Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

telfort sms opwaarderen.

29 views
Skip to first unread message

J

unread,
May 16, 2012, 10:00:36 AM5/16/12
to
Het is nu zo dat de klanten van telfort prepaid over moeten stappen
naar sms opwaarderen omdat mobiel opwaarderen verdwijnt per 1 juni.
Maar dat sms opwaarderen werkt dus blijkbaar met een pincode die je in
de sms voor het opwaarderen moet vermelden.
Mijn vraag nu: mag je die pincode niet zelf kiezen?
Moet je dus weer een gegeven nieuwe pincode onthouden?

Rob

unread,
May 16, 2012, 10:52:05 AM5/16/12
to
J <ni...@niks.com> wrote:
> Het is nu zo dat de klanten van telfort prepaid over moeten stappen
> naar sms opwaarderen omdat mobiel opwaarderen verdwijnt per 1 juni.

Is dat zo?
Ik koop altijd gewoon een bonnetje bij de supermarkt of tankstation
en ik kreeg niet de indruk dat dat gaat stoppen.

J

unread,
May 17, 2012, 9:04:16 AM5/17/12
to
On 16 May 2012 14:52:05 GMT, Rob <nom...@example.com> wrote:

>Is dat zo?
>Ik koop altijd gewoon een bonnetje bij de supermarkt of tankstation
>en ik kreeg niet de indruk dat dat gaat stoppen.

Volgens mij het opwaarderen met een beltegoedbon niet nee.
Maar het mobiel opwaarderen via je bankrekening wel.
Dan moest je naar 1244 bellen en een 5 cijferige code opgeven en
daarna kon je een opwaardeerbedrag kiezen dat dan van je bankrekening
wordt afgeschreven.
Nu moet je daarvoor overstappen naar opwaarderen met een sms.

J

unread,
May 23, 2012, 1:52:45 PM5/23/12
to
On Wed, 16 May 2012 16:00:36 +0200, J <ni...@niks.com> wrote:

>Mijn vraag nu: mag je die pincode niet zelf kiezen?
>Moet je dus weer een gegeven nieuwe pincode onthouden?

Het antwoord hierop is helaas ja, want ik heb naar telfort gebeld.
Kan ik alweer een nieuwe code onthouden.....

Message has been deleted

A.P.J. de Zwart

unread,
May 23, 2012, 3:26:08 PM5/23/12
to
On Wed, 23 May 2012 20:59:49 +0200, Janus <em...@liever.niet> wrote:

>On Wed, 23 May 2012 19:52:45 +0200, J wrote
>(in article <ur8qr75trm4qnnv87...@4ax.com>):
>Daar hebben ze die gele sticky notes voor uitgevonden.
>
Die je geacht wordt onder op je toetsenbord te plakken ?

A.
Message has been deleted
0 new messages