Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Telfort sim werkt uitstekend in een 900Mhz GSM telefoon

0 views
Skip to first unread message

*Michiel*

unread,
Dec 6, 1999, 3:00:00 AM12/6/99
to
"Arne" <AdeG...@gmx.net> schreef in nl.markt.telecom op Sun, 5 Dec 1999
21:36:24 +0100 met artikelnr.<82eibf$2mf0p$1...@fu-berlin.de> :

>een Diga is singel band 900mhz!
>dus daar kan je niet mee op het Telfor netwerke he!!!
>
>wil je een Pre pay met telfort dan zal je toch gebruik moeten
>maken van een Dual Band toestel voor landelijke dekking!

Een Telfort simkaart werkt uitstekend in een 900Mhz GSM,
zolang je aan het roamen bent op het Libertel netwerk.

Michiel

--
Telecomnews op radio 1: Tros Radio Online www.tros.nl/radio_online
GSM prepaid special: http://www.tros.nl/radio_online/991031telecom.html
Van het vaste net naar mobiel bellen voor 23 cpm: 0049 1805 024 024 #

George

unread,
Dec 6, 1999, 3:00:00 AM12/6/99
to
On Mon, 06 Dec 1999 10:39:48 +0100, Mr. Ed <edv...@telekabel.nl>
wrote:

>Ja hoor , Ik heb er hier een al maanden in een Nokia 2110 zitten. Gaat
>prima.
>

totdat ze een Telfort mast neerzetten.

Donald Groen

unread,
Dec 6, 1999, 3:00:00 AM12/6/99
to

George schreef:

Maar op dit moment kun je aardig klooien, ook met een telfortmast op
hemeldbreed 1,5 km..

Buitenshuis geeft pak&bel telfort aan. In huis staat er dan telfort en
libertel.

Uiteraard is de libertel omweg zolang in de lucht, totdat telfort zijn
landelijke dekking ook heeft gehaald. Dan zal deze libertel-roaming wel
uitgeschakeld gaan worden. En dan kun je de 900 Mhz toestellen alleen nog
maar voor kpn en libertel gebruiken.

donald groen

0 new messages