Naar het eerste ongelezen bericht

Ronald C

ongelezen,
20 jan. 2001 02:11:2720-01-2001
aan
Het heeft gesneeuwd.
:-)

Ronald C

--
Posted by news://news.nb.nu

setting

ongelezen,
20 jan. 2001 04:34:2020-01-2001
aan
waar?

Ronald C <rcp...@WEGHALENhotmail.com> schreef in berichtnieuws
3a6939da$1...@news.nb.nu...

DD

ongelezen,
21 jan. 2001 01:47:5521-01-2001
aan
> Het heeft gesneeuwd.
> :-)
>
> Ronald C

Sterker nog.....het sneeuwt nog steeds...
Mooi he?

Dennis (maakt een mooie sneeuwbal en.............pats! Raak!)

Ronald C

ongelezen,
21 jan. 2001 01:48:1621-01-2001
aan

"DD" <de.sp...@ditwegquicknet.nl> schreef in bericht

> Sterker nog.....het sneeuwt nog steeds...
> Mooi he?
>

> Dennis (maakt een mooie sneeuwbal en.............pats! Raak!)

Kaatst hem af.
Draaide een bal.
En zoef recht weg.

Ronald C

DD

ongelezen,
21 jan. 2001 01:48:1721-01-2001
aan
> Kaatst hem af.
> Draaide een bal.
> En zoef recht weg.
>
> Ronald C

Te hoog gemikt! Hoe zou dat nou komen? *grin*

Dennis (graait twee handen vol sneeuw om je in te peperen)

Ronald C

ongelezen,
21 jan. 2001 01:48:2421-01-2001

> Te hoog gemikt! Hoe zou dat nou komen? *grin*
>
> Dennis (graait twee handen vol sneeuw om je in te peperen)

Tja .......
Ben ook *meer* gewend. (veg)

Ronald C [pakt snel een andere. Mikt nu een halve meter lager]

Ronald C

ongelezen,
21 jan. 2001 01:48:4521-01-2001

> [...]

Tja .......

Ben ook *meer* gewend. (veg)

Ronald C [pakt snel een andere. Mikt nu een halve meter lager]

21 jan. 2001 01:55:0621-01-2001
aan

"setting" <olx0...@online.be> schreef in bericht

Hier.

Ronald C

lexmaniac

ongelezen,
21 jan. 2001 05:54:3721-01-2001
aan

"DD" <de.sp...@ditwegquicknet.nl> wrote in message

> Te hoog gemikt! Hoe zou dat nou komen? *grin*
>
> Dennis (graait twee handen vol sneeuw om je in te peperen)

Valt er bij jullie dan pepersneeuw...?

Lex
<vreemd land... ölland>

Marjo

ongelezen,
21 jan. 2001 06:59:0121-01-2001
aan

"lexmaniac" <lexm...@geenspamtijd.com> schreef in bericht

Vlaming zeker? Die begrijpen er ook helemaal niets van...:-)

Marjo (ingepeperd genoeg)

Ch@stity

ongelezen,
21 jan. 2001 08:16:1021-01-2001
aan

"Ronald C" schreef

| "setting" schreef

| Hier.
|
| Ronald C

Hier ook! Prachtig ;-)
--
Ch@stity
*nabij Utrecht*

DD

ongelezen,
21 jan. 2001 08:28:4521-01-2001
aan

> Tja .......
> Ben ook *meer* gewend. (veg)
>
> Ronald C [pakt snel een andere. Mikt nu een halve meter lager]

Probeer eens dichterbij te komen en je bril zit helemaal onder de
sneeuw! Dan zie je dus geen donder meer...<VEG>

Dennis (het dooit alleen helaas al weer hier)

DD

ongelezen,
21 jan. 2001 08:29:3021-01-2001
aan

> Valt er bij jullie dan pepersneeuw...?
>
> Lex
> <vreemd land... ölland>

Zal het je laten ondervinden!

Dennis (heeft daar heel veel zin in)

Erik Baas

ongelezen,
21 jan. 2001 08:35:3921-01-2001
aan
Marjo wrote:

> Vlaming zeker? Die begrijpen er ook helemaal niets van...:-)

> Marjo (ingepeperd genoeg)

Wat, dat kleine beetje ? Tsk... ;-)

--
Erik - kan er tegen... <G>

DD

ongelezen,
21 jan. 2001 08:45:4521-01-2001
aan

> Wat, dat kleine beetje ? Tsk... ;-)
>
> --
> Erik - kan er tegen... <G>

Hulp nodig Marjo?

