Moeder vertelt hoe haar baby 5 dagen na haar tweede Pfizer-injectie overleed

nastyho...@gmail.com

Bs"d

Geen woorden kunnen de pijn beschrijven: Moeder vertelt hoe haar baby 5 dagen na haar tweede Pfizer-injectie overleed

https://www.frontnieuws.com/geen-woorden-kunnen-de-pijn-beschrijven-moeder-vertelt-hoe-haar-baby-5-dagen-na-haar-tweede-pfizer-injectie-overleed/

De moeder van baby Isabella deelt haar verhaal in de hoop dat andere zwangere vrouwen “twee keer nadenken” voordat ze een COVID-injectie nemen.

“Ik wil mijn verhaal delen omdat ik er helemaal voor was, ik was Pro Vax. Ik sprak met de artsen en kreeg medisch advies om het te nemen om mijn gezin en baby veilig te houden. Dit verhaal is het resultaat van het advies van de professionele artsen.”

Een Australische moeder deelde deze maand mee dat haar ongeboren dochtertje aan een hersenbloeding was overleden vijf dagen nadat zij haar tweede dosis van de Pfizer-injectie had gekregen.

Stephanie Whitmore zegt dat zij haar verhaal vertelt omdat zij voorstander was van de COVID-prik, maar zij gelooft dat de Pfizer-prik de oorzaak is van de dood van haar dochter Isabella.

Whitmore vertelde hoe zij het advies van haar artsen opvolgde om een COVID-prik te nemen om “haar gezin en haar baby te beschermen” en hoe zij op 13 september 2021 haar eerste dosis van het Pfizer-vaccin kreeg. Op dat moment had ze “geen enkele reactie”.

Op 4 oktober 2021 kreeg ze haar tweede Pfizer-vaccin. “Mijn baby was gezond en wel gedurende mijn hele zwangerschap,” schrijft ze. “Ze was op elk moment uitgerekend, twee dagen na mijn tweede dosis Pfizer-vaccin.”

Whitmore vertelt in de video wat er gebeurde: “Ik had mijn afspraak met 36 weken, een week voor ze stierf. Ze had haar “hoofd naar beneden, zodat ze klaar was om te komen”.

Kort daarna merkte Whitmore dat Isabella niet meer bewoog en ging hij naar het ziekenhuis om te zien of er iets mis was. Eerst werd haar hartslag gecontroleerd en die bleek “goed te kloppen”, waarna Whitmore “een gevoel van opluchting” kreeg.
Amerikaanse gezondheidsautoriteit FDA verleent volledige goedkeuring voor het Pfizer-BioNTech Covid-19 vaccin

Maar toen werd er een echo gemaakt en bleek dat Isabella “een bloedprop in haar hersenen” had.

“Alles gebeurde zo snel,” zegt Whitmore. Isabella kreeg een intraventriculaire bloeding (IVH), een bloeding in de hersenen, en uiteindelijk stopte haar hart. Isabella zat nog steeds in haar moeder.

“De doodgeboorte van mijn dochter was een van de meest traumatische ervaringen van mijn leven, en ik zou dat niemand toewensen,” schrijft Whitmore.

Zij verzocht om een autopsie, waarvan de uitslag luidde dat de doodsoorzaak “onbekend” was. Whitmore vroeg wat de gebruikelijke oorzaak van zo’n dood was. “Ze zeiden pre-eclampsie (hoge bloeddruk tijdens de zwangerschap), hoge bloeddruk en trombose of genetische aandoeningen – die ook niet werden geïdentificeerd.

Johns Hopkins Medicine merkt op dat IVH “het vaakst voorkomt bij premature baby’s” en “ook kan ontstaan bij voldragen baby’s, hoewel dit zeer zeldzaam is”, schrijft Uncutnews.ch.

Hoewel Whitmore in haar videoverklaring verduidelijkte dat zij “niet tegen vaccins is,” schrijft zij: “Aangezien de artsen de oorzaak niet hebben kunnen vaststellen, geloof ik dat het het vaccin van Pfizer was. Ik weet het niet zeker en zal het nooit weten, maar er is geen andere verklaring.”

Over het COVID-vaccin schrijft Whitmore: “Ik heb mijn vriendinnen gevraagd twee keer na te denken als ze zwanger zijn, van iemand die geloofde dat dit het juiste was om te doen, had ik nooit gedacht dat dit zou gebeuren.”

Whitmore voegt er oprechte woorden aan haar dochter toe, “Geen woorden kunnen de pijn beschrijven die ik nu voel omdat ik je zo mis mijn lieveling … Alles gebeurt met een reden en ik kan nu niet begrijpen waarom je niet bij me bent, maar ik vertrouw op God en ik weet dat hij zijn perfecte plannen voor ons heeft. Bella, mijn liefste, ik beloof je dat ik altijd dicht bij je zal zijn en bidden voor… Jezus om voor je te zorgen.”
24-jarige verpleegster krijgt toevallen, hersenaneurysma twee uur na J&J-prik - zou niettemin de experimentele injectie weer nemen

Bloedingsstoornissen bij zuigelingen van gevaccineerde moeders en bij zuigelingen die COVID-vaccinaties hebben gekregen, worden beschreven in duizenden VAERS-rapporten, waaronder 2.177 rapporten van sterfgevallen na COVID-vaccinaties. Veel van deze meldingen bevatten beschrijvingen van patiënten met neusbloedingen, bloed in de ontlasting als gevolg van maagbloedingen, hersenbloedingen, blauwe plekken en bloedingen uit de mond.

Eén VAERS-rapport beschrijft een vijf maanden oude baby die borstvoeding kreeg en overleed aan een zeldzame auto-immuunbloedingsstoornis, trombotische trombocytopenische purpura (TTP), nadat hij de dag na de COVID-vaccinatie van zijn moeder uitslag had gekregen.

Bloedstolsels zijn ook een vaak waargenomen bijwerking van COVID-vaccinatie. Israëlische wetenschappers hebben in een onderzoeksrapport van juni een verband gevonden tussen het COVID-vaccin van Pfizer en de vorming van bloedklonters. En al in december 2020 waren er aanwijzingen dat mRNA-ontworpen vaccins in verband werden gebracht met gevaarlijke bloedstolsels.

Volgens het Vaccine Adverse Event Reporting System (VAERS) komt een aanzienlijk deel van de meldingen ook voor rekening van hartziekten. Tot dusver zijn 8.136 meldingen van hartaanvallen in de databank opgenomen. Het systeem registreert ook 3.735 gevallen van trombocytopenie, een aandoening die leidt tot een tekort aan bloedplaatjes in het bloed en die bloedklonters kan veroorzaken.

https://tinyurl.com/roulette-safe