Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Eerste bericht met Dondervogel!

55 views
Skip to first unread message

Ruud Harmsen

unread,
Mar 8, 2023, 4:26:38 AM3/8/23
to
Daar istie dan, nu al. Bewijs Georgisch:
==
There are also many words that begin with three contiguous consonants:

თქვენ (tkven), "you (plural)"
მწვანე (mts'vane), "green"
ცხვირი (tskhviri), "nose"
ტკბილი (t'k'bili), "sweet"
მტკივნეული (mt'k'ivneuli), "painful"
ჩრდილოეთი (chrdiloeti), "north"
==

Bron: Wikipedia.

Bewijs Birmaans:
==
Here is a sample of loan words found in Burmese:

suffering: ဒုက္ခ [dowʔkʰa̰], from Pali dukkha
radio: ရေဒီယို [ɹèdìjò], from English radio
method: စနစ် [sənɪʔ], from Mon
springroll: ကော်ပြန့် [kɔ̀pjã̰], from Hokkien 潤餅 (jūn-piáⁿ)
wife: ဇနီး [zəní], from Hindi jani
noodle: ခေါက်ဆွဲ [kʰaʊʔ sʰwɛ́], from Shan ၶဝ်ႈသွႆး [kʰāu sʰɔi]
foot (unit of measurement): ပေ [pè], from Portuguese pé
flag: အလံ [əlã̀], Arabic: علم ʿalam
storeroom: ဂိုဒေါင် [ɡòdã̀ʊ̃], from Malay gudang
==

Bron eveneens Wikipedia. Geen links.

Ruud Harmsen via Google Groups <google@rudhar.com>

unread,
Mar 8, 2023, 4:28:26 AM3/8/23
to
Goed bezig, man!

Ruud Harmsen

unread,
Mar 8, 2023, 4:32:18 AM3/8/23
to
Wed, 8 Mar 2023 10:26:36 +0100: Ruud Harmsen <r...@rudhar.com> scribeva:

>Subject: Eerste bericht met Dondervogel!
>Date: Wed, 8 Mar 2023 10:26:36 +0100
>Organization: A noiseless patient Spider

Huh?? Wie heeft DÁT verzonnen? Ik niet, hoor!

>Lines: 30
>Message-ID: <tu9kcc$rohm$1...@dont-email.me>
>MIME-Version: 1.0
>Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
>Content-Transfer-Encoding: 8bit

Kool, nah?

>Injection-Date: Wed, 8 Mar 2023 09:26:36 -0000 (UTC)
[...]
>User-Agent: Mozilla/5.0

Huh?

>(X11; Linux x86_64; rv:102.0) Gecko/20100101
> Thunderbird/102.7.1

O ja. Toch wel.
--
Ruud Harmsen, http://rudhar.com

joh

unread,
Mar 8, 2023, 5:35:48 AM3/8/23
to
Kun je niet een linkje naar nl.test doen?

Ruud Harmsen

unread,
Mar 8, 2023, 6:48:25 AM3/8/23
to
Wed, 8 Mar 2023 02:35:47 -0800 (PST): joh <josh...@gmail.com>
scribeva:
>> > Bron eveneens Wikipedia. Geen links.
>> Goed bezig, man!
>
>Kun je niet een linkje naar nl.test doen?

Ik dacht eerst: men vraagt wij draaien. Maar ik mag in Thunderbird
kennelijk alleen crossposten naar nieuwsgroepen waarop ik gesubscribed
ben, en dat is vooralsnog alleen nl.taal. De nieuwsgroepen van het
nieuwsaccount zitten in Thunderbird op een dermate
niet-voor-de-handliggende plek verscholen dat ik ze even niet kan
vinden. Dus helaas!

Het blijft een draak van een programma, dat Thunderbird. Ontworpen
door iemand die het zelf nooit gebruikt, denk ik. En toch wordt het
mijn standaard, want portabel, en alles wijst erop dat de conversie
van mijn e-mailarchief gaat lukken. (Usenet-archief interesseert me
niet echt, zoek ik wel op in GG als het te pas komt.)

