Ik vind het wel erg dom van T-mobile om het op deze juridische
procedure te laten aankomen.
Ook als T-mobile deze zaak voor de rechter zou winnen, welke consument
wil dan nog een nieuw abonnement bij T-mobile ?
Het internet is voor consumenten als u een bijzonder krachtig medium
voor publiciteit . T-mobile zou dus ,zelfs bij een gunstige
rechterlijke uitspraak voor T-mobile , wel eens de grootste verliezer
kunnen zijn !
Voor u is van belang dat,als u als consument heeft gehandeld, u
ingevolge het Nieuw Burgerlijk Wetboek extra rechtsbescherming geniet.
Bepaalde algemene voorwaarden van T-mobile kunnen dan wel eens
ongeldig zijn.
T-mobile doet er verstandig aan deze rechtszaak niet door te zetten,
maar u een klantvriendelijke oplossing aan te bieden.
ir. W.J. Vogel.
Opzich zit T-Mobile wel fout. Ze bieden een dienst aan: mobiel bellen,
en u betaald hiervoor. Wanneer hun in gebreken vallen zitten hun
fouten, en is het mogelijk het contract te ontbinden.
Overigens ik ken verhalen waarbij consumenten (na veel zeuren) gewoon
hun abonnement konden stopzetten zonder kosten te hoeven maken.
Ik gebruik al sinds dag en douw telfort en het bereik is bij mij
altijd goed, dus ik kan je verder niet ondersteunen denk ik.
Met vriendelijke groeten,
JB GSM - http://www.jbgsm.nl