Opmerkelijke evolutie van katten omdat ze bij mensen wonen!

Bert(AWRvB)

Oct 16, 2021, 12:43:12 AMOct 16
Opmerkelijke evolutie van katten omdat ze bij mensen wonen!

https://twitter.com/buitengebieden_/status/1448767360366792718

--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
US spaceships maximum velocity:
One light-year a minute.
http://projectcamelot.org/lang/en/clifford_stone_interview_transcript_en.html
***
AWN http://www.awn-archeologie.nl
GEA http://www.gea-geologie.nl
NVR http://www.ruimtevaart-nvr.nl
Sterrenkunde http://www.dekoepel.nl
UFOwijzer http://ufowijzer.nl

Onderzoeker

Oct 16, 2021, 5:48:02 AMOct 16
Bert(AWRvB) bracht volgend idée uit :

> Opmerkelijke evolutie van katten omdat ze bij mensen wonen!

Valse opvatting van het woordje evolutie. Het is echt geen toverwoord.

Een kat is nog altijd een kat gebleven en is intussen geen hond
geworden.

Gewoon een beetje logisch nadenken (indien mogelijk) en geen onzin
verkopen.

Als je zo doorgaat evolueer jij (volgens de evo-theorie) van mens tot
aap en dan tot een ezel.

--
Onderzoeker
https://www.worldcommunitygrid.org/discover.action

kvd...@gmail.com

Oct 16, 2021, 12:27:06 PMOct 16
On Saturday, October 16, 2021 at 2:48:02 AM UTC-7, Onderzoeker wrote:

> Bert(AWRvB) bracht volgend idée uit :

Het werkt ook met harddrives klonen. Sluit de kat en de harddrive die je
wil klonen sn8s op in 11n kamer, en bij het waken van ont is de kat tot
gekloonde harddrive geevolueerd,

> [...]
> verkopen.
>
> Als je zo doorgaat evolueer jij (volgens de evo-theorie) van mens tot

Leuk, een zeekomkommer die op een pots van Einstein++ rea geert.

Pandora

Oct 16, 2021, 2:17:39 PMOct 16
On Sat, 16 Oct 2021 11:46:14 +0200, Onderzoeker
<beter_o...@onderzoeker.com> wrote:

>Bert(AWRvB) bracht volgend idée uit :

> Valse opvatting van het woordje evolutie. Het is echt geen toverwoord.
>
> Een kat is nog altijd een kat gebleven en is intussen geen hond
>geworden.

Logisch, want Carnivora splitste zich zo'n 50 miljoen jaar geleden in
Feliformia en Caniformia:
https://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0240770

Zoals je in fig.2 kunt zien evolueerde Felis catus binnen Feliformia,
een clade die o.a. ook de hyena's en mangoesten omvat, terwijl Canis
familiaris binnen Caniformia is geevolueerd, een clade die o.a. ook de
beren en zeehonden omvat.
Hun gemeenschappelijke voorouder was natuurlijk kat noch hond.

> Gewoon een beetje logisch nadenken (indien mogelijk) en geen onzin
>verkopen.
>
> Als je zo doorgaat evolueer jij (volgens de evo-theorie) van mens tot
>aap en dan tot een ezel.

Die laatste struikelt niet voortdurend, zoals een JG, over dezelfde
biologische steen des aanstoots.

Onderzoeker

Oct 17, 2021, 5:26:02 AMOct 17
Pandora stelde de volgende uitleg voor :

> [...]
> beren en zeehonden omvat.
> Hun gemeenschappelijke voorouder was natuurlijk kat noch hond.

De groeten aan Jaap Aap.

> Die laatste struikelt niet voortdurend, zoals een JG, over dezelfde
> biologische steen des aanstoots.

Ik struikel niet over de schepping, een prachtig staaltje van
intelligent ontwerp en daar struikelen de atheïstische
evolutie-gelovigen nu juist over.