Ruud Harmsen

unread,
Mar 8, 2023, 7:00:18 AM3/8/23
to
On 3/8/23 12:48, Ruud Harmsen wrote:
> Wed, 8 Mar 2023 02:35:47 -0800 (PST): joh <josh...@gmail.com>
> scribeva:
>>>> Bron eveneens Wikipedia. Geen links.
>>> Goed bezig, man!
>>
>> Kun je niet een linkje naar nl.test doen?
>
> Ik dacht eerst: men vraagt wij draaien. Maar ik mag in Thunderbird
> kennelijk alleen crossposten naar nieuwsgroepen waarop ik gesubscribed
> ben, en dat is vooralsnog alleen nl.taal. De nieuwsgroepen van het
> nieuwsaccount zitten in Thunderbird op een dermate
> niet-voor-de-handliggende plek verscholen dat ik ze even niet kan
> vinden. Dus helaas!

https://support.mozilla.org/nl/kb/nieuwsgroepaccount-aanmaken

Ruud Harmsen

unread,
Mar 8, 2023, 7:00:52 AM3/8/23
to
Zeker wel! Men vraagt, wij potsen!!!

Izak van Langevelde

unread,
Mar 8, 2023, 7:05:22 AM3/8/23
to
Ik word hier potsmisselijk van...
--
Grinnikend door het leven...

Ruud Harmsen

unread,
Mar 8, 2023, 7:50:31 AM3/8/23
to
Van al die draaierige lettertjes, die je nie ken leze. Ja, kan ik me wel
iets bij voortsellen.

pe

unread,
Mar 8, 2023, 8:15:34 AM3/8/23
to
Ruud Harmsen <r...@rudhar.com> wrote:
> Daar istie dan, nu al.

Ik heb TB (toeval?) erafgesmeten toen het de hele PC voor zichzelf opeiste
en dan nóg voor geen meter vooruit te branden was. Is dat inmiddels
verholpen? Want het was kwa siteren, adresseren, tikken en draadverwerking
toch een stuk handiger dan dit newstapgebeuren.

--
LaTiE FijN zIJn


Ruud Harmsen

unread,
Mar 8, 2023, 8:48:59 AM3/8/23
to
Stukje regel uit 'top':
3502908 597040 216504 S 0,0 7,6 0:46.78 thunderbird

D.w.z. 3,5 gigabyte virtueel werkgeheugen (krankzinnig, maar dat leren
ze die kinderen tegenwoordig kennelijk zo op de programmeerschool; ik
zag laatst een proces dat 256 GB had gereserveerd, op een machine met
fysiek 4 GB), waarvan gelukkig 'slechts' 597 megabyte "resident", dus
echt in gebruik (ook idioot, voor hier en daar wat tekst, maar dat
schijnt tegenwoordig normaal te zijn), 216 MB shared (wat dat ook moge
inhouden), nul procent CPU gebruik, 7,6% geheugen, en sinds het starten
(vanmorgen vroeg, denk ik) al bijna 47 seconden aan CPU-tijd
geconsumeerd, wat best veel is, maar who cares.

Kortom, niks aan de hand.

Ruud Harmsen

unread,
Mar 8, 2023, 8:51:51 AM3/8/23
to
On 3/8/23 14:15, pe wrote:
> [...]
> Want het was kwa siteren, adresseren, tikken en draadverwerking
> toch een stuk handiger dan dit newstapgebeuren.

Ik mis vooral de functie van de spatiebalk voor "ga naar volgende
ongelezen bericht". Onbegrijpelijk eigenlijk dat ontwikkelaars zulke
handige dingen niet van oudere programma oppakken.

pe

unread,
Mar 8, 2023, 8:56:35 AM3/8/23
to
Zit er wel in hoor. Misschien even aanzetten.

