Duitsland: 5.460 euro “schadevergoeding” voor doodgevaccineerde dochter

nastyho...@gmail.com

Bs"d

Duitsland: 5.460 euro “schadevergoeding” voor doodgevaccineerde dochter

https://www.frontnieuws.com/duitsland-5-460-euro-schadevergoeding-voor-doodgevaccineerde-dochter/

Het nieuws is al een paar maanden oud, maar niet iedereen heeft het gelezen. In mei 2021 stierf de 32-jarige Dana een zinloze vaccinatiedood. Eigenlijk is het schokkend dat dit geen grotere opschudding heeft veroorzaakt, omdat veel verwarde zielen en politici met onduidelijke beweegredenen nog steeds oproepen tot vaccinatie van alle burgers. Ze stoppen zelfs niet bij kinderen. Iedereen weet dat gezonde jonge mensen kunnen sterven aan de experimentele gen-vaccins, maar niet aan Covid-19, maar bijna niemand durft dat te zeggen, schrijft Willi Huber.

Het was de “veilige” en “grondig geteste” vaccinatie van AstraZeneca die de 32-jarige Dana uit het district Herford het leven kostte. Zoals bij vele andere sterfgevallen door AstraZeneca, bijvoorbeeld in Italië of Oostenrijk, veroorzaakte het vaccin bloedingen in de hersenen. Anderen zullen levenslang gehandicapt blijven. Het risico op overlijden voor mensen onder de 39, gebaseerd op de ziekte van Covid-19, ligt bij 0,021% – en dat was vóór Omikron. Momenteel is het risico waarschijnlijk veel kleiner. De risico-batenverhouding is dus volstrekt duidelijk: vaccinatie doodt vaker jonge, gezonde mensen dan dat het hun enig aantoonbaar voordeel oplevert.

Als iemand volkomen zinloos sterft als gevolg van sociaal-politieke dwang door een Covid-19 vaccinatie, wordt de familie in Duitsland “gecompenseerd” met 5.460 euro. Dit was het geval met Dana, die een verbijsterd gezin achterliet.

“Uiteindelijk werd 5.460 euro naar mij overgemaakt. Daarmee is de dood van mijn dochter voor Duitsland geregeld,” met deze woorden citeerde de WELT de moeder van de overledene.

De Duitse krant WELT, die de moeder in september om een interview vroeg, verbergt het tegen betaling achter een zogeheten betaalmuur. Dit is wat veel mainstream media doen met teksten die zich niet conformeren aan het regime, om het lezerspubliek laag te houden.
Linkse meute probeerde Coronademonstranten te vermoorden

“Alsof het verdriet nog niet erg genoeg was, lees en hoor ik overal over die asociale vaccinatieweigeraars die zich niet willen laten vaccineren. Er zijn geen wetenschappelijk begrijpelijke redenen voor. De vaccins zijn miljoenen keren uitgeprobeerd en getest en de voordelen wegen ruimschoots op tegen de mogelijke schade. Maar voor mijn dochter, is de grootst mogelijke schade ontstaan.”

De moeder is er kapot van, weet niet hoe zij haar verdriet moet verwerken over deze volkomen zinloze dood, bevolen door het Duitse regime. Zij heeft zelfs psychotherapie moeten ondergaan, maar het is onduidelijk of dit kan helpen. De 5.460 euro dekte slechts de helft van de begrafeniskosten. Bovendien heeft de familie hoge kosten gemaakt voor de advocaat, omdat zij het “protocol voor het autopsie van het lijk” wilde zien. Hoewel ze hun rechten kregen, betaalt niemand dit geld terug. De staat maakt een aanfluiting van de slachtoffers die hij zelf uit willekeur maakt.

