Linksisme – niet alleen verkeerd, maar ook kwaadaardig en corrupt

nastyho...@gmail.com

Bs"d

Linksisme – niet alleen verkeerd, maar ook kwaadaardig en corrupt

Originele engelstalige artikel: https://www.orthodoxytoday.org/blog/2019/11/leftism-not-just-wrong-but-evil-and-corrupt/

Nederlandse vertaling: https://tinyurl.com/2a59429v

door Mark Tapson –
De Democratische Partij is het gezicht van Moloch. Het is een cultus van criminaliteit en dood. Bij elke politieke kwestie kiezen Democraten de kant van chaos en vernietiging, misdaad en wanorde.

Conservatief commentator Dennis Prager maakte ooit een verhelderend onderscheid tussen politiek links en rechts. Rechts, merkte hij op, ziet links over het algemeen als fout maar niet slecht, terwijl links rechts niet alleen als fout maar als slecht ziet. Dit was ooit een geldige beoordeling, maar nu links zich in het Trump-tijdperk steeds meer heeft ontmaskerd als hondsdolle onliberaal, irrationeel en immoreel, is het tijd voor rechts om te erkennen dat links niet alleen ongelijk heeft, maar slecht.
het kwaad is zoals het kwaad doet

Wat is kwaad? Laten we de theologische verklaringen voor het moment opzij zetten en tot een praktische definitie komen waar de meesten het over eens kunnen zijn: als wreedheid de opzettelijke minachting voor menselijk lijden betekent, zelfs het plezier scheppen in het toebrengen van lijden aan anderen, dan is het kwaad diepe wreedheid. Het is een kwaadaardigheid die zo duister en bodemloos is dat gewone mensen het niet kunnen doorgronden. Psychologen geven misschien de voorkeur aan minder beladen termen om mensen te beschrijven die gewetenloze daden begaan, maar het kwaad is zoals het kwaad doet, en wat het linksisme keer op keer heeft gedaan door de geschiedenis en over de hele wereld is een wereldbeeld verschaffen dat het plegen van onvoorstelbare verschrikkingen op onnoemelijke aantallen rechtvaardigt van slachtoffers.

Voor alle duidelijkheid: het kwaad is niet het enige domein van links. Het kan mensen van elke kleur, geslacht, politieke overtuiging of religieus geloof bewonen. Maar als ideologie omarmt het progressivisme – de rebranding van het communisme – totalitarisme en absolute controle door de staat, wat altijd en overal leidt tot ellende, corruptie en wreedheid, en nooit de mensheid verheft. Kan iemand kijk objectief naar de afschuwelijke verwoestende gevolgen van het communisme in de 20 ste eeuw - de goelag en de massale sterfte, de martelingen en executies, de existentiële angst en wanhoop, de tientallen miljoenen doden en talloze meer levens verwoest - en niet concluderen dat linksisme is een ideologie van het kwaad? Voeg daarbij zijn onheilige alliantie met de fundamentalistische islam vandaag om de hele westerse beschaving te ondermijnen, en daar kan geen twijfel over bestaan.
De kern van de echte linkse is een haat tegen alles en iedereen die zijn of haar machtswellust in de weg staat

De kern van de echte linkse is een haat tegen alles en iedereen die zijn of haar lust naar macht over anderen in de weg staat: het kerngezin, het christendom, de grondwet, Donald Trump, enz. Zoals David Horowitz op tal van Tijdens een presidentieel debat in oktober 2016 sprak kandidaat Trump meer naakte waarheid over linksen dan enige gevestigde Republikein ooit zou hebben gedurfd toen hij zei dat zijn tegenstander Hillary Clinton “enorme haat in haar hart” had.

Laten we ingaan op specifieke, recente voorbeelden van de wrede methodologie van links. Houd in gedachten dat de hedendaagse linkse, zoals Barack Obama en Hillary Clinton, direct of indirect is begeleid door de invloedrijke Mephistophelean strateeg Saul Alinsky en zijn boek Rules for Radicals , wiens dertiende en laatste regel de hele modus operandi van links heeft veranderd in de politiek van persoonlijke vernietiging: "Kies het doelwit, bevries het, personaliseer het en polariseer het." Alinsky droeg zijn boek op, zoals u zich misschien herinnert, aan Lucifer.
Kies het doelwit, bevries het, personaliseer het en polariseer het.

