Dit zijn de 'nazaten' van de 'engelen' die de profeet Jezus na zijn kruisiging tot leven wekten en repareerden!

Bert(AWRvB)

Dit zijn de 'nazaten' van de 'engelen' die de profeet Jezus na zijn
kruisiging tot leven wekten en repareerden!

theyfly.com

theyflyblog.com

--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
US spaceships maximum velocity:
One light-year a minute.
http://projectcamelot.org/lang/en/clifford_stone_interview_transcript_en.html
***
AWN http://www.awn-archeologie.nl
GEA http://www.gea-geologie.nl
NVR http://www.ruimtevaart-nvr.nl
Sterrenkunde http://www.dekoepel.nl
UFOwijzer http://ufowijzer.nl

kvd...@gmail.com

On Monday, October 11, 2021 at 3:58:01 PM UTC-7, Bert(AWRvB) wrote:

> Dit zijn de 'nazaten' van de 'engelen' die de profeet Jezus na zijn
> kruisiging tot leven wekten en repareerden!

> theyfly.com

> theyflyblog.com

Tjonge, de ene wetenschapfelijke door braak na de andere.

Ik denk dat Bert na A. Einstein nummer 8 gaat worden op de lijst van
Annus mirabilis:

https://en.wikipedia.org/wiki/Annus_mirabilis

Den Oude

Op 12-10-2021 om 00:57 schreef Bert(AWRvB):
> Dit zijn de 'nazaten' van de 'engelen' die de profeet Jezus na zijn
> kruisiging tot leven wekten en repareerden!

<Q>

Gekkie!

Den Oude

--
*Den Oude*

kvd...@gmail.com

On Monday, October 11, 2021 at 6:02:17 PM UTC-7, Den Oude wrote:

> Gekkie!
> Den Oude

Schelden kan de waar heid niet bang maken. Die schone witte Billie baard
MOET gelijk hebben, dat staat wetenschapfelijk vast, want die stinkt
NIET naar kots, braaksel, rotte eieren, en ontbindende lijken.

Pancho Sanza

Bert(AWRvB) ha scrittu:

>Dit zijn de 'nazaten' van de 'engelen' die de profeet Jezus na zijn
>kruisiging tot leven wekten en repareerden!

Wat uiteindelijk nog reuze bleek mee te vallen. Er hoefde slechts 1
condensatortje vervangen te worden.

Oh ja, en die gaatjes moesten natuurlijk worden dichtgeplamuurd.

--
Pancho