SETI: USA overheid filtert alien signalen uit de ontvangen DATA voordat het openbaar wordt gemaakt.

Bert ( A W RvB )

SETI: USA overheid filtert alien signalen uit de ontvangen DATA voordat
het openbaar wordt gemaakt.

Een medewerker die bij SETI heeft gewerkt verklaarde dat!

--
Bert ( A W RvB )
be...@rjrsnvbrn.nl

Sietse Vliegen

"Bert ( A W RvB )" <a.w....@ziggo.nl> wrote:

>SETI: USA overheid filtert alien signalen uit de ontvangen DATA voordat
>het openbaar wordt gemaakt.
>
> Een medewerker die bij SETI heeft gewerkt verklaarde dat!

Was die "medewerker die bij SETI heeft gewerkt" erfelijk besneden,
gewoon besneden, of had hij een onzichtbare voorhuid?
Met infraroodcamera's kun je dat verschil heel goed zien!

Sietse

Ben Dover

Op Fri, 10 Jul 2009 16:58:00 +0200 schreef Bert ( A W RvB ):

> SETI: USA overheid filtert alien signalen uit de ontvangen DATA voordat
> het openbaar wordt gemaakt.
>

> Een medewerker die bij SETI heeft gewerkt verklaarde dat!

Heb je eindelijk eens onderzoek gedaan naar de uitspraken van deze
ex-medewerker, of ben je weer een papegaai?

Bert ( A W RvB )

Bert ( A W RvB ) schreef:

> SETI: USA overheid filtert alien signalen uit de ontvangen DATA voordat
> het openbaar wordt gemaakt.
>

> Een medewerker die bij SETI heeft gewerkt verklaarde dat!

BRON:

http://www.unexplained-mysteries.com
Unexplained Mysteries
Case study: 805

Ben Dover

Op Sat, 11 Jul 2009 20:48:38 +0200 schreef Bert ( A W RvB ):

> BRON:
>
> http://www.unexplained-mysteries.com
> Unexplained Mysteries
> Case study: 805

Dus toch zelf geen onderzoek gedaan.
Staat er op die site iets over aangeboren besnijdenis?

Sietse Vliegen

"Bert ( A W RvB )" <a.w....@ziggo.nl> wrote:

>BRON:
>
>http://www.unexplained-mysteries.com
>Unexplained Mysteries
>Case study: 805

Gezocht op "SETI", maar niks gevonden. Zelfs bij unexplained mysteries
vonden ze de "medewerker die bij SETI heeft gewerkt" waarschijnlijk
een charlatan. Maar ik vond wel iets anders, een compleet krankjorum
verhaal over hoe het zit met aliens, mariaverschijningen, elfjes, en
wat niet al. Pseudologia Fantastica in optima forma, Bert & W!m stuff.
Maar 1 ding had die fantast wel in de gaten, en hij schreef er een
paragraaf over. Wel met een compleet van de pot gerukte verklaring
erbij, maar toch:

http://www.unexplained-mysteries.com/viewnews.php?id=118335

"Where did the Aliens go after I took the Medication?

Medication cuts-off awareness of alien attacks on our bioplasma bodies
because it normalizes brain functions. In this case, the brain
circuits that were "switched-off", allowing the locus of consciousness
to be transferred to the bioplasma body which had the necessary
sensory systems to view the relevant plasma life forms, had been
restored and "switched-on" again." enz. (de rest is nog gekker)

Gebrek aan medicatie, hoe vaak is dat hier al niet gesuggereerd?

Of bedoel je wellicht dit oudbakken artikel:
http://www.theregister.co.uk/2006/07/31/signals_seti/
Waarvan unexpained mysteries zelf zegt:
"Greer, after all, relied almost exclusively on hearsay in his
discussion with Art Bell. In addition, Greer claimed that members of
SETI were in on some type of conspiracy to keep alien life secret
while at the same time being attacked by a third party trying to block
alien signals from SETI. That's an awful lot of maneuvering - most of
which makes little sense"

Art Bell, dat was toch die radioshow-host die ooit een 1-2'tje had met
een acteur (de "area 51 caller) die paniekerig verhaal hield, en zelf
door aliens was ontvoerd?