--
LaTiE FijN zIJn


Dirk T. Verbeek

unread,
Mar 10, 2023, 6:47:10 PM3/10/23
to
Op 08-03-2023 om 14:48 schreef Ruud Harmsen:
Virtueel geheugen is nogal goedkoop, het gaat meer om hoeveel fysiek
geheugen gebruikt wordt en dat is heel weinig.
Bij mij zie ik een gebruik van bijna 3,9 GB virtueel en 295 KB fysiek
geheugen.
Dat is met 9 nieuwsgroepen en 16 jaar aan email verdeeld over 6 accounts.

Dirk T. Verbeek

unread,
Mar 11, 2023, 7:09:01 AM3/11/23
to
Op 08-03-2023 om 14:51 schreef Ruud Harmsen:
Raar, dat met die spatiebalk werkt voor mij en ik heb er nooit om gevraagd.

Izak van Langevelde

unread,
Mar 11, 2023, 8:53:58 AM3/11/23
to
Dan zal het een bug wezen ;o)

Dirk T. Verbeek

unread,
Mar 11, 2023, 10:18:39 AM3/11/23
to
Op 11-03-2023 om 14:53 schreef Izak van Langevelde:
Psies.
Of gewoon de manier zoals het ooit bedacht is.
Ik heb nooit bijzondere dingen gedaan om Thunderbird (of Firefox) aan te
passen, ik gebruik het zoals het al jaren 'out of the box' werkt.

Ruud Harmsen

unread,
Mar 11, 2023, 10:43:34 AM3/11/23
to
Sat, 11 Mar 2023 00:47:07 +0100: "Dirk T. Verbeek" <di...@example.com>
scribeva:

>Virtueel geheugen is nogal goedkoop, het gaat meer om hoeveel fysiek
>geheugen gebruikt wordt en dat is heel weinig.
>Bij mij zie ik een gebruik van bijna 3,9 GB virtueel en 295 KB fysiek
>geheugen.

Dat laatste kan ik bijna niet geloven. Vroeger was dat een normale
waarde, maar tegenwoordig krijgt elk programma ongevraagd al een stack
van 1 M toebedeeld. Terwijl bij zindelijk programmeren 10 à 20 k
voldoende is.

Je bedoelt zeker 295 megabyte?

>Dat is met 9 nieuwsgroepen en 16 jaar aan email verdeeld over 6 accounts.

Een zindelijk programma houdt dat niet allemaal in core, want dat is
nergens voor nodig. Maar ja, waar vindt je die nog tegenwoordig?

Ruud Harmsen

unread,
Mar 11, 2023, 10:44:41 AM3/11/23
to
Sat, 11 Mar 2023 13:08:58 +0100: "Dirk T. Verbeek" <di...@example.com>
scribeva:
Ik krijg het op geen enkele manier aan de praat. Ook n voor next
message werkt meestal niet. Ik vind ook nergens een instelling.

Let wel, ik gebruik Linux, niet Windows. Misschien scheelt dat.

Pancho Sanza

unread,
Mar 11, 2023, 12:41:04 PM3/11/23
to
U-Dirk T. Verbeek wabhala:

>>Ik mis vooral de functie van de spatiebalk voor "ga naar volgende
>>ongelezen bericht". Onbegrijpelijk eigenlijk dat ontwikkelaars zulke
>>handige dingen niet van oudere programma oppakken.

>Raar, dat met die spatiebalk werkt voor mij en ik heb er nooit om gevraagd.

Spatiebalk werkt hier alleen als het gehele bericht op het scherm past.
Is dat niet het geval, dan fungeert de spatiebalk als een PageDown en
stopt als het einde van het bericht bereikt is.

Eentoetsige navigatie zit er wel in, maar met niet echt makkelijk te
onthouden toetsen, F, N, B, P.

Er is een extensie waarmee je toetsen kunt herdefinieren, maar die werkt
niet meer in de nieuwere versies van Thunderbird.

Ik vind het niet echt een fijn programma, maar het komt wel van pas om
al die gmail adresjes die ik in de loop der tijd heb aangemaakt te
beheren met IMAP.

