je wil niet beoordeeld worden op je uiterlijk

Kleefgaren

Feb 7, 2024, 3:10:34 PMFeb 7
Telegraaf:

Xenia Florence Gabriela Sophie Iris, ook wel bekend als de prinses van
Saksen, schrijft geschiedenis! Ze is de eerste aristocraat ooit die in de
Playboy staat.

Haar betovergrootvader, Friedrich August III (1865-1932), was de laatste
koning van Saksen. De 37-jarige prinses is er zeker van dat hij deze shoot
goed zou hebben gekeurd. „Ik voel een bijzondere band met hem”, zegt ze in
het blad. Via haar pikante foto’s wil Xenia laten zien dat „elke vrouw mooi
is zoals ze is” en dat je niemand moet beoordelen op zijn of haar
uiterlijk.

—————————-

Oja. Ja dat klopt ja. Ja je laat zo wel zien dat je niet beoordeeld wil
worden op je uiterlijk. Briljant.
——————————

https://www.telegraaf.nl/entertainment/783043670/primeur-voor-duitse-prinses-als-eerste-aristocraat-ooit-in-de-playboy

--
At 'smaons vrog de hane uut dinxper in aalten kraei'jt, dan heft 'snachts
unmöndig e'waei'jt.

Izak van Langevelde

Feb 7, 2024, 4:25:44 PMFeb 7
On 07-02-2024 21:10, Kleefgaren wrote:
> [...]
> uiterlijk.
>
> —————————-
>
> Oja. Ja dat klopt ja. Ja je laat zo wel zien dat je niet beoordeeld wil
Een vrouw beoordeel je op haar interviews, daar heeft ze wel gelijk in...

--
Grinnikend door het leven...

Kleefgaren

Feb 8, 2024, 4:38:34 AMFeb 8
Op 7-2-2024 om 22:25 schreef Izak van Langevelde:
O noem jij die dingen zo?

--
Erg, elf kannen.

Harry hol schon mal den Wagen.