Btw, heb je al een referentie over erfelijke besnijdenis? Of een
zinnig argument dat deze stilstaande gasvlammen op olieplatforms in
werkelijkheid "onzichtbare alien vliegende schotels" zijn?
http://www.alcione.org/FAM/luces_nubes_exp.wmv
Infrarood, je weet wel, dat beter doordringt dan zichtbaar licht.

Hier zie je zelfs de IR reflectie op het water:
http://www.alcione.org/FAM/campech0.gif

Het verschijnsel is tot in detail verklaard, onafhankelijk van elkaar
door 2 onderzoekers (Captain Franz en Robert Shaeffer). De hypothese
die zij hadden bleek te kloppen met *alle* later gevonden gegevens.
Daartegenover staat een wild verhaal van ene Jaime Maussan,
geloofsgenoot van jou en die andere malloot (tevens smeerlap) W!m,
over onzichtbare vliegende schotels, waarvoor *geen enkele*
bevestiging is gevonden.

http://www.alcione.org/FAM/REFERENCE_DATA.html
http://www.alcione.org/FAM/FLIR_CONCLUSION.html
http://www.csicop.org/si/2004-09/campeche.html

Sietse

Sietse Vliegen

Sietse Vliegen <flyw...@hotmail.com> wrote:

>Of bedoel je wellicht dit oudbakken artikel:
>http://www.theregister.co.uk/2006/07/31/signals_seti/
>Waarvan unexpained mysteries zelf zegt:

Foutje, niet unexplained mysteries zegt dat, maar theregister.co.uk
Kwestie van doorklikken vanaf die fantastensite, en niet opletten.

Sietse

Bert ( A W RvB )

Bert ( A W RvB ) schreef:

> BRON:
>
> http://www.unexplained-mysteries.com
> Unexplained Mysteries
> Case study: 805

Deze documentaire was op zone realitiy enige dagen geleden en wordt
vaak herhaald!

http://www.youtube.com/watch?v=njhfZcJSjIY

YouTube: Unexplained Mysteries: Undercover UFOs

Zie filmpje (5/5)

Message has been deleted

Sietse Vliegen

"Bert ( A W RvB )" wrote:
> [...]

Bert, dit is een discussiegroep. Er zijn je enkele vragen gesteld.
Waar blijft de referentie over erfelijk geworden besnijdenis?
Waar blijft een bewijs dat de stilstaande gasvlammen, die de
Mexicaanse luchtmacht waarnam, in werkelijkheid "onzichtbare alien
vliegende schotels" waren?

O ja, die site waar niks te vinden was. Kluitje riet methode?

>Deze documentaire was op zone realitiy enige dagen geleden en wordt
>vaak herhaald!
>
>http://www.youtube.com/watch?v=njhfZcJSjIY

Alweer alleen maar bagger (o.a. de dubieuze Bob Lazar, zie verder).
Weet je zeker dat je serieus genomen wilt worden?

>YouTube: Unexplained Mysteries: Undercover UFOs
>
>Zie filmpje (5/5)

Een anonieme vent die iets beweert, moet dat een serieuze referentie
voorstellen? Maar gezien de kwaliteit van dit baggerfilmpje had ik
niet anders verwacht. Prominent aanwezig is bijv. ene Bob Lazar,
een man wiens wetenschappelijke achtergrond en geloofwaardigheid
bepaald niet buiten kijf staat:

http://en.wikipedia.org/wiki/Bob_Lazar
http://www.v-j-enterprises.com/sflazar.html

Wel zag ik een heuse professor van MIT, maar die sprak alleen maar
een nietszeggend zinnetje. Het hele filmpje hangt van stemmingmakerij
en onbevestigde beweringen aan elkaar. Wanneer kom je nou eens met
echte bewijzen?

Sietse

Rudolpho

Bert ( A W RvB ) liet weer eens een boer in:

> SETI: USA overheid filtert alien signalen uit de ontvangen DATA voordat
> het openbaar wordt gemaakt.
>

> Een medewerker die bij SETI heeft gewerkt verklaarde dat!