--
Pancho

Dirk T. Verbeek

unread,
Mar 11, 2023, 3:52:46 PM3/11/23
to
Op 11-03-2023 om 16:43 schreef Ruud Harmsen:
> Je bedoelt zeker 295 megabyte?

Inderdaad :)
Puntje verkeerd gelezen.

Thunderbird is opgezet om met html om te gaan en is daarvoor voor een
groot deel op de Firefox browser gebaseerd, ook dingen zoals de tabs
zijn daarvan geleend.

Dirk T. Verbeek

unread,
Mar 11, 2023, 4:00:29 PM3/11/23
to
Op 11-03-2023 om 18:41 schreef Pancho Sanza:
> U-Dirk T. Verbeek wabhala:
>
>>> Ik mis vooral de functie van de spatiebalk voor "ga naar volgende
>>> ongelezen bericht". Onbegrijpelijk eigenlijk dat ontwikkelaars zulke
>>> handige dingen niet van oudere programma oppakken.
>
>> Raar, dat met die spatiebalk werkt voor mij en ik heb er nooit om gevraagd.
>
> Spatiebalk werkt hier alleen als het gehele bericht op het scherm past.
> Is dat niet het geval, dan fungeert de spatiebalk als een PageDown en
> stopt als het einde van het bericht bereikt is.

Bijna net als bij mij, als ik hier aan het einde van een post ben
aangeland gaat Thunderbird met nog een klik van de spatiebalk naar het
volgende ongelezen bericht..
>
> Eentoetsige navigatie zit er wel in, maar met niet echt makkelijk te
> onthouden toetsen, F, N, B, P.

Het verschil met de spatiebalk is dat nu (met N) gelijk de volgende
ongelezen post getoond wordt, dus zonder eerst page down te doen.

pe

unread,
Mar 11, 2023, 6:28:07 PM3/11/23
to
Dirk T. Verbeek <di...@example.com> wrote:
> Op 11-03-2023 om 18:41 schreef Pancho Sanza:
>> U-Dirk T. Verbeek wabhala:
>>
>>>> Ik mis vooral de functie van de spatiebalk voor "ga naar volgende
>>>> ongelezen bericht". Onbegrijpelijk eigenlijk dat ontwikkelaars zulke
>>>> handige dingen niet van oudere programma oppakken.
>>
>>> Raar, dat met die spatiebalk werkt voor mij en ik heb er nooit om gevraagd.
>>
>> Spatiebalk werkt hier alleen als het gehele bericht op het scherm past.
>> Is dat niet het geval, dan fungeert de spatiebalk als een PageDown en
>> stopt als het einde van het bericht bereikt is.
>
> Bijna net als bij mij, als ik hier aan het einde van een post ben
> aangeland gaat Thunderbird met nog een klik van de spatiebalk naar het
> volgende ongelezen bericht..

Precies, zo was het. Met alleen spatie kon ik alle berichten in alle
nieuwsgroepen doorlezen.



--
LaTiE FijN zIJn


Ruud Harmsen

unread,
Mar 11, 2023, 11:14:19 PM3/11/23
to
Sat, 11 Mar 2023 18:41:01 +0100: Pancho Sanza <span...@gmail.com>
scribeva:

>U-Dirk T. Verbeek wabhala:
>
>>>Ik mis vooral de functie van de spatiebalk voor "ga naar volgende
>>>ongelezen bericht". Onbegrijpelijk eigenlijk dat ontwikkelaars zulke
>>>handige dingen niet van oudere programma oppakken.
>
>>Raar, dat met die spatiebalk werkt voor mij en ik heb er nooit om gevraagd.
>
>Spatiebalk werkt hier alleen als het gehele bericht op het scherm past.
>Is dat niet het geval, dan fungeert de spatiebalk als een PageDown en
>stopt als het einde van het bericht bereikt is.

Zo hoort het te werken, zo doet Agent het. Maar Thunderbird beslist
niet.

