‘Hugo de Jonge wil meer dan 2000 artsen als idioten wegzetten, terwijl ze dat juist NIET zijn’

nastyho...@gmail.com

Bs"d

‘Hugo de Jonge wil meer dan 2000 artsen als idioten wegzetten, terwijl ze dat juist NIET zijn’

https://www.ninefornews.nl/hugo-de-jonge-wil-meer-dan-2000-artsen-als-idioten-wegzetten-terwijl-ze-dat-juist-niet-zijn/

Tweede Kamerleden Wieke Paulusma (D66) en Attje Kuiken (PvdA) vroegen aan zorgminister De Jonge wat hij vindt van het Artsen Covid Collectief, waarbij 2139 medici zijn aangesloten, dat ‘onder andere advertenties en berichtgeving plaatst over het gevaar van het vaccineren van kinderen tegen het coronavirus’.

“Hoe strookt dit met de wetenschappelijk onderbouwde aanbeveling van de Gezondheidsraad om kinderen van 12 jaar en ouder wel te vaccineren?” wilden Paulusma en Kuiken – door Pepijn van Houwelingen (FVD) ‘totalitaire Slaapkamerleden’ genoemd – van hem weten.
‘Zeer onverantwoord’

Het antwoord van de minister: “Ik vind zulke advertenties zeer onverantwoord. Het advies van de Gezondheidsraad is wat mij betreft volkomen helder.” Hij voegde toe dat kinderen hierover op een ‘juiste en feitelijke wijze’ moeten worden geïnformeerd.

“De Inspectie Gezondheid en Jeugd (IGJ) treedt op tegen artsen die dit belemmeren. Echter, voor de IGJ is een collectief geen aanspreekpunt. Daarentegen heeft de IGJ individuele artsen waarover meldingen zijn ontvangen, aangesproken op hun activiteiten. Daarbij ging het om activiteiten waarbij ouders zijn benaderd met informatie die verwarring veroorzaakte en die afweken van de geldende standaarden en professionele richtlijnen voor artsen,” schreef hij.
De Jonge gedraagt zich grimmiger en grimmiger

Auteur en spreker Hans van Tellingen trekt hard van leer tegen de minister. “Hugo de Jonge die meer dan 2000 artsen wil wegzetten als idioten, terwijl ze dat juist NIET zijn omdat zij de waarheid spreken. Hij gedraagt zich grimmiger en grimmiger,” schrijft hij op Twitter.

“Zijn ongepaste en onjuiste gedrag zal hem niet helpen. De Jonge zal dit niet kunnen volhouden,” aldus Van Tellingen.

Hugo de Jonge die meer dan 2.000 artsen wil wegzetten als idioten, terwijl ze dat juist NIET zijn omdat zij de waarheid spreken. De Jonge gedraagt zich grimmiger en grimmiger. Zijn ongepaste en onjuiste gedrag zal hem niet helpen. De Jonge zal dit niet kunnen volhouden. https://t.co/BE9lTuClcC

— Hans van Tellingen (@hansvantelling) October 14, 2021

https://tinyurl.com/vee-wagon

Ruud Harmsen

Fri, 15 Oct 2021 00:34:25 -0700 (PDT): "nastyho...@gmail.com"
<nastyho...@gmail.com> scribeva:

>Bs"d
>
>‘Hugo de Jonge wil meer dan 2000 artsen als idioten wegzetten, terwijl ze dat juist NIET zijn’

> [...]

Met de namen die je noemt, Nine For News, Pepijn van Houwelingen, en
Hans van Tellingen, weet ik al genoeg: wappiegelul. Vaccinatie- en
maatregelondermijners. Saboteurs. Verdient verder geen aandacht.

--
Ruud Harmsen, http://rudhar.com

Jos Bergervoet

On 21/10/15 10:37 AM, Ruud Harmsen wrote:
> Fri, 15 Oct 2021 00:34:25 -0700 (PDT): "nastyho...@gmail.com"
> <nastyho...@gmail.com> scribeva:

> Met de namen die je noemt, Nine For News, Pepijn van Houwelingen, en
> Hans van Tellingen, weet ik al genoeg

Aha! een "wegkijker".

> ... Verdient verder geen aandacht.

Jouw berichtje mag nog net, maar "verder" is elke discussie
verboden natuurlijk! Het systeem is waterdicht.

--
Jos

Zweet Voet

Bs"d

En meer dan 2000 nederlandse artsen, dat verdient verder ook geen aandacht??

https://groups.google.com/g/nl.wetenschap/c/SQuWUPPy-j4

Onderzoeker

nastyho...@gmail.com drukte met precisie uit :
> [...]

> “Hugo de Jonge die meer dan 2000 artsen wil wegzetten als idioten, terwijl ze
> dat juist NIET zijn omdat zij de waarheid spreken.

Welke waarheid?

Vijf goede redenen om je te laten vaccineren.

https://www.ggdijsselland.nl/home/coronavirus/coronavaccinatie/vijf-goede-redenen-om-je-te-laten-vaccineren/

--
Onderzoeker
https://www.worldcommunitygrid.org/discover.action