Mogen wij de bron niet weten?
--

Rudolpho
Carpe Diem

Douwe Merín

Dirk

"Sietse Vliegen" <flyw...@hotmail.com> schreef in bericht

W!m

Dirk wrote:
> "Sietse Vliegen" <flyw...@hotmail.com> schreef in bericht

Oh. dat infrarood, wat blijkbaar niet door wolken zichtbaar is maar wel
gereflecteerd word door water????

Welke * alle * latere gegevens, toch niet de gegevens van diezelfde Captain
Franz die toevallig een bedrijf heeft wat infrarood apparatuur verkoopt?
En die waarschijnlijk ook de "truc" met de enveloppe bedacht heeft? Scherm
met een stuk papier of enveloppe de helft van je referentie kader af en je
zal zien dat het onderwerp samenvalt met het verdwijnpunt van de camera
waaruit je mag concluderen dat het in feite stil staat. Wat een vondst...
Is die grappenmaker een collega van je?

Message has been deleted

Sietse Vliegen

>>> "Bert ( A W RvB )" <a.w....@ziggo.nl> wrote:

>Oh. dat infrarood, wat blijkbaar niet door wolken zichtbaar is
> maar wel gereflecteerd word door water????

Infrarood is altijd onzichtbaar. Het dringt beter door wolken dan
zichtbaar licht. De camera's namen het wel waar (daar zijn ze voor).

>Welke * alle * latere gegevens,

Details die op websites van 2 onafhankelijke onderzoekers zijn vermeld
Genoemd in mijn post, en geknipt door het oneerlijke warhoofd W!m.

> [...]
>zal zien dat het onderwerp samenvalt met het verdwijnpunt van de camera
>waaruit je mag concluderen dat het in feite stil staat. Wat een vondst...

Geen tegenargumenten, vandaar dat knippen. Niets dan retoriek en
verdachtmakingen. Maar dat laatste kennen we van W!m onderhand wel.
Argumenten voor "onzichtbare alien vliegende schotels", wat zijn
compaan Bert beweert dat het zijn, ontbreken uiteraard helemaal.

http://www.csicop.org/si/2004-09/campeche.html
http://www.alcione.org/FAM/REFERENCE_DATA.html
http://www.alcione.org/FAM/FLIR_CONCLUSION.html

Ik weet dat W!m mij geplonkt heeft, dus hij zal dit niet lezen.
Ik wens hem veel plezier in zijn fantasiewereldje.

Sietse

Bert ( A W RvB )

Sietse Vliegen schreef:

> Bert, dit is een discussiegroep. Er zijn je enkele vragen gesteld.

Je bent niets anders dan een trol en niet zo'n kleintje ook.

> Waar blijft de referentie over erfelijk geworden besnijdenis?

Commandeer je hond en blaf zelf! De Israeliers zitten echt niet op jouw
getrol te wachten en als je het antwoord niet krijgt dan behoor je dat
blijkbaar niet te weten en daar zit ik niet mee.

> Waar blijft een bewijs dat de stilstaande gasvlammen, die de

De Mexicaanse luchtmacht verklaarde dat ze niet weten wat of het was
dat ze filmden en het waren geen stilstaande gasvlammen.

> Mexicaanse luchtmacht waarnam, in werkelijkheid "onzichtbare alien
> vliegende schotels" waren?

Ik heb die documentaire jaren geleden gezien.

De Mexicaanse luchtmacht patrouilleert daar elke dag dus zouden elke
dag die verschijnselen, waarvan betweters beweren dat het gasvlammen
zijn van olieplatforms, gefilmd behoren te worden.

> [...]
> niet anders verwacht. Prominent aanwezig is bijv. ene Bob Lazar,
> een man wiens wetenschappelijke achtergrond en geloofwaardigheid

(Ex )Collega's die in die tijd bij Area 51 werkten verklaarden voor de
camera dat Bob Lazar daar gewerkt heeft.