>Eentoetsige navigatie zit er wel in, maar met niet echt makkelijk te
>onthouden toetsen, F, N, B, P.

De n werkt als gezegd ook niet, of lang niet altijd.

>Er is een extensie waarmee je toetsen kunt herdefinieren, maar die werkt
>niet meer in de nieuwere versies van Thunderbird.
>
>Ik vind het niet echt een fijn programma, maar het komt wel van pas om
>al die gmail adresjes die ik in de loop der tijd heb aangemaakt te
>beheren met IMAP.

--
Ruud Harmsen, http://rudhar.com

Ruud Harmsen

unread,
Mar 11, 2023, 11:15:05 PM3/11/23
to
Sat, 11 Mar 2023 22:00:26 +0100: "Dirk T. Verbeek" <di...@example.com>
scribeva:

>> Eentoetsige navigatie zit er wel in, maar met niet echt makkelijk te
>> onthouden toetsen, F, N, B, P.
>
>Het verschil met de spatiebalk is dat nu (met N) gelijk de volgende
>ongelezen post getoond wordt, dus zonder eerst page down te doen.

Ja, handig. Als het zou werken.

Ruud Harmsen

unread,
Mar 11, 2023, 11:16:49 PM3/11/23
to
Sun, 12 Mar 2023 05:15:03 +0100: Ruud Harmsen <r...@rudhar.com>
scribeva:
Mijn versie is Thunderbird 102.7.1 (64-bit), voor Linux Mint 20.1.

pe

unread,
Mar 12, 2023, 6:10:49 AM3/12/23
to
Dat heb ik ff niet paraat om te testen. Maar je kan altijd een aanvulling
vragen, of zelf toevoegen.

--
LaTiE FijN zIJn


Pancho Sanza

unread,
Mar 12, 2023, 9:05:16 AM3/12/23
to
U-Ruud Harmsen wabhala:

>>>Eentoetsige navigatie zit er wel in, maar met niet echt makkelijk te
>>>onthouden toetsen, F, N, B, P.

>>Het verschil met de spatiebalk is dat nu (met N) gelijk de volgende
>>ongelezen post getoond wordt, dus zonder eerst page down te doen.

>Ja, handig. Als het zou werken.

Ik denk dat je bij de installatie van Linux een verkeerd toetsenbord
hebt geselecteerd. Probeer het nog eens, maar nu met nl-us of us-intl.

--
Pancho

Dirk T. Verbeek

unread,
Mar 12, 2023, 9:13:34 AM3/12/23
to
Op 12-03-2023 om 05:16 schreef Ruud Harmsen:
Dezelfde versie hier op Kubuntu.

Dirk T. Verbeek

unread,
Mar 12, 2023, 9:15:20 AM3/12/23
to
Op 12-03-2023 om 14:05 schreef Pancho Sanza:
Goed punt, als je zoals sommigen (incl. ikke) ook andere talen wilt
weergeven is us-intl een goede oplossing.

Izak van Langevelde

unread,
Mar 12, 2023, 9:58:58 AM3/12/23
to
Tegenwoordig is dat doenlijk ;o)

Klerengannef

unread,
Mar 12, 2023, 10:35:36 AM3/12/23
to
Op 12-3-2023 om 05:14 schreef Ruud Harmsen:
Even testen met Dondervogel op Windows 10:

My penis was in te Guinness Book of World Records.
But then the librarian asked me to take it out.

Ja.


--
'n Gannefrekel

[Niets zo fijn als binnen zijn - (C) meneer Foppe]
--------------

Ruud Harmsen

unread,
Mar 12, 2023, 12:15:16 PM3/12/23
to
Sun, 12 Mar 2023 14:05:08 +0100: Pancho Sanza <span...@gmail.com>
scribeva:
Die laatste gebruik ik. Met deadkey.

