Kluten

Sjef Leermakers

Op het Landje van Gruijters zijn weer de eerste Kluten gearriveerd
Sjef

Roely

Op 2-3-2021 om 16:42 schreef Sjef Leermakers:
> Op het Landje van Gruijters zijn weer de eerste Kluten gearriveerd
> Sjef

Ja, ik heb ze afgelopen week daar gezien, zeven stuks.
De grutto's waren er weer weg, net als de tureluur. Maar grutto's te
over op het landje van Geijsel, massa's! En ik heb net toen ik bij de
slechtvalken van het Rijksmuseum was een overtrekkend groepje grutto's
gezien, in V-formatie, best bijzonder want je ziet ze altijd in een
warrelige groep.
Roely

--
Dit e-mailbericht is gecontroleerd op virussen met Avast antivirussoftware.

Sjef Leermakers

Op vrijdag 5 maart 2021 om 14:39:41 UTC+1 schreef Roely:
Allemaal erg vroeg, vind je ook niet? Nog maar net maart.
Sjef

Roely

Op 6-3-2021 om 19:48 schreef Sjef Leermakers:
De winters zijn niet meer zoals vroeger Sjef.
Roely