> [...]
> een nietszeggend zinnetje. Het hele filmpje hangt van stemmingmakerij
> en onbevestigde beweringen aan elkaar. Wanneer kom je nou eens met

Jouw getrol heeft niets met wetenschap te maken!

--

Bert ( A W RvB )

be...@rjrsnvbrn.nl
www.rjrsnvbrn.nl

W!m

Sietse Vliegen wrote:

> Infrarood is altijd onzichtbaar. Het dringt beter door wolken dan
> zichtbaar licht. De camera's namen het wel waar (daar zijn ze voor).

Omdat ik toch wel erg benieuwd was naar je respons heb ik je even uit het
putje opgevist.

Zoals je op de video kan zien zijn de "UFO's" of voor jou " de gasvlammen"
niet meer zichtbaar als er een wolkje verschijnt. En daar komt de hele
commerci�le aap uit de mouw van Capt. Franz. Hij verkoopt infrarood
apparatuur waarvan de camera's het hele spectrum weergeven ongeacht het
wolkendek.
Van reflecties op het water kan dus ook geen sprake zijn als waterdamp het
volledige IR. spectrum blokkeert.

De hypothese die zij hadden bleek te kloppen met _alle_ latere gevonden
gegevens, maar je vergeet er bij te vermelden dat het hun eigen gegeven
betreft.
Natuurlijk klopt hun eigen hypothese met hun eigen gegevens. Laat ik wat van
die gegevens onder de loep nemen. De constellatie van twee lichtbollen komen
onder de juiste hoek en afstand overeen met het licht van twee branders van
olieplatforms aan de Mexicaanse kust. Dit is volgens jou deskundige het
bewijs dat het niets anders kan zijn dan olieplatforms.
Ik kan een foto van een pingpongbal tot op een honderdste mm. laten lijnen
met een foto van onze zon, waarmee het bewijs dus rond zou zijn dat het
heelal vol pingpongballen zit. Ik hoef dan zelfs niet met een enveloppe m'n
referentie kader af te dekken, zoals jou deskundige wel doen.

> Geen tegenargumenten, vandaar dat knippen.

Niets dan tegenargumenten en ik knip alleen weg wat niet relevant is omdat
het al in het voorgaande bericht staat. Daarmee voorkom ik ellenlange
berichten met allemaal dezelfde tekst en ergens ver onderaan "n regeltje
respons. Ik leg het je nog maar eens uit zodat je het misschien dit keer
begrijpt

> Ik weet dat W!m mij geplonkt heeft,

Inderdaad en je gaat weer terug in het putje want het is me weer duidelijk
waarom je daarin hoort. Tenzij je nog met andere deskundige op de proppen
komt, maar volgens mij zijn dit de enige op het www die een link durven te
leggen naar boortorens, en we weten nu ook waarom. En jij trapt daar
natuurlijk weer in.

Douwe Merín

ert ( A W RvB ) <a.w....@ziggo.nl> 13/07/2009 18:06 wrote:

> [...]

> getrol te wachten en als je het antwoord niet krijgt dan behoor je dat
> blijkbaar niet te weten en daar zit ik niet mee.

Bert, je post hier in een wetenschapsgroep. Daar hoor je
referenties te geven als je wat beweert.
Als je dat niet doet, ook niet natat je dat meermaals
gevraagd is moet je opsodemieteren. Daar zit ik echt niet mee.

Sietse Vliegen

"Bert ( A W RvB )" <a.w....@ziggo.nl> wrote:

>Je bent niets anders dan een trol en niet zo'n kleintje ook.

Dus om referenties vragen is bij jou trollen?
Ik zou zeggen, dat het posten van wilde beweringen zonder referenties,
en vervolgens consequent weigeren om die geven, eerder trollen is.

>Commandeer je hond en blaf zelf! De Israeliers zitten echt niet op jouw
>getrol te wachten en als je het antwoord niet krijgt dan behoor je dat
>blijkbaar niet te weten en daar zit ik niet mee.

