"met zonder"

Peter Brummelkamp

Hhmm...jos essers wrote on Tue, 29 Oct 1996 17:00:38 -0800 about
**"met zonder"**

>Mag ik een patatje?
>Met??
>Nee dank U zonder.
>Ok, een patat met zonder !!!!!

>Zijn er meer van deze taalbloempjes???

>Jos Essers

Pas gehoord : 2 Patat met zonder niks.....

Peter Brummelkamp - Brummelkamp Administraties
DEN HAAG - PGP KeyID=0xFB124F91
"Aan alles komt een eind ;
Leuke dingen :-( maar ook vervelende dingen :-)"
Andrea

jos essers

Mag ik een patatje?

Met??

Nee dank U zonder.

Ok, een patat met zonder !!!!!

Hetzelfde vindt plaats bij sigaretten met/zonder filter.

Toon Pels

ori <r...@xs2.xs4all.nl> wrote:

> ,,En 'n broodje zonder kaas en eentje zonder ham, graag.''

Eindelijk!

Wie kan beter?

--
Toon

ori

On Tue, 29 Oct 1996, Peter Brummelkamp wrote:

> Date: Tue, 29 Oct 1996 17:13:24 GMT
> From: Peter Brummelkamp <bru...@xs4all.nl>
> Newsgroups: nl.taal
> Subject: Re: "met zonder"

> Pas gehoord : 2 Patat met zonder niks.....

,,En 'n broodje zonder kaas en eentje zonder ham, graag.''

vrgr&hgrr

On typical Followup no Reply, please
Bij typische posting geen e-mail, aub

http://www.xs4all.nl/~rox
_______________
r...@xs4all.nl Het gewin is de hoeksteen van de samenleving.
~~~~~~~~~~~~~~~

Toon Pels

Danny L Kraakman <d...@xs4all.nl> wrote:

> Uit mijn lijfblad:
> Er staat een jongetje te huilen. Een meneer vraagt:
> "Waarom huil je ?"
> "Die jongen heeft mijn patatje in het water gegooid!"
> "Oh! en was dat met opzet ?"
> "Nee, met mayonaise."
> Bron: Oom Donalds moppentrommel.

Leve Oom Donald!

--
Toon

ori

On Tue, 29 Oct 1996, jos essers wrote:

> Date: Tue, 29 Oct 1996 17:00:38 -0800
> From: jos essers <mani...@pi.net>
> Newsgroups: nl.taal
> Subject: "met zonder"

> Mag ik een patatje?
> Met??
> Nee dank U zonder.
> Ok, een patat met zonder !!!!!

'nVriend van me hoorde 's: ,,Mag 'k 'n patat zonder zonder.'' Voor de
zekerheid begreep m'n vriend. 'kBestel ook wel 's 'n patat zonder, zonder.
Zonder mayo, zonder zout. 'kHeb 's gehoord: ,,Mag 'k 'n patat zonder
zonder.'' Zeker en absoluut zonder begreep 'k,

Danny L Kraakman

jos essers <mani...@pi.net> wrote:

> Ok, een patat met zonder !!!!!

> Hetzelfde vindt plaats bij sigaretten met/zonder filter.

Ik zeg het zelf altijd (Brood met zonder sesam/ filet met zonder kruiden
etc. etc.).Erg he? (Ik zit mijn hele leven al in het winkel-gebeuren,
alleen vroeger heette dat nog niet zo.)

[...]

A'dam

Berna

On Tue, 29 Oct 1996 17:00:38 -0800, jos essers wrote:

> [...]
>
>Nee dank U zonder.
>

>Ok, een patat met zonder !!!!!
>
>Hetzelfde vindt plaats bij sigaretten met/zonder filter.

Zekers ;-)

"Mama, mag ik met zonder jas naar buiten?"

--
Berna /\_/\ B.M. Slikker
=( @ @ )= bsli...@bart.nl
> - < http://www.bart.nl/~bslikker

Peter Brummelkamp

Hhmm...ori wrote on Tue, 29 Oct 1996 20:03:10 +0100 about **Re: "met
zonder"**

===KNIP===

> [...]
>Zonder mayo, zonder zout. 'kHeb 's gehoord: ,,Mag 'k 'n patat zonder
>zonder.'' Zeker en absoluut zonder begreep 'k,

En zonder ENTER :-))

Gerald Jansen

In article <3276A8...@pi.net>, jos essers <mani...@pi.net> wrote:

> [...]
>
> Nee dank U zonder.
>
> Ok, een patat met zonder !!!!!
>
> Hetzelfde vindt plaats bij sigaretten met/zonder filter.

Hoeveel bier heb jij gisteravond wel niet gedronken?

--
Gerald Jansen

Laboratory of Seismics and Acoustics Tel. work: (31)15-2782478
Delft University of Technology Tel. home: (31)15-2126526
The Netherlands
E-mail:be...@akst.tn.tudelft.nl

E.D.C. Neppelenbroek

In Article <32793ca5...@news.bart.nl> "bsli...@bart.nl (Berna)" says:

> