YouTube verwijdert zipfile met foto's van NASA en een filmpje gemaakt van die foto's!

Bert(AWRvB)

Feb 13, 2024, 1:03:27 AMFeb 13
YouTube verwijdert zipfile met foto's van NASA en een filmpje gemaakt
van die foto's!

Dit is weg gehaald!

awrvb.nl/zip/Nasa-Curiosity-Dag-02551.zip

awrvb.nl/films/NASA-Curiosity-Dag-02551-Beweging.WMV

De beweging is te zien op 7 uur!

--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
US spaceships maximum velocity:
One light-year a minute.
http://projectcamelot.org/lang/en/clifford_stone_interview_transcript_en.html
***
AWN http://www.awn-archeologie.nl
GEA http://www.gea-geologie.nl
NVR http://www.ruimtevaart-nvr.nl
Sterrenkunde http://www.dekoepel.nl
UFOwijzer http://ufowijzer.nl

Kees van den Doel

Feb 13, 2024, 1:20:48 PMFeb 13
In article <nnd$48c07ba6$6c128ceb@b930146006aef167>, reije...@newsxs.nl says...

> YouTube verwijdert zipfile met foto's van NASA en een filmpje gemaakt
> van die foto's!

> Dit is weg gehaald!

Een grof schandaal!
Ik zie een filmje van een prehistorische W.C. maar ik sta nooit zo vroeg
op. Kun je een versie maken waar ik de beweging van de W.C. kan zien om
12 uur, wat meer synschrone tijd heeft met mijn opsta tijd als de oude
Ruud Harmsen mijn modern Nederlandsch kan begrijpen?

PauL

Feb 13, 2024, 2:29:09 PMFeb 13
Op Tue, 13 Feb 2024 07:03:24 +0100 schreef Bert(AWRvB):

> YouTube verwijdert zipfile met foto's van NASA en een filmpje gemaakt
> van die foto's!
>

> Dit is weg gehaald!

Natuurlijk!

De portretrechten van de buitenaardsen werden niet betaald!