Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

hulp bij gevecht tegen telecomprovider?

0 views
Skip to first unread message

ir. W.J. Vogel

unread,
Jan 16, 2004, 10:48:02 AM1/16/04
to
"A.j.v. Willemse" <will...@planet.nl> wrote in message news:<e4f2738bbf5bd43649c...@mygate.mailgate.org>...
> Onderstaande tekst hadden wij bij mailgate telecom gepost. Een redelijk
> aantal reacties gekregen, zelfs jurispendentie uit het buitenland. Maar
> weet iemand al van een soortgelijke zaak waarin dus niet of nauwelijks
> bereik is in een hele wijk? Vooral juridische zaken en hun afloop hebben
> onze interesse.
>
> Hoi allemaal,
>
> Ik zoek medestanders die net als wij veel problemen met T-mobile hebben.
>
> In mijn buurt 6822 JX en een paar straten daarom heen heb je met een
> T-mobile toestel (maakt niet of pre-paid of abonnement) geen of heel
> slecht bereik.
>
> Ik heb na een aantal pogingen om de situatie te verbeteren het hele
> zootje terug naar T-mobile gestuurd en een ander abonnement genomen,
> want ik moest bereikbaar zijn. Pas na 3 maanden kreeg ik bericht dat ik
> toch me aan het afgesloten abonnement moest houden. Ik vindt dit
> onterecht. Nu heb ik een advocate in handen genomen en die raadt mij aan
> medestanders te zoeken, wat mijn zaak sterker maakt.
>
> Mail me op dupeT...@hotmail.com of bel 06 54 33 72 72 (Vodafone)


Ik vind het wel erg dom van T-mobile om het op deze juridische
procedure te laten aankomen.

Ook als T-mobile deze zaak voor de rechter zou winnen, welke consument
wil dan nog een nieuw abonnement bij T-mobile ?

Het internet is voor consumenten als u een bijzonder krachtig medium
voor publiciteit . T-mobile zou dus ,zelfs bij een gunstige
rechterlijke uitspraak voor T-mobile , wel eens de grootste verliezer
kunnen zijn !


Voor u is van belang dat,als u als consument heeft gehandeld, u
ingevolge het Nieuw Burgerlijk Wetboek extra rechtsbescherming geniet.
Bepaalde algemene voorwaarden van T-mobile kunnen dan wel eens
ongeldig zijn.

T-mobile doet er verstandig aan deze rechtszaak niet door te zetten,
maar u een klantvriendelijke oplossing aan te bieden.

ir. W.J. Vogel.

JB-GSM

unread,
Jan 16, 2004, 1:53:42 PM1/16/04
to
Ik steun u in uw actie.

Opzich zit T-Mobile wel fout. Ze bieden een dienst aan: mobiel bellen,
en u betaald hiervoor. Wanneer hun in gebreken vallen zitten hun
fouten, en is het mogelijk het contract te ontbinden.

Overigens ik ken verhalen waarbij consumenten (na veel zeuren) gewoon
hun abonnement konden stopzetten zonder kosten te hoeven maken.

Ik gebruik al sinds dag en douw telfort en het bereik is bij mij
altijd goed, dus ik kan je verder niet ondersteunen denk ik.


Met vriendelijke groeten,
JB GSM - http://www.jbgsm.nl

0 new messages