Wat oorspronkelijk een speurtocht naar waarheid was, wordt vaak
vergeten als een ieder sprokkelt naar ideeën die zijn eigen emotionele
overtuiging kunnen versterken. Evolutie is geen wetenschap van het
kaliber dat mannen naar de maan heeft gestuurd of de genetische code
heeft ontcijferd. Het is meer een religie op priesters lijkende
autoriteiten die ex cathedra spreken, sectarische twisten,
onverklaarbare mysteries, geloof in ontbrekende schakels en ontbrekende
mutaties, een lekenstand die blindelings volgt, terwijl bewijzen worden
verdraaid en niet-gelovigen voor dom uitgemaakt. En hun god? Dezelfde
waaraan mensen in de oudheid offerden, ’een tafel in orde brengend voor
de god van het Geluk’. — Jes. 65:11.

--
Onderzoeker
https://www.worldcommunitygrid.org/research/opn1/overview.s

Pandora

Oct 17, 2021, 7:17:09 AMOct 17
On Sun, 17 Oct 2021 11:24:55 +0200, Onderzoeker
<beter_o...@onderzoeker.com> wrote:

>Pandora stelde de volgende uitleg voor :

> De groeten aan Jaap Aap.

Tja, als 't op een stukje concrete wetenschap aankomt, zoals
moleculaire verwantschapsanalyse, sta je als creationist met de bek
vol tanden.

> Ik struikel niet over de schepping, een prachtig staaltje van
>intelligent ontwerp en daar struikelen de atheïstische
>evolutie-gelovigen nu juist over.

https://www.nhm.ac.uk/wpy/gallery/2021-raw-moment?tags=ed.current

't Is maar wat je mooi vind, een wereld waarin het ene schepsel het
andere moet vermoorden en opvreten om te kunnen overleven.

Onderzoeker

Oct 18, 2021, 2:52:02 AMOct 18
Pandora beweerde :

> Tja, als 't op een stukje concrete wetenschap aankomt, zoals
> moleculaire verwantschapsanalyse, sta je als creationist met de bek
> vol tanden.

Een creationist is iets anders, want die geloven in een 24 uur
schepping, en jij bent blijkbaar nu een gelovige creationist geworden.
Wat zal Eli nu blij zijn!

> https://www.nhm.ac.uk/wpy/gallery/2021-raw-moment?tags=ed.current
>
> 't Is maar wat je mooi vind, een wereld waarin het ene schepsel het
> andere moet vermoorden en opvreten om te kunnen overleven.

Dat komt omdat mensen er van deze wereld een puinhoop hebben gemaakt.
Mensen zijn veel erger. Maar dat gaat veranderen. Die puinhoop zal
worden opgeruimd. Ook de dieren zullen in een betere wereld gaan leven.

Pandora

Oct 18, 2021, 9:34:36 AMOct 18
On Mon, 18 Oct 2021 08:50:12 +0200, Onderzoeker
Een creationist is iemand die gelooft in schepping.

> en jij bent blijkbaar nu een gelovige creationist geworden.
> Wat zal Eli nu blij zijn!

De meest voor de hand liggende interpretatie van dag en nacht, avond
en morgen hier op aarde is toch gewoon een 24-uurs cyclus.
De rest is wanhopige draakonterij van JG om de bijbel nog enigszins in
overeenstemming te brengen met de wetenschap.

> Dat komt omdat mensen er van deze wereld een puinhoop hebben gemaakt.

Is die leeuw met haar scherpe tanden en klauwen en jachtinstinct, die
haar tot een meedogenloze moordmachine maken, nou wel of geen
intelligent ontwerp?

> Mensen zijn veel erger. Maar dat gaat veranderen. Die puinhoop zal
>worden opgeruimd. Ook de dieren zullen in een betere wereld gaan leven.

https://www.nhm.ac.uk/wpy/gallery/2016-playing-pangolin?tags=ed.5

Ja ja, maar wie gaf de leeuw nou haar scherpe intrekbare klauwen en
het schubdier z'n pantser?

Onderzoeker

Oct 21, 2021, 9:20:03 AMOct 21
Pandora heeft ons zojuist aangekondigd :
Zo meedogenloos zijn die helemaal niet, het zijn net grote poesjes.
Dieren zijn zo aangepast dat ze mensen meestal uit de weg gaan omdat
mensen hun meer kwaad hebben gedaan en vaak nog doen dan andersom.

