Ontbrekende nummeraanduiding ID's

si...@openstate.eu

to nlextract
Hi!

Sommige adressen hebben meerdere nummeraanduiding ID's. Zo heeft Teunisbloemlaan 50, Vleuten twee nummeraanduiding ID's:
In de "BAG Adressen - Uitgebreid - CSV" is er echter enkel '0344200000208275' terug te vinden.

Ik heb een beetje rond gezocht in deze mailinglist en op GitHub, maar ik zie niet zo snel of dit zo hoort of niet. Mocht dit wel zo horen, waar kan ik dan een compleet overzicht vinden van adressen + nummeraanduiding ID's?

NB: een ander voorbeeld van een adres met meerdere nummeraanduiding ID's is Houtwijklaan 20, 's-Gravenhage.

Cheers,
Sicco