Corona Update 14, Mind control and mind reading risks ! (And mind damage !)

skybuck2000

Sep 10, 2021, 8:27:29 AMSep 10
The metals inside vaccines end up in the human brain/neurons.

These can then be activated or read via magnetic fields, light and radio frequencies.

Therefore injecting vaccines or any other kind of crap brings mind control and mind reading risks with it ! (Perhaps even death through neuron overheat or meltdown/explosions/bleedings)

YOU HAVE BEEN WARNED !

Bye,
Skybuck =D

kvd...@gmail.com

Sep 10, 2021, 11:32:09 AMSep 10
On Friday, September 10, 2021 at 5:27:29 AM UTC-7, skybuck2000 wrote:

> Therefore injecting vaccines or any other kind of crap brings mind
> control and mind reading risks with it ! (Perhaps even death through
> neuron overheat or meltdown/explosions/bleedings)

Met een dieet van brandblusser schuim kan de oververhitting van de
neurons tegen worden gegaan.

Bill Gates wil dat feit geheim houden omdat.

Jos Bergervoet

Sep 11, 2021, 5:18:03 AMSep 11
On 21/09/10 5:32 PM, kvd...@gmail.com wrote:

> Met een dieet van brandblusser schuim kan de oververhitting van de
> neurons tegen worden gegaan.

Goed, maar die 'explosions' dan?! Jij wilt toch niet dat Skybuck
explodeert, Kees? (Of nog erger, dat hij smelt!)

> Bill Gates wil dat feit geheim houden omdat.

VerDorie.. er is een geDeelte van je medeDeling verDwenen, Kees. Het
zinsDeel na "omDat" is weg! Heeft hij dat verDoezeld, die Gates?

--
Jos

kvd...@gmail.com

Sep 11, 2021, 1:29:29 PMSep 11
On Saturday, September 11, 2021 at 2:18:03 AM UTC-7, Jos Bergervoet wrote:

> Goed, maar die 'explosions' dan?! Jij wilt toch niet dat Skybuck
> explodeert, Kees? (Of nog erger, dat hij smelt!)

En dat bloeden dan?

> VerDorie.. er is een geDeelte van je medeDeling verDwenen, Kees. Het
> zinsDeel na "omDat" is weg! Heeft hij dat verDoezeld, die Gates?

Ja, omdat ik gevaccineerd ben heb ik zekere blokkades net zoals Murfie
in de documentaire Robocop een OCP executive niet kan arre steren, zo
kan ik zeker WAARheden zoals , ...., ja, dat kan ik niet potsen want ik
ben geprogrammeerd door het vaccin waar ik trouwens allang aan overleden
ben en toen verloor ik ook nog eens mijn portemonnee door die
vaccinatie).

J. J. Lodder

Sep 11, 2021, 3:33:50 PMSep 11
Goed dat je de chip op je credit card nog had dan,

Jan

skybuck2000

Sep 11, 2021, 9:13:15 PMSep 11
Hmm misschien een idee om een CPU te koelen met een brandblusser ? =D

Doei,
Skybuck.

Pancho Sanza

Sep 12, 2021, 8:57:13 AMSep 12
skybuck2000 ha scrittu :

>Hmm misschien een idee om een CPU te koelen met een brandblusser ? =D

Overclockers doen het met vloeibare stikstof. Wat me op het volgende
idee brengt. Jij had toch zo'n last van vieze stinkende en lekkende
condensatoren en een oververhitte videokaart in je PC? Misschien is het
daarom een goed idee om hem in te bouwen in een vriezerkist.

Overigens heeft Kees de redenen van Bill Gates' geheimhouding heel
gemeen weggelaten om jouw paranoia nog meer aan te wakkeren. Niks
van aantrekken hoor!

--
Pancho

kvd...@gmail.com

Sep 12, 2021, 11:57:56 AMSep 12
On Sunday, September 12, 2021 at 5:57:13 AM UTC-7, Pancho Sanza wrote:
> skybuck2000 ha scrittu :

> Overclockers doen het met vloeibare stikstof.

Wat een stelletje pervese vieze ouwe mannetjes.

> Wat me op het volgende idee brengt. Jij had toch zo'n last van vieze
> stinkende en lekkende condensatoren en een oververhitte videokaaart in
> je PC [SIC]?

Dat heb ik in middels op gelost door de WC door te trekken, een methode
ont wikkeld op de Padvinders Universiteit van Urk.

> Misschien is het daarom een goed idee om hem in te bouwen in een
> vriezerkist.

Bevriest je reet dan niet?

skybuck2000

Sep 19, 2021, 2:04:04 PMSep 19
Update:

Your mobile phone will act as a target locator for G5 beams !

Keeping 1.5m distance assures others don't die as they target you ! =D

Slowly you will develop the mad cow disease over time and die !

=D

Bye,
Skybuck.

P.S.: You may want to re-consider carrieing a target locator with you ! =D

Jos Bergervoet

Sep 20, 2021, 3:42:02 PMSep 20
On 21/09/19 8:04 PM, skybuck2000 wrote:

> Update:
>
> Your mobile phone will act as a target locator for G5 beams !

If you put the phone in "Airplane Mode" it will also form a
beacon for the Pleiadan flying saucers! (So you can help them
to land in your garden. But make sure never to use this with
the Vogon constructor fleet! <http://youtu.be/8cUAA7PLuUo>)

--
Jos