Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Deutsche Bahn mag spoorlijnen Qatar aanlegen

1 view
Skip to first unread message

m@tmaster

unread,
Nov 22, 2009, 10:54:12 AM11/22/09
to
Deutsche Bahn mag spoorlijnen Qatar aanlegen
Is het niet zo
Deutsche Bahn mag spoorlijn Qatar aanleggen

m@tmaster

unread,
Nov 22, 2009, 10:56:12 AM11/22/09
to

"m@tmaster" <matm...@hccnet.nl> schreef in bericht
news:4b095ea4$0$4630$e4fe...@dreader32.news.xs4all.nl...

> Deutsche Bahn mag spoorlijnen Qatar aanlegen
> Is het niet zo Deutsche Bahn mag spoorlijn Qatar aanleggen

http://www.z24.nl/bedrijven/artikel_106134.z24/Deutsche_Bahn_mag_spoorlijnen_Qatar_aanlegen.html

Maarten van Tilburg

unread,
Nov 22, 2009, 11:46:41 AM11/22/09
to

Zou het geen meerdere lijnen kunnen zijn ?

P@nadanbear

unread,
Nov 22, 2009, 2:08:29 PM11/22/09
to

"Maarten van Tilburg" <mtil...@planet.nl> schreef in bericht
news:5fdfb3b2-22e4-48eb...@m38g2000yqd.googlegroups.com...


Duidelijk wel:

'Qatar wil spoorlijnen voor personen- en goederenvervoer bouwen. Verder zijn
er plannen voor een hogesnelheidslijn naar buurland Bahrein en een
metrosysteem in de Qatarese hoofdstad Doha. Qatar heeft in totaal 17 miljard
euro uitgetrokken voor de spoorprojecten.'

Wat ze ermee gaan doen, met die spoorlijnen, is me niet geheel duidelijk,
ik kan me bij 'aanlegen' niet zo veel voorstellen. Alvast een beetje leeg
maken of zo?
--
P@ndabear.
Helaas kan de cursus 'Leren omgaan met teleurstellingen' niet doorgaan (Ome
Jan, Kijkduin)


Maarten van Tilburg

unread,
Nov 22, 2009, 2:11:30 PM11/22/09
to
On 22 nov, 17:08, "P@nadanbear" <Gustaaf@ Schokland.nl> wrote:
> "Maarten van Tilburg" <mtilb...@planet.nl> schreef in berichtnews:5fdfb3b2-22e4-48eb...@m38g2000yqd.googlegroups.com...

>
> > On 22 nov, 13:54, "m@tmaster" <matmas...@hccnet.nl> wrote:
> >> Deutsche Bahn mag spoorlijnen Qatar aanlegen
> >> Is het niet zo
> >> Deutsche Bahn mag spoorlijn Qatar aanleggen
>
> > Zou het geen meerdere lijnen kunnen zijn ?
>
> Duidelijk wel:
>
> 'Qatar wil spoorlijnen voor personen- en goederenvervoer bouwen. Verder zijn
> er plannen voor een hogesnelheidslijn naar buurland Bahrein en een
> metrosysteem in de Qatarese hoofdstad Doha. Qatar heeft in totaal 17 miljard
> euro uitgetrokken voor de spoorprojecten.'
>
> Wat ze ermee gaan doen, met die spoorlijnen,  is me niet geheel duidelijk,
> ik kan me bij 'aanlegen' niet zo veel voorstellen. Alvast een beetje leeg
> maken of zo?

Agggg, eindelijk zie ik hem ook.

wugi

unread,
Nov 22, 2009, 3:28:08 PM11/22/09
to

Zouden het geen ;-)

guido goegelwugi

m@tmaster

unread,
Nov 22, 2009, 3:28:53 PM11/22/09
to

"Maarten van Tilburg" <mtil...@planet.nl> schreef in bericht
news:a1db8b5c-683c-49d3...@k19g2000yqc.googlegroups.com...

Dat ging snel.;)

Piet Beertema

unread,
Nov 22, 2009, 4:42:21 PM11/22/09
to
"P@nadanbear" wrote:
> Wat ze ermee gaan doen, met die spoorlijnen, is me niet geheel
> duidelijk, ik kan me bij 'aanlegen' niet zo veel voorstellen.
> Alvast een beetje leeg maken of zo?

Zeker. En daarna aanvullen. Twee keer vangen dus.
Slimme jongens, die Germanen.

-p

0 new messages