Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

B.A.G.

0 views
Skip to first unread message

Jo Engelen

unread,
Dec 3, 2009, 2:17:25 AM12/3/09
to
Een wezenlijk onderdeel van het reizen is deelname aan het verkeer.
Nu is het mij volkomen duidelijk dat er maatregelen getroffen moeten worden
die de verkeersveiligheid ten goede komen en dat niet alle maatregelen een
even grote mate van populariteit hebben.
Echter, misschien heb ik ergens iets gemist, of is mij de bedoeling niet
duidelijk, want wat ik echt niet snap is de laatst getroffen regel: men
hoeft geen richting meer aan te geven.

In Artikel 55 van het RVV staat volgens mij het volgende omschreven:
Bestuurders van een motorvoertuig respectievelijk bromfietsers moeten een
teken met hun richtingaanwijzer geven respectievelijk een teken met hun
richtingaanwijzer of met hun arm geven, indien zij willen wegrijden, andere
bestuurders van een motorvoertuig willen inhalen, de doorgaande rijbaan
willen oprijden en verlaten en indien zij van rijstrook willen wisselen
evenals bij alle andere belangrijke zijdelingse verplaatsingen.

Duidelijk toch!
Of.....
Zou het kunnen zijn, dat......
nee toch.....
Dat geloof ik niet.....
Het is toch hopelijk niet zo dat bestuurders moedwillig g��n richting
aangeven!!??
In dat geval is er namelijk sprake van het ergste wat er is: B.A.G., ofwel
Bewust Asociaal Gedrag!!

Jo

Cor

unread,
Dec 3, 2009, 3:57:30 PM12/3/09
to

"Jo Engelen" <jo.en...@home.nl> schreef in bericht
news:5870a$4b176615$541d04d5$3...@cache2.tilbu1.nb.home.nl...

Goh.... deze posting zou je eens in "fiets" moeten zetten... De gemiddelde
fietser heeft bison-kit aan het stuur.... kan niet loskomen... B.A.G.? Ja.


0 new messages