Canada en USA: Bigfoots rijden blijkbaar al op paarden sinds dat Europeanen paarden invoerden op het continent Noord-Amerika.

Bert(AWRvB)

[...]

Begint bij 00:08:40

EPISODE 275 SHORT STORIES
https://www.youtube.com/watch?v=aMgWHbx6asU&t=641s

--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
US spaceships maximum velocity:
One light-year a minute.
http://projectcamelot.org/lang/en/clifford_stone_interview_transcript_en.html
***
AWN http://www.awn-archeologie.nl
GEA http://www.gea-geologie.nl
NVR http://www.ruimtevaart-nvr.nl
Sterrenkunde http://www.dekoepel.nl
UFOwijzer http://ufowijzer.nl

kvd...@gmail.com

On Thursday, September 16, 2021 at 1:18:03 PM UTC-7, Bert(AWRvB) wrote:

> [...]

> Bigfoots rijden blijkbaar al op paarden sinds dat Europeanen paarden
> invoerden op het continent Noord-Amerika.

Hoezo "sinds dat"? Heeft dat iets met Sinderklaas te maken?

> Begint bij 00:08:40

Dat is veel later dan sinds dat.

> https://www.youtube.com/watch?v=aMgWHbx6asU&t=641s

Dat is best wel over tuigend hoe dat wordt voorgelezen tegen een 8er
grond van draaiende melkwegen en weet ik wat.

Jos Bergervoet

On 21/09/17 12:01 AM, kvd...@gmail.com wrote:

> Hoezo "sinds dat"? Heeft dat iets met Sinderklaas te maken?

Inderdaad! Want het waren helemaal niet de Europeanen. De eerste
paarden zijn daar met vliegende schotels door de Pleijadanen naar
toe gebracht, op verzoek van "Chief Flying Horse" (die naam kreeg
hij later pas). Dat was een beroemd opperhoofd bij de Indianen,
die handel dreven met de Bigfoots, die op hun beurt weer veel
contact hadden met de Pleijadanen, dus zodoende.. (maar dat is
allemaal hier al uitgelegd, meen ik..)

--
Jos