Ruud Harmsen

unread,
Mar 12, 2023, 12:17:26 PM3/12/23
to
Sun, 12 Mar 2023 14:15:18 +0100: "Dirk T. Verbeek" <di...@example.com>
scribeva:
Weet ik al ongeveer 30 jaar, al vanaf dat ze een variant daarvan op
MSDOS het "Braziliaanse" toetsenbord noemden. En zie voor de Linux
variant (die uitgebreider is, eigenlijk te uitgebreid):
https://rudhar.com/sfreview/clavmort.htm, deadkey, dode toetsen.

Ruud Harmsen

unread,
Mar 12, 2023, 12:18:05 PM3/12/23
to
Sun, 12 Mar 2023 15:35:34 +0100: Klerengannef <ni...@invalid.com>
scribeva:
Your point being?

Pancho Sanza

unread,
Mar 12, 2023, 2:19:16 PM3/12/23
to
U-Ruud Harmsen wabhala:

>>Ik denk dat je bij de installatie van Linux een verkeerd toetsenbord
>>hebt geselecteerd. Probeer het nog eens, maar nu met nl-us of us-intl.

>Die laatste gebruik ik. Met deadkey.

Typfoutje tijdens de Alpine toetsenbordinstallatiekeuzefase?

--
Pancho

Ruud Harmsen

unread,
Mar 12, 2023, 3:31:32 PM3/12/23
to
Sun, 12 Mar 2023 19:19:13 +0100: Pancho Sanza <span...@gmail.com>
scribeva:
Nee. Daarbij kies ik gewoon us, de default, en later in mijn
installatiescripts stel ik alles in zoals ik het hebben wil.

Kleefgaren

unread,
Mar 13, 2023, 2:43:17 AM3/13/23
to
Verrek dacht dat ik in nl.test zat. Hoe is dat nou mogelijk.

--

I was playing Pink Floyd in my room full blast when my dad started
pounding on the door yelling at me to turn it up.

Knal en erf ‘n eg

Ruud Harmsen

unread,
Mar 13, 2023, 3:40:54 AM3/13/23
to
Mon, 13 Mar 2023 07:43:14 +0100: Kleefgaren <ge...@test.nl> scribeva:
Ook dan herhaal ik mijn vraag.

Klerengannef

unread,
Mar 13, 2023, 4:27:19 AM3/13/23
to
Op 13-3-2023 om 08:40 schreef Ruud Harmsen:
Het was een TESTBERICHT! Ik dacht gewoon dat ik in nl.test zat, vind je
het gek outlul met je ellenlange geneuzel over een spatiebalk op jet
ramplank van het jaar kruk? IK maak zelf uit wat ik in een testbericht
schrijf of niet dan? Dat jij met je GELUL in nl.taal zit te lullen
bracht mij op het idee om deze lulgrap als test te gebruiken. Trek het
je aan, en haal deze zooi uit nl.taal en zondig nooit weer.

Bakel

unread,
Mar 13, 2023, 5:33:16 AM3/13/23
to
Klerengannef <ni...@invalid.com> wrote:

> Op 13-3-2023 om 08:40 schreef Ruud Harmsen:
> > Mon, 13 Mar 2023 07:43:14 +0100: Kleefgaren <ge...@test.nl> scribeva:
> >
> >> Ruud Harmsen <r...@rudhar.com> wrote:
> >>> Sun, 12 Mar 2023 15:35:34 +0100: Klerengannef <ni...@invalid.com>
> >>> scribeva:
> >>>
> >>>> Even testen met Dondervogel op Windows 10:
> >>>>
> >>>> My penis was in te Guinness Book of World Records.
> >>>> But then the librarian asked me to take it out.
> >>>>
> >>>> Ja.
> >>>
> >>> Your point being?
> >>
> >> Verrek dacht dat ik in nl.test zat. Hoe is dat nou mogelijk.
> >
> > Ook dan herhaal ik mijn vraag.
>
> Het was een TESTBERICHT! Ik dacht gewoon dat ik in nl.test zat, vind je
> het gek outlul met je ellenlange geneuzel over een spatiebalk op jet
> ramplank van het jaar kruk? IK maak zelf uit wat ik in een testbericht
> schrijf of niet dan? Dat jij met je GELUL in nl.taal zit te lullen
> bracht mij op het idee om deze lulgrap als test te gebruiken. Trek het
> je aan, en haal deze zooi uit nl.taal en zondig nooit weer.

