Voorspellingen van Billy Meier verzonden 12 juli 1949 naar alle overheden en media in Europa! Bewijst dat politici nu nog liegen over het Coronavirus!

Bert(AWRvB)

Voorspellingen van Billy Meier verzonden 12 juli 1949 naar alle
overheden en media in Europa! Bewijst dat politici nu nog liegen over
het Coronavirus!

(Ik heb de tekst ook gekopiëerd en in Wordpad geplakt en opgeslagen en
lees steeds wat stukjes!)

https://theyflyblog.com/2021/10/predictions-of-billy-meier-1949/

Predictions of Billy Meier, 1949
By
MH
October 29, 2021
2 comments
1762
Share

Open Letter of Saturday, 12 July 1949 to Governments and Public Media in
Europe

2nd part, 12 July 1949 / Edi Meier

--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
US spaceships maximum velocity:
One light-year a minute.
http://projectcamelot.org/lang/en/clifford_stone_interview_transcript_en.html
***
AWN http://www.awn-archeologie.nl
GEA http://www.gea-geologie.nl
NVR http://www.ruimtevaart-nvr.nl
Sterrenkunde http://www.dekoepel.nl
UFOwijzer http://ufowijzer.nl

kvd...@gmail.com

On Saturday, December 18, 2021 at 4:16:25 PM UTC-8, Bert(AWRvB) wrote:

> [...]
> 1762 Share Open Letter of Saturday, 12 July 1949 to Governments and
> Public Media in Europe 2nd part, 12 July 1949 / Edi Meier

Dat was weer een pr8pots, Bert!

Jos Bergervoet

On 21/12/19 1:16 AM, Bert(AWRvB) wrote:
> Voorspellingen van Billy Meier verzonden 12 juli 1949 naar alle
> overheden en media in Europa!

Nee Bert, dat is pas vorige maand verzonden. Billy heeft dat gewoon
teruggestuurd in de tijd.

> .. Bewijst dat politici nu nog liegen over
> het Coronavirus!

En over dat coronavirus wist Billy nog niks in 1949 (hij is niet
helderziende hoor!) dus dat heeft hij gewoon een maand geleden
pas naar die politici verstuurd.

(Een nuttige aanpak, lijkt mij. Als ze in 1949 nu maar flink aan
het werk gaan hebben ze onze problemen zo opgelost. Misschien kunnen
ze snel even de siliciumchip uitvinden, dan kunnen wij daar nu fijn
een corona-app mee maken! Ja, dat doen ze wel even voor ons..)

--
Jos

Rink

Op 19-12-2021 om 1:16 schreef Bert(AWRvB):
> [...]
> 1762
> Share
>
> Open Letter of Saturday, 12 July 1949 to Governments and Public Media in

jammer....
12 juli 1949 viel niet op een zaterdag, maar op een dinsdag.....
https://www.onthisday.com/date/1949/july/12

Bert,
Misschien eens verstandig om dit 25 jaar oude artikel te lezen?
https://skepsis.nl/plejaden/

Rink

kvd...@gmail.com

On Monday, January 17, 2022 at 4:18:20 PM UTC-8, Rink wrote:

> jammer....
> 12 juli 1949 viel niet op een zaterdag, maar op een dinsdag.....
> https://www.onthisday.com/date/1949/july/12

Jammer, maar helaas...

> Bert,
> Misschien eens verstandig om dit 25 jaar oude artikel te lezen?
> https://skepsis.nl/plejaden/

Maar volgens de laatse data is de kleur rood van het waterpistool van
Ptaaajxuul een andere tint rood dan het tuinhekje van Billie dus het
moet allemaal wel echt zijn, wist jij dat nog niet?

Martin Bier

Rink schreef:

> [...]
> https://www.onthisday.com/date/1949/july/12
> Bert,
> Misschien eens verstandig om dit 25 jaar oude artikel te lezen?

