ERROR: fout unicode argument expected, got 'str' in XML DOM processing

Jelmer Oosthoek

to nlextract
Hallo,

Bij uitvoer van BAGextract krijg ik steeds bij elke XML deze error:
ERROR: fout unicode argument expected, got 'str' in XML DOM processing, bestand=.........

En ik run: python bagextract.py -e inspireadressen.zip

Is dit iets wat ik nog ergens kan oplossen of kan ik de error negeren?

Met vriendelijke groet,

Jelmer Oosthoek

Bas Couwenberg

to nlex...@googlegroups.com
python moet de python3 interpreter zijn.

Het bag-extract.sh detecteerd de versie, probeer dit:

./bag/bin/bag-extract.sh -f <conf> -e <inspireaddressen.zip>

--
Disclaimer: Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Jelmer Oosthoek

to nlextract
Dank, nu heb ik geen error meer. Ik gebruikte Python 2.7, dat stond hier uitgelegd voor Windows gebruikers: https://docs.nlextract.nl/en/latest/bagextract.html#handleiding-bag-extract

Frank Steggink

to nlex...@googlegroups.com
Dat klopt helaas. De documentatie is verouderd, mede ook door de
overgang naar Python 3. Zie issue
https://github.com/nlextract/NLExtract/issues/278. Door tijdgebrek en
andere prioriteiten zijn we hier helaas niet aan toegekomen. Ik verwacht
niet dat ik daar binnen afzienbare tijd wel aan ga toekomen.

Groeten,

Frank
> [...]
> om deze discussie op internet te bekijken.

Steggink Geo-ICT
Frank Steggink
Smaragdplein 61
3523 ED Utrecht