Geert Vanden Bossche legt in 2 minuten uit waarom het vaccineren van kinderen ‘crimineel’ is

1 view

nastyho...@gmail.com

Bs"d

Geert Vanden Bossche legt in 2 minuten uit waarom het vaccineren van kinderen ‘crimineel’ is

https://www.ninefornews.nl/geert-vanden-bossche-legt-in-2-minuten-uit-waarom-het-vaccineren-van-kinderen-crimineel-is/

Het coronavaccin kan bij kinderen auto-immuunreacties opwekken, waarschuwt de Belgische viroloog en vaccinoloog Geert Vanden Bossche. “Daarom zeg ik: gebruik een vaccin dat de overdracht niet stopt nooit als je op het slagveld staat.”

“Als je een vaccin hebt dat de overdracht niet kan stoppen, kun je deze pandemie niet beheersen,” benadrukt hij. “Het virus gaat ontsnappen. Je kunt dit niet winnen. Het is onmogelijk.”

“Never ever use a vaccine that cannot block transmission, when you are in the battlefield” (example: during a pandemic)

Visit https://t.co/KKm1VPUjgC
Now also on GETTR https://t.co/HEwZvN0MtC pic.twitter.com/EBZjlCcpMr

— Geert Vanden Bossche (@GVDBossche) January 14, 2022

Grote zorgen en grote risico’s

“Met deze massavaccinatie bereik je precies het tegenovergestelde: je creëert een voedingsbodem voor nog besmettelijkere varianten,” zegt Vanden Bossche. “Wetenschappelijk gezien is er geen enkele rationele [reden] om kinderen te vaccineren. Dit is niet te rechtvaardigen. Het heeft geen toegevoegde waarde.”

Wel zijn er volgens hem ‘grote zorgen en grote risico’s’. “Dit is crimineel. Ik heb er geen ander woord voor. Als wetenschapper gebruik ik dit woord niet lichtzinnig,” zegt de vaccinoloog, die voorheen voor de Bill & Melinda Gates Foundation werkte.
In geen geval

Als je je laat vaccineren is er geen enkele kans dat je kunt bijdragen aan groepsimmuniteit. Zijn dringende advies: “Laat je kind in geen geval vaccineren.”

https://tinyurl.com/moloch-pfeizer