eten vissen kikkervisjes

Linda

Ik heb kikkervisjes in mijn vijver maar ook vissen, goudvissen en windes.
Nu vertelde mij iemand dat de kikkervisjes opgegeten worden door de vissen ,
is dit waar?

Groeten Linda

henk

"Linda" <l.ve...@wanadoo.nl> schreef in bericht

Ja,de kikkervisjes zullen zo verdwenen zijn.
Ook goudvissen eten ze ook al denken veel mensen van niet.
Dus je kunt ze misschien beter laten groeien in een andere bak/vijver.

Henk.

2Rowdy

Message i.d.: news:bbfuvr$393$1...@reader08.wxs.nl,
by author henk <aka hvanh...@SPAM.wxs.nl> inspired me

> [...]

> Ook goudvissen eten ze ook al denken veel mensen van niet.
> Dus je kunt ze misschien beter laten groeien in een andere bak/vijver.

Vaal overleven er wel een paar hoor.
Tijdens het kikkervisjesseizoen voer ik mijn vissen altijd wat extra, geen
idee overigens of het helpt.

--
Johan; bqbq etc
Certifiable me; Deadspam=> Hotm ail to reply

Ivan

"2Rowdy" <harry...@deadspam.com> wrote in message

Ik had er een paar honderden in mijn vijver dit jaar, t'geeft niet lang
geduurd. Na één week alle kikkervisjes weg. :-((

Groetjes,
Ivan

bausie

Linda schreef:

> Ik heb kikkervisjes in mijn vijver maar ook vissen, goudvissen en windes.
> Nu vertelde mij iemand dat de kikkervisjes opgegeten worden door de vissen ,
> is dit waar?

Ja dat is waar Linda, en anders krijg je er toch veel te veel.
André
http://www.xs4all.nl/~bausie/

bausie

Linda schreef:

> Ik heb kikkervisjes in mijn vijver maar ook vissen, goudvissen en windes.
> Nu vertelde mij iemand dat de kikkervisjes opgegeten worden door de vissen ,
> is dit waar?

Ja dat is waar Linda, en anders krijg je er toch veel te veel kikkers in
je vijver.

Astrid

"bausie" <bau...@xs4all.nl> schreef in bericht

Nou dat ben ik niet helemaal met je eens.
Ieder jaar krijgen wij bergen kikkertjes, maar die vinden (denk ik) wel een
plaatsje in de sloot achterin de tuin.
Er blijven er altijd maar een paar in de buurt van de vijver wonen.
groetjes, Astrid.
www.geocities.com/astrid1947

GinRin

Astrid wrote:

> [...]
> plaatsje in de sloot achterin de tuin.
> Er blijven er altijd maar een paar in de buurt van de vijver wonen.

Ik ben bang Astrid, dat als het bruine kikkertjes zijn geweest die niet
meer terugkomen naar je vijver, ze geconsumeerd zullen zijn.

--
Waarom noemen we een paddevisje ook een kikkervisje?

Astrid

hč gedverd, bruine en groene :-((
Denk je niet dat ze in de sloot en daarom heen
zitten?
Astrid.

louis

"Linda" <l.ve...@wanadoo.nl> schreef in

ja helaas gebeurd dat ik had zo,n kleine 1000 kikkervisjes in de vijver
gegooid en binnen een week waren ze opgevreten door mijn 8 goudvissen ) deze
heb ik dan ook niet meer boven gezien tot ze hun taak hadden volbracht ( het
achterna zitten en opeten van de kikkervisjes )

louis