Dennis (komt wel helpen)

Erik Baas

ongelezen,
21 jan. 2001 08:48:2421-01-2001
aan
DD wrote:

> Hulp nodig Marjo?
> Dennis (komt wel helpen)

HAHAHAHAHA!!! Wil jij soms onder m'n andere arm ? <EG>

--
Erik - zit er niet mee !

Bij echte liefde is de kleinste afstand te groot,
en de grootste afstand overbrugbaar.

Ronald C

ongelezen,
21 jan. 2001 10:03:4321-01-2001
aan

"DD" <de.sp...@ditwegquicknet.nl> schreef in bericht

Gaat op het geluid af.
En struikelt over iets.

Ronald C [Zo kleine zal ze toch niet wezen]

DD

ongelezen,
21 jan. 2001 10:38:3921-01-2001
aan

> Gaat op het geluid af.
> En struikelt over iets.
>
> Ronald C [Zo kleine zal ze toch niet wezen]

*gniffel*
Kijk hem nou liggen....

Dennis (trekt snel voetje weer in)

DD

ongelezen,
21 jan. 2001 10:38:3821-01-2001
aan

> HAHAHAHAHA!!! Wil jij soms onder m'n andere arm ? <EG>
>
> --
> Erik - zit er niet mee !

*proest*
Zou je vies tegenvallen....

Dennis (laat het er niet bij zitten)

Erik Baas

ongelezen,
21 jan. 2001 10:37:5221-01-2001
aan
Ronald C wrote:

> Gaat op het geluid af.
> En struikelt over iets.

Doe je wel even voorzichtig met onze Dennis ? Goed kijken of je lampjes
ziet voordat je je voet ergens neerzet ! ;-)

> Ronald C [Zo kleine zal ze toch niet wezen]

Nee, Dennis is NIET klein ! <G>

--
Erik - had iets goed te maken... ;-)

Marjo

ongelezen,
21 jan. 2001 10:10:2121-01-2001
aan

DD <de.sp...@ditwegquicknet.nl> schreef in berichtnieuws
3a6a...@news.nb.nu...

> Hulp nodig Marjo?
>
> Dennis (komt wel helpen)

Yes, met zijn tweeen gaat het beter.......denk ik ;-)

Marjo (juiste plek zoeken)

DD

ongelezen,
21 jan. 2001 11:45:4121-01-2001
aan

> Doe je wel even voorzichtig met onze Dennis ? Goed kijken of je
lampjes
> ziet voordat je je voet ergens neerzet ! ;-)

> [...]

Ik donder _nu_ van mijn stoel....en bedankt weer!

Dennis (ligt nu naast Ronald)

DD

ongelezen,
21 jan. 2001 11:45:4321-01-2001
aan

> Yes, met zijn tweeen gaat het beter.......denk ik ;-)
>
> Marjo (juiste plek zoeken)

Plek is geen punt...nu nog sneeuw!

Dennis (kent alle plekjes)

Marjo

ongelezen,
21 jan. 2001 12:08:0321-01-2001

3a6b0eed$1...@news.nb.nu...

> Plek is geen punt...nu nog sneeuw!
>
> Dennis (kent alle plekjes)

Ja, maar dit vergt een goede strategie........Hij kan overal tegen....:-)

Marjo (ervaring mee)

DD

ongelezen,
21 jan. 2001 12:20:2521-01-2001
aan

> Ja, maar dit vergt een goede strategie........Hij kan overal
tegen....:-)

> Marjo (ervaring mee)

We zullen er over brainstormen...met een goeie fles wijn!

Dennis (komt goed)

Marjo

ongelezen,
21 jan. 2001 12:26:5221-01-2001

3a6b...@news.nb.nu...

> tegen....:-)

> We zullen er over brainstormen...met een goeie fles wijn!
>
> Dennis (komt goed)

Oke.....sneeuw is moeilijk te vinden nu maar we vinden wel iets ander......
Even lekker afkoelen.....;-)

Marjo

R.C.Luijer

ongelezen,
21 jan. 2001 12:55:2621-01-2001
aan
Echt??????????