Jij hoort in een NG als deze zelf voor die referenties te zorgen,
zeker als er om wordt gevraagd. Dat je dat in dit geval niet kunt,
omdat die niet bestaan, of hoogstens in een obscuur boekje van een of
andere crackpot, is natuurlijk vervelend voor je. Maar dan kun je dat
toch gewoon toegeven? Natuurlijk horen daar wel consequenties bij,
namelijk dat je dit soort bagger in het vervolg niet meer post.

>De Mexicaanse luchtmacht verklaarde dat ze niet weten wat of het was
>dat ze filmden en het waren geen stilstaande gasvlammen.

Dat ze het niet wisten moge duidelijk zijn. Anders gaan ze niet naar
een talkshow-host om het uit te laten zoeken. Heel slim was dat dus
niet van ze. En aangezien dat kijkcijferkanon Jaime Maussan was, stond
zo goed als vast dat de uitkomst iets met aliens te maken zou hebben.
Dat lijkt niet echt op gedrag van een organisatie die met beide benen
op de grond staat, of ruim zit in gezond beoordelingsvermogen.

>Ik heb die documentaire jaren geleden gezien.

Tuurlijk Bert. Ik wed dat je hem op DVD hebt gezet.

>De Mexicaanse luchtmacht patrouilleert daar elke dag dus zouden elke
>dag die verschijnselen, waarvan betweters beweren dat het gasvlammen
>zijn van olieplatforms, gefilmd behoren te worden.

We hebben het wel over een luchtmacht die bij onbegrepen waarnemingen
naar een TV-maker stapt, i.p.v. naar wetenschappers of andere experts.
En na zo'n stap kan het pijnlijk zijn om alsnog voor de nuchtere
verklaring te kiezen. Trouwens, weet jij of ze bij helder weer de IR
camera's aan hebben staan? En of ze die vlammen dan zien? Het zou heel
vreemd zijn als ze die niet zagen. Maar gezichtsverlies is nooit leuk.

Btw, ook NARCAP staat op het standpunt dat het gasvlammen waren:

http://www.narcap.org/newspage.htm

En hier is nog site die uitgebreid die conclusie onderschrijft:

http://home.comcast.net/~tprinty/UFO/Mexico04e.htm

Lees het eens door zou ik zeggen, en ook wat ik eerder postte:

>(Ex )Collega's die in die tijd bij Area 51 werkten verklaarden voor de
>camera dat Bob Lazar daar gewerkt heeft.

En Stanton Friedman zit ook in het complot?
http://en.wikipedia.org/wiki/Stanton_T._Friedman

>Jouw getrol heeft niets met wetenschap te maken!

Whatever. Maar laat nu eens zien dat jouw beweringen hier wel
thuishoren, en kom nu eindelijk eens met die meermaals gevraagde
referenties. Eerder heb je geen recht van spreken.

Sietse

Ben Dover

Op Mon, 13 Jul 2009 18:06:29 +0200 schreef Bert ( A W RvB ):

> Je bent niets anders dan een trol en niet zo'n kleintje ook.

En waar zijn die antwoorden nu?

> Commandeer je hond en blaf zelf! De Israeliers zitten echt niet op jouw
> getrol te wachten en als je het antwoord niet krijgt dan behoor je dat
> blijkbaar niet te weten en daar zit ik niet mee.

Je zal niemand dat antwoord geven omdat het voor de verandering een leugen
is van je.

> (Ex )Collega's die in die tijd bij Area 51 werkten verklaarden voor de
> camera dat Bob Lazar daar gewerkt heeft.

Zelf onderzocht? Wedden van niet.

> Jouw getrol heeft niets met wetenschap te maken!

Geen bewijzen leveren, copy/pasten van crackpotsites... dat is jouw idee
van wetenschap.
Herlees bovenstaande "antwoorden" nog eens en stel je voor, Bertje als
leraar. Het zou schoon worden.

Rudolpho

Douwe Mer�n schreef:

Leuk! Maar wat vind je van deze:
http://www.youtube.com/watch?v=iH9meKHtP6M&NR=1
--

Rudolpho
Carpe Diem

Rob Kouwenberg

Bert ( A W RvB ) <a.w....@ziggo.nl> wrote:
> Bert ( A W RvB ) schreef:
> http://www.sesamstraat.nl

> Unexplained Mysteries
> Case study: 805

Krijgt Bart doubleclick inkomsten eigenlijk door al die urls te posten ?

