http://www.z24.nl/bedrijven/artikel_106134.z24/Deutsche_Bahn_mag_spoorlijnen_Qatar_aanlegen.html
Zou het geen meerdere lijnen kunnen zijn ?
Duidelijk wel:
'Qatar wil spoorlijnen voor personen- en goederenvervoer bouwen. Verder zijn
er plannen voor een hogesnelheidslijn naar buurland Bahrein en een
metrosysteem in de Qatarese hoofdstad Doha. Qatar heeft in totaal 17 miljard
euro uitgetrokken voor de spoorprojecten.'
Wat ze ermee gaan doen, met die spoorlijnen, is me niet geheel duidelijk,
ik kan me bij 'aanlegen' niet zo veel voorstellen. Alvast een beetje leeg
maken of zo?
--
P@ndabear.
Helaas kan de cursus 'Leren omgaan met teleurstellingen' niet doorgaan (Ome
Jan, Kijkduin)
Agggg, eindelijk zie ik hem ook.
Zouden het geen ;-)
guido goegelwugi
Dat ging snel.;)
Zeker. En daarna aanvullen. Twee keer vangen dus.
Slimme jongens, die Germanen.
-p