Zender roept op coronadoden te melden, krijgt tienduizenden reacties over sterfgevallen na prik

1 view

nastyho...@gmail.com

Bs"d

Het geneesmiddel is erger dan de kwaal...

Zender roept op coronadoden te melden, krijgt tienduizenden reacties over sterfgevallen na prik

https://www.ninefornews.nl/zender-roept-op-coronadoden-te-melden-krijgt-tienduizenden-reacties-over-sterfgevallen-na-prik/

De Amerikaanse regionale zender WXYZ-TV plaatste enkele dagen geleden een oproep op Facebook. De zender vroeg mensen of ze ongevaccineerde dierbaren zijn kwijtgeraakt door corona. Vervolgens gebeurde er iets onverwachts: er kwamen talloze reacties binnen van mensen die inderdaad iemand zijn kwijtraakt. Niet door corona, maar door het vaccin.

Er zijn op dit ene bericht inmiddels meer dan 100.000 reacties binnengekomen. Het grootste deel van de reacties gaat over vaccindoden en bijwerkingen van de prik. “Ik ben bijna één van mijn gevaccineerde familieleden kwijtgeraakt!” schrijft Carmen Marie.
Hartcomplicaties

“Ik ben een dierbare kwijtgeraakt die gevaccineerd was en een ander kreeg door het vaccin het Guillain-Barré-syndroom,” zegt Katelyn. Ook Ryan B. zegt een dierbare te zijn kwijtgeraakt die geprikt is.

“Een klasgenootje van mijn zoon is haar moeder kwijtgeraakt als gevolg van hartcomplicaties door het vaccin,” schrijft Lani. “Mijn moeder is drie weken geleden overleden aan ‘corona’, ze was in januari volledig gevaccineerd,” voegt Kim toe.
Zo zijn er nog duizenden en duizenden reacties

“Mijn vader is drie maanden na zijn tweede prik overleden,” aldus Alicia. “Ik ben een volledig gevaccineerde dierbare kwijtgeraakt en vrouw ligt op de IC,” schrijft Kimmy. “Een vriend van één van mijn ouders kreeg vrijwel meteen na de tweede dosis een hartstilstand. Ze waren niet in staat om haar te reanimeren,” zegt Katie.

En zo zijn er nog duizenden en duizenden reacties. “Ik vermoed dat dit niet de reacties zijn die jullie hadden verwacht,” reageert politiek activist en podcaster Spike Cohen.

Read the comments on this before it’s deleted https://t.co/2oUO8hKD0e

— ELIJAH SCHAFFER (@ElijahSchaffer) September 13, 2021

https://tinyurl.com/AZ-killed-husb