Rob Kouwenberg

> [...]
> gewoon besneden, of had hij een onzichtbare voorhuid?
> Met infraroodcamera's kun je dat verschil heel goed zien!

Met een hakbijl ook !

Rob Kouwenberg

Bert ( A W RvB ) <a.w.reijerse...@hccnet.nl> wrote:
> [...]
[ knip ]

http://www.youtube.com/watch?v=hTM5oGv8hvM

De bovenstaande link is wel goed !

Bert ( A W RvB )

Bert ( A W RvB ) schreef:

> [...]
> dag die verschijnselen, waarvan betweters beweren dat het gasvlammen
> zijn van olieplatforms, gefilmd behoren te worden.

Bij het sorteren van videos ben ik die documentarie tegen gekomen en
heb deze vervolgens bekeken.

Nadat de kapitein van het vliegtuig besloot om terug te keren naar het
vliegveld omdat de brandstof op raakte werd het vliegtuig omsingeld door
elf onbekende voor het oog onzichtbare solide voorwerpen. Soms behaalden
die voorwerpen snelheden van 610 km per uur.
Wetenschappers hebben de beelden, gemaakt door de instrumenten in het
vliegtuig, onderzocht en kwamen tot de conclusie dat die voorwerpen
massief waren.

Douwe Merín

Bert ( A W RvB ) <a.w....@ziggo.nl> 16/07/2009 16:53 wrote:

> [...]

> Wetenschappers hebben de beelden, gemaakt door de instrumenten in het
> vliegtuig, onderzocht en kwamen tot de conclusie dat die voorwerpen

Denk je nou echt dat "Bert ( A W RvB )" dat gelooft?

Boze opa

"Bert ( A W RvB )" <a.w....@ziggo.nl> schreef in bericht
Er zat dus niemand in...
Vliegende massieve voorwerpen hebben we al lang niet meer gezien sinds de
belegering van Alkmaar.

>Knip

Douwe Merín

Onzichtbare voorwerpen zijn sinds het ontstaan
van de wereld nog niet gezien.

Message has been deleted

Sietse Vliegen

"Bert ( A W RvB )" <a.w....@ziggo.nl> wrote:

>Bij het sorteren van videos ben ik die documentarie tegen gekomen en
>heb deze vervolgens bekeken.

Als ik het niet dacht. Krijgen we ook nog iets te horen over de
herkomst van deze mysteriefilm, de makers en de verantwoording?

>Nadat de kapitein van het vliegtuig besloot om terug te keren naar het
>vliegveld omdat de brandstof op raakte werd het vliegtuig omsingeld door

Omsingeld aan 1 kant, toevallig net de kant waar de gasvlammen waren.

>elf onbekende voor het oog onzichtbare solide voorwerpen.

Solide of niet kan niet met IR camera's vastgesteld worden. Die
documentaire kletst dus onzin, of jij hebt er wat bij bedacht.
En voor het oog onzichtbaar waren de gasvlammen inderdaad, door
weersomstandigheden en grote afstand. Als alles wat die camera's
waarnemen ook met het blote oog zichtbaar zou zijn, hadden ze die
dingen helemaal niet hoeven te gebruiken. Maar zoiets simpels snap jij
geloof ik niet.

> Soms behaalden
>die voorwerpen snelheden van 610 km per uur.

Dat is helemaal niet vast te stellen. Als de afstand grof verkeerd
wordt ingeschat (want ook die was niet gemeten), kan een stilstaande
lichtbron schijnbaar met het vliegtuig meevliegen. Zoals de maan ook
altijd mee lijkt te reizen. Ten opzichte van ver verwijderde wolken
bewogen die (toen nog) onbekende "voorwerpen" helemaal niet.

http://www.alcione.org/FAM/luces_nubes_exp.wmv

Wederom ongefundeerd geklets dus. Maar in documentaires is dat niet
verboden.