> Het heeft gesneeuwd.
> :-)
>
> Ronald C

Erik Baas

ongelezen,
21 jan. 2001 13:05:1821-01-2001
aan
Marjo wrote:

> Oke.....sneeuw is moeilijk te vinden nu maar we vinden wel iets ander......
> Even lekker afkoelen.....;-)

Ja, lekker ! Dat is precies wat ik nodig heb... <BG>

--
Erik.

Erik Baas

ongelezen,
21 jan. 2001 13:02:5421-01-2001
aan
DD wrote:

> We zullen er over brainstormen...met een goeie fles wijn!

Zal ik het Guinness Book of Records alvast inseinen ? Dit wordt n.l. de
langste en meest uitzichtloze brainstormsessie *ever* !

> Dennis (komt goed)

Yeah, right...

--
Erik.

*** Mededeling van onze sponsor: ***

De wijn (naar keuze) wordt
ter beschikking gesteld door:

ACME Ltd.

************************************

DD

ongelezen,
21 jan. 2001 13:29:2721-01-2001
aan

> Oke.....sneeuw is moeilijk te vinden nu maar we vinden wel iets
ander......
> Even lekker afkoelen.....;-)
>
> Marjo

Strak plan! ;-)

Dennis (cool)

DD

ongelezen,
21 jan. 2001 14:31:4121-01-2001
aan

> Zal ik het Guinness Book of Records alvast inseinen ? Dit wordt n.l.
de
> langste en meest uitzichtloze brainstormsessie *ever* !

En? Wie zegt dat het nut moet hebben dan?

> Yeah, right...

Heb ik je ooit teleurgesteld? Nou dan!

> --
> Erik.
>

> *** Mededeling van onze sponsor: ***
>
> De wijn (naar keuze) wordt
> ter beschikking gesteld door:
>
> ACME Ltd.

Kijk aan, dat is een zorg minder....wijn naar keuze......mmmmmmmmm.
Lex? Wat raad je ons aan?

Dennis (geen chateau migraine)

Erik Baas

ongelezen,
21 jan. 2001 15:40:3421-01-2001
aan
DD wrote:

> Ik donder _nu_ van mijn stoel....en bedankt weer!

Sorry, ik kom er al aan met de verbandKIST... ;-)

> Dennis (ligt nu naast Ronald)

Dan wil hij je vast wel even troosten...

--
Erik.

Erik Baas

ongelezen,
21 jan. 2001 15:47:1921-01-2001
aan
DD wrote:

> En? Wie zegt dat het nut moet hebben dan?

Ach, in mijn onschuld heb ik aangenomen dat intilente mensen uitsluitend
zinvolle bezigheden verrichten... Stom, stom, stom... ;-)

> Heb ik je ooit teleurgesteld? Nou dan!

Neen, driewerf neen ! Maar beloof Marjo niets wat je niet waar kunt
maken... <G>

--
Erik.

DD

ongelezen,
21 jan. 2001 16:48:5521-01-2001
aan

> Neen, driewerf neen ! Maar beloof Marjo niets wat je niet waar kunt
> maken... <G>
>
> --
> Erik.

Sneeuwbal is gemaakt en bezorgd!

Dennis (vriezer is geduldig)

DD

ongelezen,
21 jan. 2001 16:48:5221-01-2001
aan

> Sorry, ik kom er al aan met de verbandKIST... ;-)

> Dan wil hij je vast wel even troosten...
>
> --
> Erik.

RONAAAAAAAAAAAALD! Ze doen het weer!

Dennis (laat zich niet kisten)

Marjo

ongelezen,
21 jan. 2001 17:29:2621-01-2001
aan

DD <de.sp...@ditwegquicknet.nl> schreef in berichtnieuws
3a6b...@news.nb.nu...
En...waar gaan jullie het vandaag het eens over hebben? :-)

Marjo......(over het weer?)

Marjo

ongelezen,
21 jan. 2001 17:39:1521-01-2001
aan

DD <de.sp...@ditwegquicknet.nl> schreef in berichtnieuws
3a6b...@news.nb.nu...

> Sneeuwbal is gemaakt en bezorgd!
>
> Dennis (vriezer is geduldig)

Yes ontvangen.......ligt klaar.....

Marjo

lexmaniac

ongelezen,
21 jan. 2001 18:05:5721-01-2001
aan

"DD" <de.sp...@ditwegquicknet.nl> wrote in message

Lapompe Morose dan???

