwachting was dat dit vorige week zou zijn, maar ik heb
nog geen bericht van PDOK hierover langs zien komen. Zie
https://geoforum.nl/t/luchtfoto-rgb-wms-laag-luchtfoto2019-geeft-foutmelding/3427/5
voor de laatste statusupdate. Wanneer de luchtfoto gereed is, moet Just
of ik langs het Waterschapshuis in Amersfoort om de ECW te kopiëren en
vervolgens te uploaden. Wanneer dat gaat gebeuren (en wanneer we tijd
hebben), is nog niet bekend.

Met vriendelijke groet,

Frank Steggink
> [...]
> 'nlextract' van Google Groepen.
> Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep
> meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar
> nlextract+...@googlegroups.com
> <mailto:nlextract+...@googlegroups.com>.
> Ga naar
> https://groups.google.com/d/msgid/nlextract/ce827b8e-9968-4bed-986f-9eba5a95d052%40googlegroups.com
> <https://groups.google.com/d/msgid/nlextract/ce827b8e-9968-4bed-986f-9eba5a95d052%40googlegroups.com?utm_medium=email&utm_source=footer>
> om deze discussie op internet te bekijken.

frank.vcf

Konstantin

to nlextract
Bedankt voor je snelle reactie!

Voor 2019 wachten we dan maar rustig af en ga ik maar met de ECW bestanden verder.

Hartelijke dank!

Groet,
Konstantin
> [...]
> Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep
> meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar

Adriaan

Konstantin

to nlextract
Ah kijk! Bedankt voor je reactie. Ik kende deze site nog niet, maar dit is inderdaad wat ik zocht.
Groet!

A Wielemaker

to nlextract
Het is nu ook mogelijk de beelden te downloaden via FTP. Host 104.47.162.174 en verder anoniem, dus zonder inloggegevens. Voor kleine stukjes is Geotiles handiger en sneller