>Wetenschappers hebben de beelden, gemaakt door de instrumenten in het
>vliegtuig, onderzocht en kwamen tot de conclusie dat die voorwerpen
>massief waren.

Dat zou kunnen, sommige mensen menen van alles te kunnen concluderen
zonder dat daar een grond voor is. Maar het kan natuurlijk ook
prietpraat zijn van de documentairemaker.

Maar goed, als die documentaire van jou zo overtuigend is, verklaar
jij dan eens waarom bijv. NARCAP uiteindelijk tot de conclusie kwam
dat er gasvlammen op olieplatforms van grote afstand zijn gefilmd, en
helemaal geen vliegende (al dan niet massieve) voorwerpen? Hebben die
zich met een kluitje in het riet laten sturen? Trouwens, het is al
opgemerkt, in geval van massieve voorwerpen, waar hebben die aliens
dan gezeten? Er bovenop?

Hier is wat NARCAP over het hele gedoe heeft geconcludeerd:

http://www.narcap.org/newspage.htm Twee citaten:

"It is the opinion of NARCAP, based upon the evidence available, that
the most likely source of this alleged UAP observation was the oil
flares from the Cantrell oil fields in the Gulf of Campeche While we
have not posted our findings yet, we are in general agreement with the
findings of Captain Alejandro Franz Navarrete whose documentation can
be found at: "
http://www.alcione.org/FAM/FLIR_CONCLUSION.html

"NARCAP applauds Captain Franz for his attention to detail as well as
his objectivity."

NARCAP kun je moeilijk verwijten dat ze niets van UFO's willen weten.

En hier nog meer, waar goed onderbouwd tot dezelfde verklaring wordt
geconcludeerd:

Ifrit

Sietse Vliegen

Ifrit <ifrit@underground> wrote:

>Bert ( A W RvB ) heeft het volgende neergekrabbeld:

>HOE? (doen ze dat?)

Met alien technologie. En het zijn ook alleen aliens die het doen (dat
er aliens in de USA regering zitten, weet elk kind) Hoe die alien
technologie werkt, valt natuurlijk niet uit te leggen. Dus helaas
pindakaas. Wat wel te snappen is, is het waarom. Bert weet zelf heel
goed, dat aliens zich binnen een seconde naar elke plaats in het
universum kunnen verplaatsen. Signalen die SETI opvangt, reizen met de
lichtsnelheid. Die komen dus niet van aliens die binnen 1 seconde bij
ons kunnen zijn. Je stuurt geen bericht dat er honderden jaren over
doet, naar iemand bij wie je in 1 tel op de stoep kan staan. Ze kunnen
dus verzonden zij door minder geavanceerde aliens, of van de
voorouders van die supersnelle aliens, die nog niet wisten of, en zo
ja op welke termijn ze die raceschepen ter beschikking zouden krijgen.
Hoe dan ook, het zijn niet dezelfde aliens. En omdat ze zoveel verder
zijn, weten ze ook veel beter wat voor boodschappen voor ons geschikt
zijn. Oftewel, ze zijn hier snel naartoe gesjeesd, om hun eigen
boodschappen niet bekend te laten worden, of die van hun achterlijke
concurrenten. Dat is een prestigezaak voor ze, want wij moeten
natuurlijk niet denken dat aliens net zo achterlijk zijn als wijzelf.
Waarschijnlijk willen ze ook niet dat wij weten waar ze wonen. Met die
SETI signalen zouden we daar achter kunnen komen. Die voorouders waren
nog optimisten, maar de huidige alien weet wel beter.

Hopelijk heeft dit je nieuwsgierigheid toch een beetje bevredigd.

Sietse

Die zijn dus uitgezonden in een tijd dat ze zich nog niet zo snel
konden verplaatsen als nu. Op dat moment wisten ze nog niet eens dat
dat mogelijk was, want anders hadden ze die achterlijk trage signalen
niet naar ons toegestuurd. Als wij weten dat we binnen 10 jaar zo'n
supersnel schip kunnen bouwen, gaan we ook geen radiosignalen naar de
Pleiaden sturen. Die doen er 440 jaar over.

Ifrit