Lex

Erik Baas

ongelezen,
21 jan. 2001 17:30:5221-01-2001
aan
DD wrote:

> RONAAAAAAAAAAAALD! Ze doen het weer!

HAHAHA !! Ronald, zit je klaar met die sneeuwballen ? Okee, 1, 2, 3
... ;-)

--
Erik.

sonera - brengt de gezondheid ernstige schade toe.

Erik Baas

ongelezen,
21 jan. 2001 17:32:2721-01-2001
aan
DD wrote:

> Sneeuwbal is gemaakt en bezorgd!
> Dennis (vriezer is geduldig)

*PROEST*

Dát moet ik zien... <G>

Marjo

ongelezen,
21 jan. 2001 17:46:1421-01-2001
aan

Erik Baas <erik...@multiweb.nl> schreef in berichtnieuws
3A6B637B...@multiweb.nl...

> *PROEST*
>
> Dát moet ik zien... <G>
>
> --
> Erik.

Ik bewaar hem voor je......*grin*

Marjo (op afstand)

Ronald C

ongelezen,
21 jan. 2001 21:58:4921-01-2001
aan

"Erik Baas" <erik...@multiweb.nl> schreef in bericht

Even troosten geloof ik !
Lapt ze eerst pootje en dan
wil ze getroost worden.

Ronald C [Komt niks van in. pakt een behoorlijke pak sneeuw]

Ronald C

ongelezen,
21 jan. 2001 22:04:5221-01-2001

> RONAAAAAAAAAAAALD! Ze doen het weer!
>
> Dennis (laat zich niet kisten)

Had je maar geen pootje moeten lappen.

Ronald C [Steekt een behoorlijke pak sneeuw onder de kraag van Dennis]

Ronald C

ongelezen,
21 jan. 2001 22:04:5121-01-2001
aan

"DD" <de.sp...@ditwegquicknet.nl> schreef in bericht

Stoel in de sneeuw.
leren schaatsen?

Ronald C

DD

ongelezen,
22 jan. 2001 02:04:5222-01-2001
aan

> Lapompe Morose dan???
>
> Lex

Lijkt me geen goed idee.....kijk eens in je kelder!

Dennis (vermoed daar verstopte schatten)

DD

ongelezen,
22 jan. 2001 02:04:5222-01-2001
aan

> En...waar gaan jullie het vandaag het eens over hebben? :-)
>

> Marjo......(over het weer?)

Vast wel...en over het examen!

Dennis (iedereen meeduimen morgen!)

DD

ongelezen,
22 jan. 2001 02:09:4822-01-2001
aan

> Had je maar geen pootje moeten lappen.
>
> Ronald C [Steekt een behoorlijke pak sneeuw onder de kraag van
Dennis]

*IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKS*
DAT IS KOUD!!!!

Dennis (vergeet nooit iets)

DD

ongelezen,
22 jan. 2001 02:09:4822-01-2001
aan

> Even troosten geloof ik !
> Lapt ze eerst pootje en dan
> wil ze getroost worden.
>
> Ronald C [Komt niks van in. pakt een behoorlijke pak sneeuw]

Ik zal dit over me heen moeten laten komen denk ik...ontsnappen aan 1
man lukt, maar 2 is gemeen! En ze zijn nog groter dan ik ook...

Dennis (duikt in elkaar)

lexmaniac

ongelezen,
22 jan. 2001 03:45:5522-01-2001
aan

"DD" <de.sp...@ditwegquicknet.nl> wrote in message

toch niet. Ik lust wel een lekker wijntje, maar ik ben geen kelder. Vraag
eens aan LW???

Lex
<overigens, ik heb geen kelder>

> Vast wel...en over het examen!
>
> Dennis (iedereen meeduimen morgen!)

duimduim

Lex

Erik Baas

ongelezen,
22 jan. 2001 06:29:1722-01-2001
aan
Ronald C wrote:

> Even troosten geloof ik !

> Lapt ze eerst pootje en dan
> wil ze getroost worden.
>
> Ronald C [Komt niks van in. pakt een behoorlijke pak sneeuw]

Yessss... Jij van links, ik maak een omtrekkende beweging... <EG>

--
Erik.

Erik Baas

ongelezen,
22 jan. 2001 06:38:5422-01-2001
aan
DD wrote:

> Ik zal dit over me heen moeten laten komen denk ik...ontsnappen aan 1
> man lukt, maar 2 is gemeen! En ze zijn nog groter dan ik ook...

