Overheden willen bezoek aan de websites theyfly.com en theyflyblog.com verbieden!

Bert(AWRvB)

Oct 11, 2021, 3:24:01 PMOct 11
Overheden willen bezoek aan de websites theyfly.com en theyflyblog.com
verbieden!

Twittter blokkeert plaatsing theyflyblog.com!

Ik schrijf theyflyblog & .com en nu eens zien wanneer dat wordt
geblokkeerd of dat ze mijn twitter account blokkeren.

--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
US spaceships maximum velocity:
One light-year a minute.
http://projectcamelot.org/lang/en/clifford_stone_interview_transcript_en.html
***
AWN http://www.awn-archeologie.nl
GEA http://www.gea-geologie.nl
NVR http://www.ruimtevaart-nvr.nl
Sterrenkunde http://www.dekoepel.nl
UFOwijzer http://ufowijzer.nl

Pancho Sanza

Oct 11, 2021, 3:41:44 PMOct 11
Bert(AWRvB) ha scrittu:

> [...]

>Ik schrijf theyflyblog & .com en nu eens zien wanneer dat wordt
>geblokkeerd of dat ze mijn twitter account blokkeren.

Ik denk dat ze deze keer de straat waarin jij woont gaan blokkeren.

En als jij honger krijgt en door de barricades heen wil breken beamen
ze je up naar hun UFO en gaan vivisectie op je uitvoeren.

--
Pancho

kvd...@gmail.com

Oct 11, 2021, 5:07:45 PMOct 11
On Monday, October 11, 2021 at 12:24:01 PM UTC-7, Bert(AWRvB) wrote:

> Overheden willen bezoek aan de websites theyfly.com en theyflyblog.com
> verbieden!

Onbegrijpelijk, want die witte baard van Billy op theyfly.com ziet er
heel schoon uit, niet dus zoals die van God die naar kots, braaksel,
rotte eieren en ontbindende lijken stinkt.

> Twittter blokkeert plaatsing theyflyblog.com!

Misschien omdat Zwqouerwyieureir van de Plejaden nepnieuws over
dodelijke vaccins uit zijn 3 anussen perst en op Trump wil stemmen.

> Ik schrijf theyflyblog & .com en nu eens zien wanneer dat wordt
> geblokkeerd of dat ze mijn twitter account blokkeren.

Dat is een geniale truc, dat heeft vast niemand door.

Den Oude

Oct 11, 2021, 8:59:35 PMOct 11
Op 11-10-2021 om 21:22 schreef Bert(AWRvB):
> [...]
>

>     Ik schrijf theyflyblog & .com en nu eens zien wanneer dat wordt
> geblokkeerd of dat ze mijn twitter account blokkeren.

<Q>
complete idioterie niets wetenschappelijks.

Den Oude

--
*Den Oude*

kvd...@gmail.com

Oct 11, 2021, 11:42:50 PMOct 11
On Monday, October 11, 2021 at 5:59:35 PM UTC-7, Den Oude wrote:

> complete idioterie niets wetenschappelijks.
> Den Oude

Dit is net zoiets als de kritiek die Charles Guillaume op de relatieve
tijd theorie had.

nastyho...@gmail.com

Oct 12, 2021, 8:15:30 AMOct 12
On Monday, October 11, 2021 at 10:24:01 PM UTC+3, Bert(AWRvB) wrote:
> [...]
>

> Ik schrijf theyflyblog & .com en nu eens zien wanneer dat wordt
> geblokkeerd of dat ze mijn twitter account blokkeren.

Bs"d

Ben je er nog Bert?