Niets heeft deze kwaadaardige strategie onlangs zo grimmig aangetoond als de hoorzittingen van Brett Kavanaugh, kandidaat voor het Hooggerechtshof afgelopen herfst, die ontaardden in een circus van demonisch gedrag door linksen die vrolijk vastbesloten waren Kavanaugh en zijn familie te vernietigen vanwege een enkele, decennia oude, ongefundeerde beschuldiging van aanranding. De zieke uitstrijkjes van zelfs de reguliere media dat Kavanaugh een bendeverkrachter, oorlogszuchtige dronkaard en pedofiel was, hielpen veel mensen wakker te schudden voor de grenzeloze wreedheid waar links zich van genoot.

Evenzo greep links de mogelijkheid aan om de katholieke middelbare scholieren in Covington te demoniseren en te vernietigen die betrokken waren bij een meer recente controverse die volledig door de door links gedomineerde media werd gefabriceerd. De door Trump gestoorde voormalige komiek Kathy Griffin riep op tot hun doxing. Presentatoren van talkshows op de late avond, de blauwgeblokte media-elites van Twitter en linkse experts zoals de in ongenade gevallen islamapologeet Reza Aslan "grappen" over het slaan in het gezicht van Nick Sandmann, de blanke 16-jarige in het middelpunt van de controverse. Hij en zijn familie kregen doodsbedreigingen. Je zou tientallen voorbeelden kunnen noemen van aanhangers van Trump die de afgelopen twee of meer jaar het slachtoffer zijn geworden van links geweld. Voeg daarbij de vervolging van conservatieve studenten en gastsprekers op universiteiten, de nihilistische gewelddadigheid van Antifa,en de wet van LHBT-activisten die erop uit zijn om christelijke bakkers en fotografen te vernietigen, en kan iemand beweren dat het collectieve hart van links niet, zoals Trump zei over Hillary's, vol haat is?
links is letterlijk vastbesloten om het recht te hebben om een ​​kind ter dood te brengen

Meer voorbeelden: politici uit Virginia, waaronder gouverneur Ralph Northam, hebben onlangs talloze Amerikanen afgewezen omdat ze terloops de abortus van baby's goedkeurden tot letterlijk het moment van geboorte en zelfs daarna . Tucker Carlson van Fox News bracht Monica Klein, de mede-oprichter van een politiek berichtenbedrijf genaamd Seneca Strategies, op zijn show om haar mening te vragen over dit schokkende pro-abortus-extremisme, en voor het geheel van het bijna vier minuten durende segment Klein strijdlustig hield zijn vraag tegen, slingerde irrationele beschuldigingen en voorspelbare discussiepunten van de Democratische Partij, en weigerde om abortussen in het derde trimester aan te pakken, behalve om het recht van een vrouw om haar kind weg te gooien fel te verdedigen. Als links zo letterlijk vastbesloten is om het recht te hebben om een ​​baby te plaatsen - niet slechts een "klompje cellen" maar een levende babybuiten de moederschoot - tot de dood, dan is er geen morele grens aan wat ze zullen doen in dienst van hun satanische visie.
Bij elke politieke kwestie kiezen Democraten de kant van chaos en vernietiging, misdaad en wanorde.

De Democratische Partij is het gezicht van Moloch, de Kanaänitische god die Milton de 'afschuwelijke koning besmeurd met bloed / van mensenoffers' noemde. Het is een cultus van criminaliteit en dood. Bij elke politieke kwestie kiezen Democraten de kant van chaos en vernietiging, misdaad en wanorde. Ze hypen de dreiging van blank supremacisme terwijl ze het islamitisch terrorisme witwassen. Ze zijn actief bezig met het wissen van onze geschiedenis en het ondermijnen van onze rechten. Ze steunen open grenzen boven de nationale veiligheid; toevluchtsoorden voor criminele vreemdelingen en de afschaffing van ICE over gezagsgetrouwe burgers en legale immigratie; kindermoord over de heiligheid van het menselijk leven; de ontmanteling van de westerse beschaving boven het behoud ervan.