:)

Ruud Harmsen

unread,
Mar 13, 2023, 6:18:10 AM3/13/23
to
Mon, 13 Mar 2023 09:27:16 +0100: Klerengannef <ni...@invalid.com>
scribeva:
>Het was een TESTBERICHT! Ik dacht gewoon dat ik in nl.test zat, vind je
>het gek outlul met je ellenlange geneuzel over een spatiebalk op jet
>ramplank van het jaar kruk? IK maak zelf uit wat ik in een testbericht
>schrijf of niet dan? Dat jij met je GELUL in nl.taal zit te lullen
>bracht mij op het idee om deze lulgrap als test te gebruiken. Trek het
>je aan, en haal deze zooi uit nl.taal en zondig nooit weer.

Wat een raar aggressief bericht is dit. Ik denk dat ik het maar
negeer.

Ruud Harmsen

unread,
Mar 13, 2023, 6:19:09 AM3/13/23
to
Mon, 13 Mar 2023 20:33:12 +1100: Bakel <Ba...@vanb.invalid> scribeva:
>en haal deze zooi uit nl.taal

Kan niet. U weet niet hoe yooznett werkt?

Bakel

unread,
Mar 13, 2023, 6:21:42 AM3/13/23
to
Ruud Harmsen <r...@rudhar.com> wrote:

> Mon, 13 Mar 2023 20:33:12 +1100: Bakel <Ba...@vanb.invalid> scribeva:
> >en haal deze zooi uit nl.taal
>
> Kan niet. U weet niet hoe yooznett werkt?

Dat is nou al de tweede reactie op een bericht dat je negeert.

Pancho Sanza

unread,
Mar 13, 2023, 6:57:43 AM3/13/23
to
U-Ruud Harmsen wabhala:

>>Het was een TESTBERICHT! Ik dacht gewoon dat ik in nl.test zat, vind je
>>het gek outlul met je ellenlange geneuzel over een spatiebalk op jet
>>ramplank van het jaar kruk? IK maak zelf uit wat ik in een testbericht
>>schrijf of niet dan? Dat jij met je GELUL in nl.taal zit te lullen
>>bracht mij op het idee om deze lulgrap als test te gebruiken. Trek het
>>je aan, en haal deze zooi uit nl.taal en zondig nooit weer.

>Wat een raar aggressief bericht is dit. Ik denk dat ik het maar
>negeer.

Heel verstandig.

--
Pancho

Rein

unread,
Mar 13, 2023, 8:03:32 AM3/13/23
to
[nl.test verwijderd]

Ruud Harmsen <r...@rudhar.com> wrote:
> Klerengannef <ni...@invalid.com>

> >Het was een TESTBERICHT! Ik dacht gewoon dat ik in nl.test zat, vind je
> >het gek outlul met je ellenlange geneuzel over een spatiebalk op jet
> >ramplank van het jaar kruk? IK maak zelf uit wat ik in een testbericht
> >schrijf of niet dan? Dat jij met je GELUL in nl.taal zit te lullen
> >bracht mij op het idee om deze lulgrap als test te gebruiken. Trek het
> >je aan, en haal deze zooi uit nl.taal en zondig nooit weer.

> Wat een raar aggressief bericht is dit. Ik denk dat ik het maar
> negeer.

'Of toch maar niet'.

--
<

Flibsy

unread,
Mar 13, 2023, 10:19:15 AM3/13/23
to
Wat is nieuw?


--
Flibsy

Ruud Harmsen

unread,
Mar 13, 2023, 10:32:37 AM3/13/23
to
Mon, 13 Mar 2023 14:19:13 -0000 (UTC): Flibsy <fli...@nltaal.invalid>
scribeva:
Wat anders is nieuw, is toch de uitdrukking?
0 new messages