Opvallend moment

N.N. Kleefgaren

Telegraaf:

Opvallend moment tijdens de achtste finale tussen Frankrijk en Polen.
Verdediger Jules Koundé was voor de aftrap vergeten zijn gouden ketting uit
te doen, wat uiteraard verboden is.

Men begrijpe dus uit dit bericht dat het verboden is om te vergeten een
gouden ketting uit [sic] te doen. Je mag hem dus omhouden als je niet
vergeten bent om hem uit [sic] te doen, maar dat je hem expres
"aan"gehouden hebt.
--
Knal en erf n eg
"Romance @ short notice was her specialty" [H. H. Munro]

pe

N.N. Kleefgaren <no_e...@invalid.invalid> wrote:
> [...]
> gouden ketting uit [sic] te doen. Je mag hem dus omhouden als je niet
> vergeten bent om hem uit [sic] te doen, maar dat je hem expres

Geen wonder dattieder niks van snapte.

--
LaTiE FijN zIJn

joh

On Monday, December 5, 2022 at 4:44:02 PM UTC+1, N.N. Kleefgaren wrote:
> [...]
> gouden ketting uit [sic] te doen. Je mag hem dus omhouden als je niet
> vergeten bent om hem uit [sic] te doen, maar dat je hem expres

Dat laatste volgt nergens uit.

pe

[sic], mag ik hopen?
[sic] is het nieuwe letterlijk.

--
LaTiE FijN zIJn

N.N. Kleefgaren

joh <josh...@gmail.com> wrote:

> Dat laatste volgt nergens uit.

Nou dat denk ik wel. Alles wat niet verboden is, is toegestaan. Het
aanhouden van de ketting is niet verboden.

joh

Er staat ook niet dat je niet door rood mag rijden.

Klerengannef

Op 6-12-2022 om 10:54 schreef joh:
Dat hoeft niet. Als het niet verboden is, mag je door rood rijden.

--
'n Gannefrekel

[Niets zo fijn als binnen zijn - (C) meneer Foppe]

Klerengannef

Op 5-12-2022 om 19:03 schreef pe:
Ik doe niet aan die nieuwerwetserigheden. Sic betekent voor mij gewoon sic.