Dit is niet gewoon verkeerd – dit is slecht.

Conservatieven die geloven dat het nog steeds mogelijk is om met links te redeneren en hen te betrekken bij eerlijke beleidsdebatten, houden helaas vast aan een mislukte strategie. We moeten de realiteit accepteren dat linksen al lang de rationele omgangsregels hebben opgegeven, als ze die ooit hadden; in plaats daarvan opereren ze vanuit een met haat vervulde menigte-mentaliteit, een bloeddorst naar macht en een volledige afwezigheid van morele grenzen. We kunnen ons geen gebrek aan morele duidelijkheid veroorloven over de niet-verklaarde burgeroorlog die in de Verenigde Staten van Amerika woedt.

https://tinyurl.com/no-G-no-moral

Rasta Robert

On 2021-09-17, nastyho...@gmail.com <nastyho...@gmail.com> wrote:
> Bs"d
>
> Linksisme – niet alleen verkeerd, maar ook kwaadaardig en corrupt

> [...]

Maar dat heb je helemaal niet origineel zelf gescheven,
zich noemende 'nare hoer' (originele vertaling),
ik zou eerder zeggen 'nieuwgroepbevuiler'.
(krijg je er eigenlijk voor betaald, of is het puur innerlijke
godgegeven gedrevenheid en/of vrijwilligerswerk?

> Nederlandse vertaling: https://tinyurl.com/2a59429v
>
> door Mark Tapson –
> De Democratische Partij is het gezicht van Moloch.

Wat ze in Amerika "links" noemen is voor onze Nederlandse begrippen
nog altijd stukken rechtser dan wat hier rechts heet.
En daar gaat deze vertaling, die je vast ook al niet
zelf gedaan hebt meteen al de mist in

Jos Bergervoet

On 21/09/17 6:56 PM, Rasta Robert wrote:
> Wat ze in Amerika "links" noemen is voor onze Nederlandse begrippen
> nog altijd stukken rechtser dan wat hier rechts heet.

Maar ze zijn wel veel meer "Woke" daar, natuurlijk..

> En daar gaat deze vertaling, die je vast ook al niet
> zelf gedaan hebt meteen al de mist in

Eli zelf is ook helemaal niet woke, vrees ik! (Maar jij toch
wel, hopelijk? Ben jij wel een beetje woke, Rasta Robert?!)

--
Jos

oombas

Op 17-09-2021 om 10:12 schreef nastyho...@gmail.com:
> Bs"d
>
> Linksisme – niet alleen verkeerd, maar ook kwaadaardig en corrupt

> [...]

Kwaadaardig en corrupt en bovendien vekeerd zijn diegenen die uit puur
opportunistische overwegingen en eigenbelang het bestaan van een
opperwezen verkondigen en verdedigen en beweren dat wetenschap ook maar
een mening is.
Doe mij Greta Thunberg maar die ons onlans vertelde naar aanleiding van
haar populariteit:
"Luister niet naar mij, luister naar de wetenschap!"

Jos Bergervoet

On 21/09/18 1:02 PM, oombas wrote:

> Doe mij Greta Thunberg maar

Tja, als de keuze zo beperkt is kunnen er rare dingen uitkomen!

> ... die ons onlans vertelde naar aanleiding van
> haar populariteit:

Ja, waanzinnig populair is die, he?!

--
Jos

Johan Wevers

On 17-09-2021 18:56, Rasta Robert wrote:

> Wat ze in Amerika "links" noemen is voor onze Nederlandse begrippen
> nog altijd stukken rechtser dan wat hier rechts heet.

Op economisch vlak wel, maar op sociaal vlak zijn ze daar nog gekker dan
hier met hun genderisme en negerisme.

--
ir. J.C.A. Wevers
PGP/GPG public keys at http://www.xs4all.nl/~johanw/pgpkeys.html

Jos Bergervoet

On 21/09/20 7:39 PM, Johan Wevers wrote:

> Op economisch vlak wel, maar op sociaal vlak zijn ze daar nog gekker dan
> hier met hun genderisme en negerisme.

En dat leidt dan tot de interessante vraag: Waar zu je nu het
liefst *niet* wonen? Daar of hier?

--
Jos