Dat SkepsisStukje van 1997 is erg informatief. Billy Meier maakt aan de lopende
band foto's van ufo's en vindt UfoLandingsSporen en buitenaards materiaal. Dit doet natuurlijk
onmiddellijk denken aan 's Neerlands eigen paranormale wonderkind: Robbert van den
Broeke. Ook met Robberts foto's hoef je doorgaans niet echt lang en hard na te denken over
hoe ie het gedaan heeft. Die buitenaardse ledematen van Robbert bleken InktvisTentakels te zijn
en Robberts GraancirkelOntdekkingen zijn ook nogal doorzichtig. Er wordt in dat artikel in een
voetnoot gerefereerd aan het strafblad van Billy Meier. En ja, ook Robbert heeft nog eens een weekje
in de cel doorgebracht omdat ie z'n critici digitaal stalkte en lastig viel.

Den Oude

Op 18-1-2022 om 01:18 schreef Rink:
<Q>

Hij werd bestsellerauteur met de ontdekking dat de goden buitenaardse
wezens zijn.

<https://www.zoeken.nl/?q=Erich+von+D%C3%A4niken&vid=a905a8de-372f-4c36-bf50-3f095dd3dffb>

Ook een fantast.

Den Oude

--
*Den Oude*

Bert(AWRvB)

Op 18-1-2022 om 06:26 schreef Den Oude:
Bewoners ter plaatse, die onder andere werken voor die overheid die die
bouwwerken beschermen, waar die bouwwerken zich bevinden bevestigen de
verklaringen van Erich von Daniken! Die bewoners begrijpen wat de mensen
vroeger probeerden te verklaren met de woorden die zij in die tijd hadden.

Zoiets heet bronnenonderzoek!

> Den Oude

Bert(AWRvB)

Op 18-1-2022 om 04:35 schreef Martin Bier:
In de tijd dat Robbert van den Broeke in de cel zat ging het digitaal
stalken en lastig vallen van die slachtoffers door en daarom mocht
Robbert van den Broeke naar huis! Raar dat je dat niet weet/vermeldt.

De Ongekruisigde

Robbert van den Broeke en de 'genverbrander' ontmaskering:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Rob_Nanninga#Ontmaskering_Van_den_Broeke

--
Life is like an egg stain on your chin -- you can lick it, but it still
won't go away.

Bert(AWRvB)

Op 18-1-2022 om 01:18 schreef Rink:
Waarom zou ik artikelen van een stel prutsers lezen als mensen die bij
NASA werk(t)en verklaringen hebben afgelegd dat ze geen bedrog kunnen
vinden bij Billy Meier!

Billy Meier zou onder andere een apparaat moeten hebben die metalen
voorwerpen kan maken waarbij atoom na atoom precies op de juiste plek
moet zijn geplaatst om die rangorde te krijgen die zichtbaar werd na
onderzoek in de USA. In die tijd kon de USA dat niet eens.

> Rink

Romige Harry

da was nie dezelfde die dat deed toen robbert in dn cel zat! het waar
een van zn volgerts (misschien waarde gij het wel).

Bert(AWRvB)

Op 18-1-2022 om 09:11 schreef De Ongekruisigde:
In de USA stikt het van die foto's en die worden ook gemaakt door
direct klaar camera's
https://eu.polaroid.com/collections/instant-cameras. Soms wordt zo'n
instant camera gefilmd terwijl die die foto's maakt. Bij Skepsis
verzwijgen ze dat wat heel vreemd en verdacht is.

Romige Harry

das gewoon nie waar man! ik hep gewerk bij nassa en dat zouen ze nooit
doen zoiets!

> [...]
> moet zijn geplaatst om die rangorde te krijgen die zichtbaar werd na
> onderzoek in de USA. In die tijd kon de USA dat niet eens.

ook niet waar! zo een apparaat besta helemaal nie man! te veul scifi
gelezen zeker?

en zet es een followup header man!

ronk

kvd...@gmail.com

On Tuesday, January 18, 2022 at 12:04:54 AM UTC-8, Bert(AWRvB) wrote:

> [...]
> vroeger probeerden te verklaren met de woorden die zij in die tijd hadden.

VACATURE Bronnenonderzoeker:

Taak: Werken voor die overheid die die bouwwerken beschermen waar die
bouwwerken zich bevinden.