"Vluchten kan niet meer"... <EG>

> Dennis (duikt in elkaar)

Ach gut, kom maar hoor...

(Psst, Ronald... NU !!)

LOL

--
Erik.

Erik Baas

ongelezen,
23 jan. 2001 06:10:0923-01-2001
aan
DD wrote:

> Vast wel...en over het examen!
> Dennis (iedereen meeduimen morgen!)

Duim, duim, duim...

--
Erik - je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen... ;-)

Marjo

ongelezen,
22 jan. 2001 07:15:3922-01-2001
aan

Erik Baas <erik...@NOSPAMmultiweb.nl> schreef in berichtnieuws
3A6C1BCE...@NOSPAMmultiweb.nl...

> (Psst, Ronald... NU !!)

> LOL

> Erik.

Ik geloof dat het nu tijd wordt om Dennis te komen helpen....

Marjo.....(kom er aan Dennis)

Erik Baas

ongelezen,
22 jan. 2001 07:38:5922-01-2001
aan
Marjo wrote:

> Ik geloof dat het nu tijd wordt om Dennis te komen helpen....

> Marjo.....(kom er aan Dennis)

Te laat, ze is al helemaal wit... Maar eh, leuk dat je even komt helpen
hoor !

PATS!! Ook eentje voor jou... <G>

--
Erik.

Marjo

ongelezen,
22 jan. 2001 07:30:5722-01-2001
aan

Erik Baas <erik...@NOSPAMmultiweb.nl> schreef in berichtnieuws
3A6C198D...@NOSPAMmultiweb.nl...

He Erik ben jij er ook? Is het nog laat geworden gisteravond....*grin*

Marjo (hij is goed!)

Ch@stity

ongelezen,
22 jan. 2001 08:28:1022-01-2001
aan

"Marjo" schreef
| Erik Baas schreef

| Ik geloof dat het nu tijd wordt om Dennis te komen helpen....
| Marjo.....(kom er aan Dennis)

Ik zal jullie verblijden...... Ik help ook wel een handje!!!
--
Ch@stity

Ch@stity

ongelezen,
22 jan. 2001 08:31:3322-01-2001
aan

| Vast wel...en over het examen!
| Dennis (iedereen meeduimen morgen!)

*Oepsss* Ik heb iets gemist, geloof ik..
Wie, wat, welke examen???
--
Ch@stity
*tuurlijk duim ik* ;-))

Broken Wings

ongelezen,
22 jan. 2001 08:46:1522-01-2001
aan

Marjo wrote in message ...

Ik kan dit niet langer aanzien, ik kom ook even een handje helpen, even mijn
handschoenen pakken.

--
Broken Wings, vliegt met handschoenen.

Erik Baas

ongelezen,
22 jan. 2001 08:57:0122-01-2001
aan
"Ch@stity" wrote:

> Ik zal jullie verblijden...... Ik help ook wel een handje!!!

Ja, te gek ! Komop, nu kunnen we er drie inpeperen... <VEG>

--
Erik.

Erik Baas

ongelezen,
22 jan. 2001 08:58:5822-01-2001
aan
Marjo wrote:

> He Erik ben jij er ook? Is het nog laat geworden gisteravond....*grin*

Neuh, ik was keurig op tijd thuis hoor ! (begint dat nu al ?)
[PRUIL]

> Marjo (hij is goed!)

Wie, ik ? Tja... ;-)

--
Erik - helpt elke grap die hem niet bevalt om ZEEP !

Erik Baas

ongelezen,
22 jan. 2001 09:11:3122-01-2001
aan
"Ch@stity" wrote:

> *tuurlijk duim ik* ;-))

Ben je dáár niet wat te groot voor ? ;-)

--
Erik.

Ronald C

ongelezen,
22 jan. 2001 09:27:2722-01-2001

> Vast wel...en over het examen!
>
> Dennis (iedereen meeduimen morgen!)

Dan zal ik zeker moeten slagen.

Ronald C

Ronald C

ongelezen,
22 jan. 2001 09:27:2922-01-2001
aan

"DD" <de.sp...@ditwegquicknet.nl> schreef in bericht

Jaaaaaaaa Veel groter.

Ronald C [Wrijft Denns haar gezicht in met sneeuw]

Ronald C

ongelezen,
22 jan. 2001 09:27:3222-01-2001