Minimale en maximale versies van Python, Postgres en Postgresql ?

Ivo Noorhoff

to nlextract
Hallo,

Voor een schone installatie op Ubuntu 18.04 en Postgres 12 wil ik graag weten : wat zijn de minimale en maximale versies van Python, Postgres en Postgresql voor het draaien van NLExtract ?

Groet, Ivo

Bas Couwenberg

to nlex...@googlegroups.com
NLExtract zou moeten werken met de python3 & postgresql packages in bionic.

bionic heeft echter nog python-stetl (1.1+ds-2) welke alleen support
heeft voor Pyton 2, gezien de geospatial packages in Ubuntu niet
actief onderhouden worden zal je Stetl 2.0 van PyPI moeten installeren
(er is een backport voor Debian buster).

--
Disclaimer: Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Just van den Broecke

to nlex...@googlegroups.com
Op dit moment zit er altijd een Stetl versie "embedded", als submodule
in the NLExtract repo en in de NLExtract .tar.gz/.zip versies die je
daar onder "releases" download.

NLExtract 1.4.0 werkt nog met Python 2. De master branch met Python 3,
echter alleen voor de BAG verwerking (gebruikt geen Stetl). Er ligt een
issue om ook de Stetl ondersteuning in NLExtract naar Python3 te brengen:
https://github.com/nlextract/NLExtract/issues/265 en vooral laatste
commentaren daar.

Met vriendelijke groet,

--Just