Vereiste op leiding: Begrijpen wat de mensen vroeger probeerden te
verklaren met de woorden die zij in die tijd hadden.

Titel: Bronnen Onder Zoeker Eerste Klasse.

Locatie: Ter Plaatse.

Salaris: 10% van de buit.

> Zoiets heet bronnenonderzoek!

Maar *zijn* naam is Haas.

kvd...@gmail.com

On Tuesday, January 18, 2022 at 12:16:13 AM UTC-8, Bert(AWRvB) wrote:

> Waarom zou ik artikelen van een stel prutsers lezen als mensen die bij
> NASA werk(t)en verklaringen hebben afgelegd dat ze geen bedrog kunnen
> vinden bij Billy Meier!

Einstein heeft ook nooit bedrog gevonden in de baard van Billie. Een
mooie schone baard, daar kan Godje nog wat van leren met zijn smerige
stinkende zwervers baard die ruikt naar kots, braaksel, rotte eieren, en
ontbindende lijken.

> [...]
> moet zijn geplaatst om die rangorde te krijgen die zichtbaar werd na
> onderzoek in de USA. In die tijd kon de USA dat niet eens.

Is dat metaal ook zoon edel gas van stand?

kvd...@gmail.com

On Tuesday, January 18, 2022 at 12:38:11 AM UTC-8, Bert(AWRvB) wrote:

> [...]
> instant camera gefilmd terwijl die die foto's maakt. Bij Skepsis
> verzwijgen ze dat wat heel vreemd en verdacht is.

Daar zitten vast onfrisse figuren 8er. Ik denk dat Prof. Bier het Bevel
heeft gegeven aan de Skepsis Generaals om die gefilmde cameraas te ont
kennen mbv CIA disinformatie stralen: direkt in je schedel vanuit de
ruimte.

Pancho Sanza

kvd...@gmail.com yazdy:

> [...]
>heeft gegeven aan de Skepsis Generaals om die gefilmde cameraas te ont
>kennen mbv CIA disinformatie stralen: direkt in je schedel vanuit de

Jij en Prof. Bier weten als niet cameralieden niet half hoe moeilijk dat
is, filmen van instant camera's die foto's maken. Vergeleken met instant
camera's filmen die foto's maken is het filmen van pakweg het parings-
ritueel van de drietenige luiaard een peulenschilletje.

En ik kan het weten, want ik heb als cameralied zowel instant camera's
gefilmd die foto's maken als diverse paringsrituelen van drietenige
luiaards (*)

(*) kiloooooometers film heb je daarvoor nodig!
--
Pancho

Bert(AWRvB)

Op 18-1-2022 om 09:07 schreef Bert(AWRvB):
Bij @UFOBreddit op twitter artikelen over incidenten met UFO's waarbij
ook incidenten die in de Eerste Wereldoorlog (1914-1918) of eerder
plaats vonden.

Dan wordt ook duidelijk wat voor [Nazi] schorem er in deze ng
nl.wetenschap zit die anderen kennis willen onthouden.

Lees daarvoor maar
"Het Koninkrijk der Nederlanden in de Tweede Wereldoorlog"
van Dr L de Jong.

https://www.niod.nl/nl/publicaties/het-koninkrijk-der-nederlanden-in-de-tweede-wereldoorlog

Pancho Sanza

Bert(AWRvB) yazdy:

> [...]

>Lees daarvoor maar
>"Het Koninkrijk der Nederlanden in de Tweede Wereldoorlog"

Je bent er nu wel erg raar in aan het rond harken, Bert. Van UFO
incidenten voor & tijdens de 1e Wereldoorlog spring je zomaar hoepla!
ineens naar nl.wetenschap en dan weer hopsa! terug naar de 2e Wereld-
oorlog.

Dat slaat helemaal nergens op, Bert! Ten eerste bestond dit nieuws-
groepje nog niet tijdens de 1e Wereldoorlog en ten tweede bestond het
ook nog niet tijdens de 2e Wereldoorlog, dus waar je die connecties
vandaan haalt is mij een raadsel.

