Wilma
Nog een keer?????
Dat hangt een beetje af van het materiaal waaruit die gemaakt is.
Waarschijnlijk gaat het om polyester.
Dus dat maakt het al makkelijker te kiezen waarmee je aan de slag kan.
Alleen blijft DE grote vraag wat houdt de beschadiging in?
Als het een barst is ga je eerst aan de uiteinden van deze barst een
gat boren.
Dat om er voor te zorgen dat de barst niet kan verder "lopen".
Dan de barst uitdiepen in een V vorm.
Polyester met glasvezel ( bv auto onderdelen speciaalzaak ) klaarmaken
met verharder, en deze op de barst aanbrengen.
Maak de nevenliggende plkken ook wat ruw met bv een grofgetande rasp.
Alles goed vetvrij maken en de van verharder voorziene polyester met
glasvezel er op strijken.
Dity laatste bv met een plastik spatel die meebuigt en naargelang de er
op uitgeoefende druk de eventuele ronding van de ondergrond volgt.
Maak de reparatie niet te smal, maar mkt eerder een opp reparatie dan
een lijn reparatie.
Na uitharden alle nog eens opruwen en eventueel een 2e laag aanbrengen.
Laat toch even tijd tussen de 2 lagen om de eerste laag de kans te
geven goed hard te worden.
Nadat de tweede laag hard is, deze eventueel wat opschuren en van verf
voorzien, indien nodig.
Er bestaan ook coatings die je in dit geval in de laaste laag kan
mengen voor je ze aanbrengt.
Het is erg irritant, om dezelfde vraag in verschillende nieuwsgroepen te
stellen Wilma.
Doe dan even een kleine crossposting.
Gert,
Tekst van iemand anders letterlijk copieren is zeer irritant
Vind je zelf ook niet ?
Groet Samson
Scheelt die ander weer extra werk.
Ik zal niet meer reageren.
Roelf