> https://www.nhm.ac.uk/wpy/gallery/2016-playing-pangolin?tags=ed.5
>
> Ja ja, maar wie gaf de leeuw nou haar scherpe intrekbare klauwen en
> het schubdier z'n pantser?

Sommige dieren zijn gewoon natuurlijke opruimers, aaseters. Die moeten
er netzoals haaien, er ook zijn en zijn, de opruimers van de natuur.
Als de mensen goed met deze dieren om gaan doen ze mensen geen kwaad.

J. J. Lodder

Oct 21, 2021, 10:37:06 AMOct 21
Heerlijk, zoveel naiviteit. Dat komt er kennelijk van,
als je altijd met je neus in de wachttorentjes zit,
en geen benul hebt van de echte wereld daarbuiten,

Jan

Pandora

Oct 21, 2021, 10:47:17 AMOct 21
On Thu, 21 Oct 2021 15:18:42 +0200, Onderzoeker

>Zo meedogenloos zijn die helemaal niet, het zijn net grote poesjes.

Ik raad je aan eens naar een paar scenes uit de documentaire "Brothers
in blood. The lions of Sabi Sand" te kijken:
https://www.youtube.com/watch?v=5yKacMaBxUg&list=PLU9Ty734lItvZycBAoFovp5qC6x0mmOtb

Als je daarna nog niet onpasselijk bent van al het geweld.

> [...]
>
>Sommige dieren zijn gewoon natuurlijke opruimers, aaseters. Die moeten
>er netzoals haaien, er ook zijn en zijn, de opruimers van de natuur.

We hebben 't over roofdieren.

>Als de mensen goed met deze dieren om gaan doen ze mensen geen kwaad.

Moet je wel in de auto blijven zitten:
https://www.youtube.com/watch?v=Y8ilsz21_Ls

Onderzoeker

Oct 22, 2021, 7:18:02 AMOct 22
J. J. Lodder was zeer hard aan het denken :
Deze zogenaamde 'echte heerlijke wereld' van je zal snel verdwijnen.

De wereld van tegenwoordig, mens en dier is verpest door de
achterbakse goddelozen die zich nergens aan houden.

Onderzoeker

Oct 22, 2021, 7:26:02 AMOct 22
Pandora stelde dit idée voor :

> [...]
> https://www.youtube.com/watch?v=5yKacMaBxUg&list=PLU9Ty734lItvZycBAoFovp5qC6x0mmOtb
>
> Als je daarna nog niet onpasselijk bent van al het geweld.

Dan hoef ik alleen maar de tv aan te zetten om onpasselijk te worden,
er is niets slechter dan goddeloze mensen.

> We hebben 't over roofdieren.

Ja en? Moet je ze beter opvoeden en dan doen ze geen kwaad. Dan zijn
ze tam en vriendelijk. Af en toe een goddeloze voeren en dan zijn ze
zeker tevreden. :oÞ

https://www.youtube.com/watch?v=DAbruroD-K4

> Moet je wel in de auto blijven zitten:
> https://www.youtube.com/watch?v=Y8ilsz21_Ls

Dan gaat het over verpeste kwaadaardige dieren maar als ze je beter
kennen doen ze niks. Het zijn poesjes geworden.

https://www.youtube.com/watch?v=-kjWBgA81LM

Pandora

Oct 22, 2021, 9:54:13 AMOct 22
Die zijn ontworpen om levende prooi te vangen, en dat gaat er niet
zachtzinnig aan toe:

https://youtu.be/8tWYMUUyFzw?t=266

Intelligent ontwerp?