“Aan de ene kant wil ik zeker niet meegesleept worden door samenzweringstheoretici en Corona-ontkenners. Aan de andere kant, de dood van mijn dochter door vaccinatie is echt. Ik zal niet toestaan dat haar lot wordt afgedaan als bijkomende schade en wordt verzwegen alleen maar om de vaccinatiemoraal hoog te houden. Ik heb alleen officiële condoleances ontvangen van het hoofd van het crisisteam en de districtscommissaris van het district Herford. Beiden waren verantwoordelijk voor het vaccinatiecentrum waar mijn dochter werd ingeënt.” De moeder van de doden, WELT

Elke dag sterven er jonge mensen in een relatief kort tijdsbestek na de inenting. Vooral topsporters vallen als vliegen, er gaat bijna geen dag voorbij zonder dat een aantal jonge atleten dood neerstort op het sportveld. Meestal wordt een verband met de vaccinatiecampagne ontkend of zelfs niet besproken.
Een begrafenisondernemer legt uit hoe het ontvolkingsproject werkt

Enkele gevallen van de laatste paar dagen:

Marcos Menaldo, voetballer, op 25-jarige leeftijd dood neergevallen door hartfalen
Ousmane Coulibaly, hartaanval tijdens voetbalwedstrijd op 26-jarige leeftijd
Emil Pálsson, hartaanval tijdens voetbalwedstrijd op 28-jarige leeftijd
Mateo Hernández, voetballer, overlijdt op 18-jarige leeftijd
Kansuda Wichaisuek, arts uit Canada, sterft op 25-jarige leeftijd na vaccinatie
15-jarig meisje uit Delhi sterft zeven dagen na vaccinatie
Luca de Paoli, ex-prof doelman overlijdt aan hartaanval op 49-jarige leeftijd
7-jarig Australisch meisje sterft na vaccinatie

De mensonterende censuurschrijvers van het censuurplatform “AFP Faktencheck” bespotten hier de slachtoffers, de niet minder walgelijke loonschrijvers van Correctiv hitsen hier op.

Sie fallen um wie die Fliegen @bild #plötzlichundunerwartet WO BLEIBT DIE BERICHTERSTATTUNG ❓ ⁦@ZDFheute⁩ ⁦@ardmoma⁩ ⁦@SZ⁩ @ntv ⁦@RegSprecher⁩ ⁦@Karl_Lauterbach⁩ ⁦@MPKretschmer⁩ ⁦@OlafScholz⁩ pic.twitter.com/9XgPQvhhdY

— ❌ Susa51 🖤🇩🇪 ❌ 🇩🇪 🖤 (@Susa512) January 15, 2022

* * *
Mijn lichaam is geen eigendom van de staat. Ik heb de uitsluitende en exclusieve autonomie over mijn lichaam en geen enkele politicus, ambtenaar of arts heeft het wettelijke of morele recht om mij te dwingen een niet-gelicentieerd, experimenteel vaccin of enige andere medische behandeling of procedure te ondergaan zonder mijn specifieke en geïnformeerde toestemming. De beslissing is aan mij en aan mij alleen en ik zal mij niet onderwerpen aan chantage door de overheid of emotionele manipulatie door de media, zogenaamde celebrity influencers of Rutte.

Als ze je kunnen verplichten een vaccin te nemen, kunnen ze je ook verplichten je te laten steriliseren, euthanasie te plegen of op verzoek een orgaan af te staan. Als je lichamelijke integriteit geschonden kan worden door de overheid dan kunnen ze alles met je doen. Dan ben je feitelijk een slaaf.

https://tinyurl.com/trust-science

kvd...@gmail.com

On Sunday, January 16, 2022 at 10:37:05 PM UTC-8, nastyho...@gmail.com wrote:

> [...]
> 15-jarig meisje uit Delhi sterft zeven dagen na vaccinatie
> Luca de Paoli, ex-prof doelman overlijdt aan hartaanval op 49-jarige

Doelman moet met een hoofDletter Dee.

> 7-jarig Australisch meisje sterft na vaccinatie

Die COVID virussen hebben zeker de pest aan voetballen, net zoals ik.

> Sie fallen um wie die Fliegen @bild #plötzlichundunerwartet WO BLEIBT
> [...]