Maar het kan natuurlijk ook dat je onlangs het tijdreizen hebt uitge-
vonden en dat je na al dat heen & weer gereis tussen de diverse
Wereldoorlogen het 1 & ander per ongeluk een beetje door elkaar haalt.
In dat geval heb ik niks gezegd.

--
Pancho

Jan van den Broek

On 2022-01-18, Bert(AWRvB) <a.w....@ziggo.nl> wrote:

[Schnipp]

> Dan wordt ook duidelijk wat voor [Nazi] schorem er in deze ng
> nl.wetenschap zit die anderen kennis willen onthouden.

Dit is onzin, er zijn mogelijk wat trollen, en wereldverbeterende multiposters,
maar dat is een ander verhaal.
--
Jan v/d Broek
balg...@dds.nl

De Ongekruisigde

Ik zie dat jij psychiatrische hulp nodig hebt maar blijkbaar niet
(genoeg) krijgt.

Dat lees je daar niet in.

--
"Confound these ancestors.... They've stolen our best ideas!"
-- Ben Jonson

Jan van den Broek

On 2022-01-19, Jan van den Broek <balg...@dds.nl> wrote:
> On 2022-01-18, Bert(AWRvB) <a.w....@ziggo.nl> wrote:
>
> [Schnipp]

> Dit is onzin, er zijn mogelijk wat trollen, en wereldverbeterende multiposters,
> maar dat is een ander verhaal.

In aanvulling hierop.
Kennelijk slaag jij er niet in mensen te overtuigen, als mensen jouw
verhaal dan niet geloven, en dat zeggen, wil dat niet zeggen dat ze anderen kennis willen onthouden.

Het is ook niet geloofwaardig dat je van de Pleiaden een redelijk
afstand aflegt om met \'e\'en specifieke Zwitser te willen praten.

Pancho Sanza

Jan van den Broek yazdy:

>Het is ook niet geloofwaardig dat je van de Pleiaden een redelijk
>afstand aflegt om met \'e\'en specifieke Zwitser te willen praten.

Het verhaal gaat dat die Pleiadanen/Pleiadiërs in hun vliegende schotel
over de Zwitserse Alpen vlogen en toen, ver beneden in een Alpenweide,
een huisje ontwaarden met een tuinhekje met PRECIES dezelfde rode kleur
als hun waterpistooltjes.

Zij zijn toen nedergedaald in Billy's achtertuintje om te informeren
waar hij die rode verf vandaan had (hun waterpistooltjes hadden dringend
een verfbeurt nodig).

Afijn, van het 1 kwam het ander, Pleiadaans meisje wordt verliefd op
Billy, Billy raakt geinteresseerd in vliegende schotel techniek, leert
Pleiadaans en Pleiadaanse waterpistooltjes worden overgeschilderd met
rode verf, waarvan Billy nog een paar bussen in zijn schuurtje had
staan.

De rest van het verhaal is ons allen bekend.

--
Pancho

kvd...@gmail.com

On Tuesday, January 18, 2022 at 2:04:51 PM UTC-8, Bert(AWRvB) wrote:

> Bij @UFOBreddit op twitter artikelen over incidenten met UFO's waarbij
> ook incidenten die in de Eerste Wereldoorlog (1914-1918) of eerder
> plaats vonden.

Tja, als het op twitter staat moet het wel waar zijn.

> [...]

> Lees daarvoor maar
> "Het Koninkrijk der Nederlanden in de Tweede Wereldoorlog"

Moet ik alle 20 delen (iets van 100000 paginaas) gaan lezen? Of zou
gewoon in een Word bestandje zetten en af en toe iets lezen genoeg zijn?

Je kunt de pdfs van die boeken ook searchen op 'nl.wetenschap", maar je
krijgt NUL hits. Hoe zit dat? Antw.: .................... (invullen).

Wat gebeurt er trouwens als je 8X4=24 magneetjes die gauw stuk gaan aan
je Mexicaanse Sombrero hoed vast lijmt en dan in de draaimolen op de
kermis met een spiraal de andere kant op gaan draaien maar niet voor
100%? Daar kun je over lezen in een boek.