>Moet je ze beter opvoeden en dan doen ze geen kwaad. Dan zijn
>ze tam en vriendelijk. Af en toe een goddeloze voeren en dan zijn ze
>zeker tevreden. :oÞ

Damnatio at bestias?
De leeuwen lusten ook christenen:
https://en.wikipedia.org/wiki/Damnatio_ad_bestias

>https://www.youtube.com/watch?v=DAbruroD-K4

>Dan gaat het over verpeste kwaadaardige dieren maar als ze je beter
>kennen doen ze niks. Het zijn poesjes geworden.
>
>https://www.youtube.com/watch?v=-kjWBgA81LM

't Zal niet de eerste keer zijn dat een verzorger wordt gedood:
https://nos.nl/artikel/2254036-witte-tijger-bijt-verzorger-dood-in-japanse-dierentuin
https://edition.cnn.com/2021/05/25/china/china-zookeeper-killed-tigers-shot-intl-hnk/index.html

Ruud Harmsen

Oct 22, 2021, 1:10:42 PMOct 22
Fri, 22 Oct 2021 15:54:12 +0200: Pandora <pan...@knoware.nl>

Hoe is dat nou, nog steeds bij Knoware? Hebben ze nog steeds maar zes
inbelmodems aan die ene Mac hangen?

Pancho Sanza

Oct 22, 2021, 1:20:39 PMOct 22
Onderzoeker ha scrittu:

>Ja en? Moet je ze beter opvoeden en dan doen ze geen kwaad. Dan zijn
>ze tam en vriendelijk. Af en toe een goddeloze voeren en dan zijn ze
>zeker tevreden. :oÞ

Dat doet me denken aan wijlen de US missionaris John Allen Chau, die wel
eens even het woord van God en de vrede van Jezus zou komen prediken op
North Sentinel Island, de laatste plaats op Aarde waar ze nog nooit van
Internet hebben gehoord en iedereen vrolijk in z'n blote reet rondrent.

Toen die brave John Allen voet aan wal zette op dat eilandje werd hij
vergast op een regen van speren en pijlen, met als gevolg zijn spoedige
dood. En omdat zijn bezoek illegaal was, en de Noord Sentinelezen een
beschermde soort, werd er door de bevoegde instanties geen enkele poging
ondernomen iets aan dit onrecht te doen, laat staan te proberen zijn
stoffelijke resten te bergen

En zo zie je maar dat vriendelijkheid en goede intenties niet altijd
lonen. Sommigen hebben gewoon maling aan dat zoetsappige gekweel.

--
Pancho

Onderzoeker

Oct 24, 2021, 9:26:02 AMOct 24
Pandora schreef op 22-10-2021 :
Dieren zijn in de loop van de tijd een beetje verwilderd, aan hun lot
overgelaten. Echter het ontwerp is zeker goed. Die dieren moesten
vroeger dode dino's en nog meer grote dieren opruimen anders hadden de
wormen/insecten weer te veel werk. Later gaat dat veranderen als de
natuur weer geheel in evenwicht is.

> Damnatio at bestias?
> De leeuwen lusten ook christenen:
> https://en.wikipedia.org/wiki/Damnatio_ad_bestias

Als leeuwen wild zijn en als je ze een tijdje geen eten geeft eten ze
alles, ook atheïsten.

Bij Daniël was weer dat niet het geval. Daniël in de leeuwenkuil.

> 't Zal niet de eerste keer zijn dat een verzorger wordt gedood:
> [...]

Tja, het is en blijft altijd oppassen geblazen, zeker als ze niet zijn
opgegroeid met mensen en vaak door mensen zijn opgejaagd en gedood.

Pandora

Oct 24, 2021, 10:54:59 AMOct 24
On Sun, 24 Oct 2021 15:22:09 +0200, Onderzoeker
Volgens Gen.1:24 schiep God de wilde dieren.

>Echter het ontwerp is zeker goed.

Je kunt lyrisch zijn over het technische aspect, maar die krokodil is
een blijft een meedogenloze moordmachine. Gelovigen kijken in hun
adoratie voor hun idool graag de andere kant op als het om de ethische
aspecten van de Schepping gaat.

>Die dieren moesten
>vroeger dode dino's en nog meer grote dieren opruimen anders hadden de
>wormen/insecten weer te veel werk.

We hebben 't nog steeds over roofdieren en hun levende prooi, niet
over aaseters.

>Later gaat dat veranderen als de natuur weer geheel in evenwicht is.

Dan hoeft de krokodil niets meer te eten?
Leven is een dynamisch proces ver van evenwicht. Een natuur die geheel
in evenwicht is is een dode natuur.

Jona in de vis.
Roodkapje en grootmoeder in de wolf.