beplanting voliére

Hillie Jansen-Bos

Hallo mede vogelliefhebbers.

Ik heb een voličre waar ik ongeveer 60 kanaries in heb.
Ik kweek zwart met geel, agaat met geel en geel vetstof.
Iedereen die kanaries kweekt weet, dat je dan geen beplanting kan hebben,
deze vogels eten echt alles op.

Nu mijn vraag. Ik wil toch "iets" van een natuurlijke omgeving voor mijn
vogels,
weet iemand of je plastic groen, b.v. klimop in de vlucht kan hebben?
Vreten de kanaries hier niet van?

Graag reacties hierop.

Hillie

Jaap van der Woude

Hillie Jansen-Bos wrote:

> [...]

> weet iemand of je

> plastic

> groen, b.v. klimop in de vlucht kan hebben?

Sommige zaken gaan mijn verstand te boven.

Jaap