Google grupe više ne podržavaju nove postove ni pretplate na Usenetu. Stari sadržaj ostaje vidljiv.

Game over for Ivermectine deniers

27 prikaza
Preskoči na prvu nepročitanu poruku

nastyho...@gmail.com

nepročitano,
12. lis 2021. 08:38:5312. 10. 2021.
Bs"d

Het spel is uit voor de gevaarlijke gekken die Ivermectine verbieden als geneesmiddel voor corona.

13 peer reviewed onderzoeken laten zien dat het zeer effectief is en vele levens redt.

De moordende censuur op youtube maakt dat we voor deze video naar Bitchute moeten:

https://www.bitchute.com/video/sWEmtNDSloYC/

Wie nu nog Ivermectine blijft verbieden is een gevaarlijke moordende gek.

https://tinyurl.com/Iverm-werkt

kvd...@gmail.com

nepročitano,
12. lis 2021. 14:20:5512. 10. 2021.
On Tuesday, October 12, 2021 at 5:38:53 AM UTC-7, nastyho...@gmail.com wrote:

> Wie nu nog Ivermectine blijft verbieden is een gevaarlijke moordende gek.

Je bent zelf een vieze vuile stinkende pedofiele lustmoordenaar NSBer
landverrader.

Jos Bergervoet

nepročitano,
12. lis 2021. 16:20:0212. 10. 2021.
Dat heeft niets met nastyho...@gmail te maken. Die wordt daardoor
bevestigd noch ontkend. Het staat er gewoon los van. Net als bij
die crypt-ozo-ologie post je weer eens dingen die nietter zake
doen. Zie je de ernst van de situatie dan niet in?!

--
Jos

kvd...@gmail.com

nepročitano,
12. lis 2021. 18:30:4412. 10. 2021.
On Tuesday, October 12, 2021 at 1:20:02 PM UTC-7, Jos Bergervoet wrote:

> [...]
> die crypt-ozo-ologie post je weer eens dingen die nietter zake
> doen. Zie je de ernst van de situatie dan niet in?!

Ik weet dat als je hem loslaat in de lucht, hij zichzelf blijft. Dat
heeft Jopie t' Hooft bewezen. Desalniettemin, de wortel uit min nul is
te verwaarlozen, vandaar dat ik mijn kippeeieren slagroomtaart voer.

Jos Bergervoet

nepročitano,
13. lis 2021. 02:23:2213. 10. 2021.
On 21/10/13 12:30 AM, kvd...@gmail.com wrote:

> Ik weet dat als je hem loslaat in de lucht, hij zichzelf blijft.

Hij is dus idempotent! Dat dacht ik al wel...

> heeft Jopie t' Hooft bewezen.

Ja, die had dat ook wel door natuurlijk.

> Desalniettemin,

Juist, laten we ter zake komen:

> de wortel uit min nul is
> te verwaarlozen,

Maar Kees, zo'n verwaarlozing is heel gevaarlijk, die kan later
tot ontaarding leiden! Met die wortel zou het dan eerst wel eens
complex kunnen worden en daarna surreeel.. dat wil je toch niet?

> vandaar dat ik mijn kippeeieren slagroomtaart voer.

O gelukkig, jij denkt ook overal aan.

--
Jos

kvd...@gmail.com

nepročitano,
13. lis 2021. 13:37:3313. 10. 2021.
On Tuesday, October 12, 2021 at 11:23:22 PM UTC-7, Jos Bergervoet wrote:

> O gelukkig, jij denkt ook overal aan.

Ja ik denk over dat ik denk over dat ik denk over dat ik denk over dat
ik denk over dat ik denk over dat ik denk over dat ik denk over dat ik
[...]

13. lis 2021. 15:53:0413. 10. 2021.
On 21/10/13 7:37 PM, kvd...@gmail.com wrote:

> [...]
> ik denk over dat ik denk over dat ik denk over dat ik denk over dat ik
> denk over dat ik denk over dat ik denk over dat ik denk over ...

Zo zo, die Kees toch..

In d=4-epsilon dimensies is dat best te regulariseren (denk ik).

--
Jos

kvd...@gmail.com

nepročitano,
13. lis 2021. 16:00:2913. 10. 2021.
> In d=4-epsilon dimensies is dat best te regulariseren (denk ik).

Goegel eerst maar eens "vadertje knor".

Jos Bergervoet

nepročitano,
13. lis 2021. 17:23:1013. 10. 2021.
On 21/10/13 10:00 PM, kvd...@gmail.com wrote:
> Goegel eerst maar eens "vadertje knor".

Ja doe dat maar eerst, anders moet je op al dat denken gaan wachten!

--
Jos

kvd...@gmail.com

nepročitano,
14. lis 2021. 02:27:3014. 10. 2021.
On Wednesday, October 13, 2021 at 2:23:10 PM UTC-7, Jos Bergervoet wrote:

> Ja doe dat maar eerst, anders moet je op al dat denken gaan wachten!

Ik heb nu geen tijd want het is kermis en ik ga bang worden in het
Faddeev–Popov spook huis.

J. J. Lodder

nepročitano,
14. lis 2021. 13:44:1714. 10. 2021.
Geen probleem, want hij denkt sneller dan zijn schaduw,

Jan

Jos Bergervoet

nepročitano,
15. lis 2021. 04:10:0215. 10. 2021.
Zijn schaduw? Maar dat zou dan ook sneller zijn dan het licht, Jan!

Nu was de Feynman propagator natuurlijk ook al (een klein beetje)
sneller dan het licht, maar je maakt de lexzers nu wel nieuwsgierig
uiteraard: Hoe snel is Kees nu precies? (In gedachten, beDoel ik..)

En verdwijnt de commutator tussen die gedachten dan nog wel, of hebben
zo daarvoor niet eens de juiste spin?

--
Jos

J. J. Lodder

nepročitano,
15. lis 2021. 05:20:4915. 10. 2021.
Ach, je kent je klassieken niet,

Jan

Jos Bergervoet

nepročitano,
15. lis 2021. 06:50:0215. 10. 2021.
Natuurlijk wel, in de Grot van Plato kwamen die schaduwen al ter sprake,
maar Plato was absoluut niet zo snel als Kees!

> Jan

Goed hoor, zelfs minder snel dan Jan, as de Kees may be. (Misschien.)

--
Jos
0 novih poruka