Telefoonwinkels van Let's Talk naar Dutchtone

*Michiel*

Jul 12, 2001, 4:56:37 PM7/12/01
[nl.telecom]

Laatste nieuws: 1 van de Let's Talk winkels wordt in eerste instantie
omgebouwd tot een Orange-filiaal (of misschien wordt ie eerst black).
Onbekend is noog echter, welke winkel als test-filiaal gaat dienen.

In ieder geval zal de move naar Dutchtone/Orange als gevolg hebben,
dat Let'sTalk binnenkort geen andere GSM abonnementen verkoopt.

*Michiel*

(Wie is er ook al naar de vandaag geopende Nokiashop geweest
aan de Lijnbaan in Rotterdam t.h.v. Albert Heijn/Mediamarkt?)

http://www.ad.nl/994877616384.html

Rotterdam - Dutchtone neemt de 22 telefoonwinkels van Let's Talk over.
Dat heeft Nederlands op twee na grootste aanbieder van mobiele
telefonie gisteren bevestigd. Let's Talk was tot dusver in handen van
twee particulieren, die opereren onder de naam Proxicom. Wat Dutchtone
hun betaalt is onbekend.

Met deze aankoop brengt Dutchtone het aantal eigen verkooppunten op
31. De naam Let's Talk zal voorlopig gehandhaafd blijven. De winkels
worden pas aangepast zodra moederconcern France Telecom de merknaam
Orange (voor al zijn mobiele activiteiten) ook in Nederland invoert.
Deze operatie stond voor 2001 op het programma, maar een woordvoerster
van Dutchtone wilde gisteren niet bevestigen dat Orange Nederland
inderdaad dit jaar van start zal gaan.

France Telecom harkte eerder al zijn internetactiviteiten bij elkaar
onder de naam Wanadoo en zou aanvankelijk hetzelfde doen met alle
kabelbelangen. Van dat laatste plan zijn de Fransen inmiddels
afgestapt, waardoor het Nederlandse kabelbedrijf Casema zelfstandig is
gebleven. De Britse mobieletelefoniereus Vodafone is wel begonnen met
een internationale merkencampagne. Alle dochterbedrijven, waaronder
Libertel, voeren vanaf begin dit jaar ook de naam Vodafone.

Rik

Jul 12, 2001, 9:22:44 PM7/12/01
On Thu, 12 Jul 2001 22:56:37 +0200, *Michiel* <Mic...@nospam.cjb.net>
wrote:

> [...]
>
>(Wie is er ook al naar de vandaag geopende Nokiashop geweest
>aan de Lijnbaan in Rotterdam t.h.v. Albert Heijn/Mediamarkt?)

Ik ben er tegen 18.00 uur even geweest. Een aardige zaak met vrijwel
niets erin. Slechts 6250's en 8210's, 3330's en 9210's in de vitrines
en wat Telfort-pakketjes. En veel foute verkopers in foute pakken! Is
de nokia-flagstore nu gewoon bemenst met Bel-Company personeel?

gr, Rik.

Arne

Jul 13, 2001, 6:49:28 AM7/13/01

"Rik" <r...@geenspam.cjb.net> schreef in bericht

Dat was in Amsterdam toch ook al zo?
Het is gewoon een Belcompany, op al het papier staat ook gewoon Belcompany.

Mvg

Arne

*Michiel*

Jul 14, 2001, 8:21:35 AM7/14/01
http://groups.google.com/groups?ic=1&selm=<14jsktk5tk9vbbjh3...@4ax.com>

Rik <r...@geenspam.cjb.net> schreef in nl.telecom op Fri, 13 Jul 2001
03:22:44 +0200 :

> Ik ben er tegen 18.00 uur even geweest. Een aardige zaak met vrijwel
> niets erin. Slechts 6250's en 8210's, 3330's en 9210's in de vitrines
> en wat Telfort-pakketjes. En veel foute verkopers in foute pakken!

De meeste mensen die daar werken hebben nog nooit in een belwinkel gestaan.
Daardoor viel het niet op, dat de Nokia 9210 ą NLG 1000 lager was geprijsd.

--
Michiel Per SMS reageren? E-mail naar nos...@sms.genie.nl

Arne

Jul 18, 2001, 6:28:03 AM7/18/01

"*Michiel*" <Mic...@nospam.cjb.net> schreef in bericht

http://groups.google.com/groups?ic=1&selm=<14jsktk5tk9vbbjh3980bgh30c7tmgfkv
5...@4ax.com>

> [...]
gestaan.
> Daardoor viel het niet op, dat de Nokia 9210 ą NLG 1000 lager was

En heb je daar gebruik van gemaakt!?
Voor 1200 pieken wil ik hem daar wel even gaan halen! Of hebben ze je al
door?

Mvg

Arne

Knakworst

Jul 27, 2001, 4:11:52 AM7/27/01

> En heb je daar gebruik van gemaakt!?
> Voor 1200 pieken wil ik hem daar wel even gaan halen! Of hebben ze je al
> door?

Als het goed is hebben ze het wel door, als ze de streepjescode uitlezen op
de kassa...

Stefan