Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Verhakselaar

42 views
Skip to first unread message

Easy Rider

unread,
Oct 20, 2003, 2:56:52 PM10/20/03
to
Heeft iemand ervaring met een verhakselaar.
Het is wel een nuttig toestel om takken als snoeisel uit te strooien tussen
struiken, maar het ding loop nogal wat vast.

Wat is beter, recent gesnoeide takken, of gedroogde takken ?


Rutger

unread,
Oct 20, 2003, 3:13:49 PM10/20/03
to

"Easy Rider" <alai...@skynet.be> schreef in bericht
news:3f942f2b$0$3645$ba62...@reader2.news.skynet.be...

Recente.

Rutger


AnneTanne

unread,
Oct 20, 2003, 3:10:22 PM10/20/03
to
Easy Rider wrote:

vermits 'groen' hout ook veel beter te klieven/hakken/zagen is dan droog
hout, veronderstel ik dat je best je snoeisel onmiddelijk hakselt...
--
Anne

http://annetanne.vosberg.be
http://www.vosberg.be

Bebogard

unread,
Oct 20, 2003, 4:07:45 PM10/20/03
to
ligt eraan wat voor hakselaar je hebt. elektrische of benzinemotor.
ik heb een 8 pk benzine motor hakselaar die alles zonder problemen
verhakseld


met vr. groeten
daan


bausie

unread,
Oct 21, 2003, 5:32:00 AM10/21/03
to

Easy Rider schreef:

Vers hout werkt het beste.
--
Groeten,
André
http://www.xs4all.nl/~bausie/

Kristo

unread,
Oct 23, 2003, 2:40:15 AM10/23/03
to
Easy Rider <alai...@skynet.be> wrote:

Er zijn verhakselaars met messen en verhakselaars die platmalen. Droog
hout gaat er vaak moeilijk door. Volgens testaankoop.be is de
verhakselaar die enkel bij de Makro wordt verkocht beste koop en
kwaliteit. Andere lopen inderdaad vaak vast.
Sommige gemeentes in België geven mooie premies indien je een
verhakselaar aankoopt.
--
Kristo

Remove NOSPAM in address.

deekodiver

unread,
Oct 24, 2003, 1:43:21 AM10/24/03
to

E.v.Santen

unread,
Oct 24, 2003, 2:24:51 PM10/24/03
to
De vezels van vers hout bevatten meer vocht, zijn dus veel minder taai en
gemakkelijker te verwerken, dit geldt ook voor hout wat gehakt moet worden

Elly


"Easy Rider" <alai...@skynet.be> schreef in bericht
news:3f942f2b$0$3645$ba62...@reader2.news.skynet.be...

jos.w...@gmail.com

unread,
Oct 22, 2013, 3:23:37 PM10/22/13
to
Op donderdag 23 oktober 2003 08:40:16 UTC+2 schreef Kristo:
ik heb mijn hakselaar op benzinne gekocht bij makro eerst kwam de bezinne niet goed door
ik ben terug naar makro gegaan terug naar fabriek gedaan
ik kom thuis met hakselaar gaat prima twee weken later probeer ik opnieuw en weer komt de benzinne niet door wat kan dat zijn

jos

Ruud Korver

unread,
Oct 23, 2013, 10:58:23 AM10/23/13
to
schreef in bericht
news:3a7cc802-2694-400c...@googlegroups.com...


ik heb mijn hakselaar op benzinne gekocht bij makro eerst kwam de bezinne
niet goed door
ik ben terug naar makro gegaan terug naar fabriek gedaan
ik kom thuis met hakselaar gaat prima twee weken later probeer ik opnieuw en
weer komt de benzinne niet door wat kan dat zijn

jos

Ventilatie van de brandstoftank werkt niet ?
Diagnose:
Als de machine hapert, de tankdop even los draaien, werkt hij weer dan evt.
gaatje in tankdop open maken of i.d.

M.v.g. Ruud.

J. J. Lodder

unread,
Oct 23, 2013, 11:52:09 AM10/23/13
to
<jos.w...@gmail.com> wrote:

> Op donderdag 23 oktober 2003 08:40:16 UTC+2 schreef Kristo:
> > Easy Rider <alai...@skynet.be> wrote:
> >
> > > Heeft iemand ervaring met een verhakselaar. Het is wel een nuttig
> > > toestel om takken als snoeisel uit te strooien tussen struiken, maar
> > > het ding loop nogal wat vast.
> > >
> > > Wat is beter, recent gesnoeide takken, of gedroogde takken ?
> >
> > Er zijn verhakselaars met messen en verhakselaars die platmalen. Droog
> > hout gaat er vaak moeilijk door. Volgens testaankoop.be is de
> > verhakselaar die enkel bij de Makro wordt verkocht beste koop en
> > kwaliteit. Andere lopen inderdaad vaak vast.
> > Sommige gemeentes in België geven mooie premies indien je een
> > verhakselaar aankoopt.
> > --
> > Kristo

> ik heb mijn hakselaar op benzinne gekocht bij makro eerst kwam de bezinne
> ik niet goed door ben terug naar makro gegaan terug naar fabriek gedaan
> ik kom thuis met hakselaar gaat prima twee weken later probeer ik opnieuw
> ik en weer komt de benzinne niet door wat kan dat zijn

Moet je hem ook maar geen tien jaar stil laten staan,

Jan

BartV

unread,
Oct 23, 2013, 3:17:36 PM10/23/13
to
J. J. Lodder schreef:
:-)

--
Bart

Consensus wordt overgewaardeerd.


0 new messages