Hier werd ik vroeger voor gewaarschuwd op de boerderij dat vogels ook mensen aanvallen! Op dit filmpje zijn het schapen die aan het bevallen zijn!

Bert(AWRvB)

Hier werd ik vroeger voor gewaarschuwd op de boerderij dat vogels ook
mensen aanvallen! Op dit filmpje zijn het schapen die aan het bevallen zijn!

Kinderen tot en met een jaar of zes kunnen ook slachtoffer worden.

Birds kill 200 lambs on a single Isle of Wight farm - YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=EaMa1WHZOUs

--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
US spaceships maximum velocity:
One light-year a minute.
http://projectcamelot.org/lang/en/clifford_stone_interview_transcript_en.html
***
AWN http://www.awn-archeologie.nl
GEA http://www.gea-geologie.nl
NVR http://www.ruimtevaart-nvr.nl
Sterrenkunde http://www.dekoepel.nl
UFOwijzer http://ufowijzer.nl

Sjef Leermakers

Op maandag 3 mei 2021 om 21:54:02 UTC+2 schreef Bert(AWRvB):
Afschuwelijke beelden. Maar ja....eten en gegeten worden, we houden toch van de natuur.
Sjef

Jos Bergervoet

Was in 1963 al bekend: <https://youtu.be/hplpQt424Ls?t=8>

>     Kinderen tot en met een jaar of zes kunnen ook slachtoffer worden.

Precies wat dat filmpje laat zien toch?

--
Jos

Jos Bergervoet

On 21/05/07 12:37 PM, het varken van Breslau wrote:
> Zo'n film komt dan ook niet uit de lucht vallen...

In het originele verhaal (het boek van Daphne) kwam het doordat
de winter erg vroeg ingevallen was, meen ik me te herinneren. Ik
denk dat het nu erger is, en dat Bert hier de eerste verschijnselen
van het "Modern Grand Solar Minimum" op het spoor is!

Naast Daphne is er ook Valentina zelf om bij te rade te gaan:
<https://www.researchgate.net/publication/343448501_Modern_Grand_Solar_Minimum_will_lead_to_terrestrial_cooling>

--
Jos