vogelrichtlijn 1979 beschermd al het leefgebied van huismussen .. ?! ..

Llis

Oi!
Bezig met wat juridisch gedoe mbt de essentiële functionele leefomgeving
van huismussen.
Blijkt, na jaren in de marges proberen zaken te verbeteren (zie
handtekening o.a.), dat de Vogelrichtlijn uit 1979 al het leefgebied van
vogels mede beschermd.
Althans; daar kun je al sinds 1979 een beroep op doen als er weer eens
een heel woonblok aan tuinen wordt geruimd ...

Ben ik nou in winterslaap geweest of zie ik dit verkeerd ?
Iemand hier verstand van?
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/NL/TXT/PDF/?uri=CELEX:31991L0244&from=NL

mvg
Lis

--
Helpen de Huismus daadwerkelijk te beschermen ?
Geef dan de mussen uit jouw omgeving aan ons door.