Posters anno 2003

Ralph Negennek

23. 34 0,92 Mies Huibers
24. 29 0,79 nos...@taaleffect.nl
25. 26 0,70 Johannes

--
Ralph Negennek
-------------------

Harry hol schon mal den Wagen.

Bart Dinnissen

Leuk, veel bekende namen. Zelf kwam ik een paar jaar later erbij.

Niet iedereen post hier meer en van één persoon weet ik dat-ie is overleden.

--
Bart Dinnissen

Bakel

Zonder iets aan jouw mededeling af te willen doen, weet ik dat van
niet één.

Jan van den Broek

On 2021-12-09, Bakel <Ba...@vanb.invalid> wrote:

[Schnipp]

--
Jan v/d Broek
balg...@dds.nl

Willem Steunkous

Bakel

O ja.

J. J. Lodder

> O ja.

Het is heel jammer dat zijn persoonlijke paginas
niet bewaard zijn gebleven

Ruud Harmsen

>Het is heel jammer dat zijn persoonlijke paginas
>niet bewaard zijn gebleven

Ik ben al bijna een jaar doende opdat dat mij zoude niet overkomen.
Druk druk druk. Daarom dat is zo stil ben hier. Hab zu tun.

Bakel

Kun je je pagina's niet met een ruimtevlucht meegeven? Dan kunnen ze
een kopietje op Mars achterlaten.

Ralf Negennek

Weet iemand wijlen zijn url nog? Dan is misschien waybackmachine een optie.

https://web.archive.org/web/*/http://www.dickwinter.nl/* was m niet.

--
Ralf Negennek
🗣 Hef de melk heuren klotsen, maor wet neet woor 't titje hunk.

Ralf Negennek

Ralf Negennek <no_e...@invalid.invalid> wrote:

> Weet iemand wijlen zijn url nog? Dan is misschien waybackmachine een optie.
>

> https://web.archive.org/web/*/http://www.dickwinter.nl/* was m niet.

Oeps. Dik natuurlijk. Maar dikwinter.nl kent hij ook niet. Zal wel iets met
n ~ geweest zijn.

Pancho Sanza

Ruud Harmsen yazdy:

[Dik T. Winter]

>Ik ben al bijna een jaar doende opdat dat mij zoude niet overkomen.

Ik ben benieuwd wat je daarmee bedoelt met een hoofdletter d, Ruud.
Is het je website die je voor het nageslacht wilt vereeuwigen of jezelf?

Dat laatste zou een ware medische doorbraak betekenen!

>Druk druk druk. Daarom dat is zo stil ben hier. Hab zu tun.

Maar niet te druk druk druk om die arme Rein even tussen de javascript
regels door een veeg uit de pan te geven.

Verder hoop ik dat je er wel aan denkt op tijd je rust te pakken tijdens
jouw ongetwijfeld hectische werkzaamheden. We zouden niet graag vernemen
dat jij voortijdig afscheid van ons hebt moeten nemen na een door over-
matige inspanningen veroorzaakte hartaanval of iets soortgelijk akeligs.

--
Pancho

Bakel

Pancho Sanza <span...@gmail.com> wrote:

> Ruud Harmsen yazdy:
>
> [Dik T. Winter]

> Ik ben benieuwd wat je daarmee bedoelt met een hoofdletter d, Ruud.
> Is het je website die je voor het nageslacht wilt vereeuwigen of jezelf?

Het is al jaren Ruuds streven ervoor te zorgen dat studenten over 450
jaar kunnen afstuderen op het Harmsenisme, waarna zij de titel
Schriftgeleerde mogen voeren.

J. J. Lodder

Zijn site stond bij het cwi, aimgh

Jan

[OT] Overigens, Apple heeft een 'Digital Legacy" feature bedacht.
(helemaal net splinternieuw, sinds iOS 15.2)

Je kan bij leven een digitale sleutel aanmaken
die je erfgenamen toegang geeft tot je Apple accounts and iCloud.
(na het presenteren van een officieel overlijdenscertificaat)

Bij Microsoft daarentegen kost het lang procederen
voor ze je toestaan accounts van een overleden familielid over te nemen.
(en dat voor ieder geval opnieuw)
Was recent weer in het nieuws.

Izak van Langevelde

On 21/12/2021 11:32, J. J. Lodder wrote:

> Zijn site stond bij het cwi, aimgh

Uhhzg...

--
Grinnikend door het leven...

Willem Steunkous

Ralf Negennek wrote:

> Oeps. Dik natuurlijk. Maar dikwinter.nl kent hij ook niet. Zal wel
> iets met n ~ geweest zijn.

Fluitje van een nanobitcoin om dat te vinden:
http://homepages.cwi.nl/~dik

WS

Peter Smulders

On 21-12-2021 00:12, Ralf Negennek wrote:

> Weet iemand wijlen zijn url nog? Dan is misschien waybackmachine een optie.
>

> https://web.archive.org/web/*/http://www.dickwinter.nl/* was m niet.

Zijn url stond onder ieder van zijn postjes, zie google groups:
http://www.cwi.nl/~dik/

Ruud Harmsen

Tue, 21 Dec 2021 11:32:54 +0100: nos...@de-ster.demon.nl (J. J.
Lodder) scribeva:

> [...]
>die je erfgenamen toegang geeft tot je Apple accounts and iCloud.
>(na het presenteren van een officieel overlijdenscertificaat)

Lijkt op LastPass, maar dan zonder certificaat.

Inderdaad. Stelletje lamzakken.
https://blog.iusmentis.com/2021/12/16/microsoft-moet-van-rechter-toegang-tot-hotmail-overledene-verschaffen-aan-erven/
https://tweakers.net/nieuws/190624/microsoft-moet-van-rechter-toegang-tot-hotmail-overledene-verschaffen-aan-erven.html?utm_source=pocket_mylist
https://deeplink.rechtspraak.nl/uitspraak?id=ECLI:NL:RBAMS:2021:7090

--
Ruud Harmsen, http://rudhar.com

Ruud Harmsen

Tue, 21 Dec 2021 11:43:13 +0100: Izak van Langevelde
<eeza...@xs4all.nl> scribeva:

>Uhhzg...

In 2008 was het, blijkens zijn eigen sig: http://www.cwi.nl/~dik/ .
Ofwel: http://homepages.cwi.nl/~dik/
Deze snapshot is van bijna twee weken voor zijn dood.
https://web.archive.org/web/20091215131022/http://homepages.cwi.nl/~dik/

Ruud Harmsen

Tue, 21 Dec 2021 12:08:28 +1100: Bakel <Ba...@vanb.invalid> scribeva:
Nee, op Historische Nederlandse Taalkunde.
Je hebt het weer eens niet begrepen.

>waarna zij de titel Schriftgeleerde mogen voeren.

Farizeeër.

Ruud Harmsen

Tue, 21 Dec 2021 13:27:52 +0100: Ruud Harmsen <r...@rudhar.com>
scribeva:
> [...]
>Ofwel: http://homepages.cwi.nl/~dik/
>Deze snapshot is van bijna twee weken voor zijn dood.

Met alle respect, het valt nogal tegen wat er nou eigenlijk opstaat.
Het werkt ook niet mee dat die Wayback Machine, hoewel een lofwaardig
initiatief, zo traag is als dikke stront.

J. J. Lodder

The requested URL /~dik was not found on this server.

Jan