Schweige, Schweinehund! Sie haben die Krieg VERLOREN! Geben sie lieber
die gestohlenen Fietsen zu ru:ck.

Sjouke Burry

WE also want our radios back.....

Ruud Harmsen

Mon, 17 Jan 2022 08:47:53 -0800 (PST): "kvd...@gmail.com"
<kvd...@gmail.com> scribeva:
>Schweige, Schweinehund!

Schweinhund, ohne e.

>Sie haben die Krieg VERLOREN!

Den Krief, accusatief mannelijk.

--
Ruud Harmsen, http://rudhar.com

kvd...@gmail.com

On Monday, January 17, 2022 at 11:03:45 AM UTC-8, Ruud Harmsen wrote:

> Schweinhund, ohne e.

> Den Krief, accusatief mannelijk.

Was ist dat fuer Unsinn und Kwatch? Es gebt keines existeren des
Kreifes. Verfehls du sich sums, geht lieber auf nl.taal mierennoiken,
oder was man das nennt in Nazi Tahl.

Ruud Harmsen

Mon, 17 Jan 2022 18:11:34 -0800 (PST): "kvd...@gmail.com"
<kvd...@gmail.com> scribeva:

>Was ist dat fuer Unsinn und Kwatch? Es gebt keines existeren des
>Kreifes.

Ein real existierender Quasikrieg, auch fehlhaft Krief genannt.

>Verfehls du sich sums,

Nein, ich hab' zu tun, kämpfe aktuell mit Mailservern. Weiß inzwischen
nicht so aus der Oberseite meines Kopfes wie man das niederländische
Word "vervelen" eigentlich richtig übersetzen könnte.

>geht lieber auf nl.taal mierennoiken,

Ameisen ficken?

>oder was man das nennt in Nazi Tahl.

Eine lange Weile sich langweilen, ja das war's. Dank GT! Oder eine
kurze Weile mit einem Kurzweil Synthesizer.

Pancho Sanza

Ruud Harmsen yazdy:

> [...]

>Eine lange Weile sich langweilen, ja das war's. Dank GT! Oder eine
>kurze Weile mit einem Kurzweil Synthesizer.

Ja ja. Der Ruud spricht da ganz klar ein spritziges Mündchen über die
Grenze!

--
Pancho

kvd...@gmail.com

On Tuesday, January 18, 2022 at 5:52:59 AM UTC-8, span...@gmail.com wrote:

> Ja ja. Der Ruud spricht da ganz klar ein spritziges Mündchen über die
> Grenze!

Der Hamstra ist ein Brainbaaslein, daB ist wohl doideloik. Notieren sie
das?

Pancho Sanza

kvd...@gmail.com yazdy:

>Der Hamstra ist ein Brainbaaslein, daB ist wohl doideloik. Notieren sie
>das?

Leider hatte der Ruud mich (oder mir, davon woll ich abwesen) gestern
Mittag mal wieder ins seiner Bumshöhle herein gebumscht auf das Neus-
gruppe nl.taal. :-(

Ein unverbesserliches Bumskönig, dieser Bube!

--
Pancho

Jos Bergervoet

On 22/01/17 5:47 PM, kvd...@gmail.com wrote:

> Doelman moet met een hoofDletter Dee.

Net als "Doelpunt!" Maar als het nou op de doelpaal is, Kees? Dat
is dan toch met een kleine dee, of niet? (Er moet toch wel verschil
blijven, zou ik Denken!)

--
Jos

kvd...@gmail.com

On Wednesday, January 19, 2022 at 4:37:53 AM UTC-8, Jos Bergervoet wrote:

> Net als "Doelpunt!" Maar als het nou op de doelpaal is, Kees? Dat
> is dan toch met een kleine dee, of niet? (Er moet toch wel verschil
> blijven, zou ik Denken!)

Klopt. Woorden zoals doelpaal, doeldrol, doelkots, doelgod etc. hoeven
niet met een hoofDletter Dee, want die zijn onsmakelijk.