Moet ik elk jaar de vlinderstruik beslist terug snoeien?
normaal doe ik dat elk jaar, maar zou het ook zonder kunnen en wat is het
gevolg? geen bloemen meer??
Is halfsnoei ook mogelijk, ik wil een wat grotere boom en dat lukt niet als
ik elk jaar snoei
advies inzake graag...............