w8woord

Klerengannef

AD:

Het is vandaag ‘Nationale Verander je Wachtwoord’-dag

--
Klerengannef
-----

h@wig

Klerengannef:
> AD:

> Het is vandaag ‘Nationale Verander je Wachtwoord’-dag

Goed dat je het zegt. Verander ik het van mijn geboortedatum in
'12345678910'

Izak van Langevelde

On 24/11/2022 13:17, Klerengannef wrote:
> AD:
>
> Het is vandaag ‘Nationale Verander je Wachtwoord’-dag

Welk wachtwoord moet ik veranderen?
--
Grinnikend door het leven...

Izak van Langevelde

Nee, die heb ik al...

h@wig

Klerengannef:
> AD:

> Het is vandaag ‘Nationale Verander je Wachtwoord’-dag

Nog vijf nachtjes slapen, we kunnen hier niet wachten:
29 november 2022 Sint Pannekoek

Izak van Langevelde

U heeft voldoende sjampoo in huis?

wugi

El 24/11/2022 a las 13:59, Izak van Langevelde escribió:

> Nee, die heb ik al...

w8wórd lijkt me een goeie, dat vinden ze niet :)

--
guido wugi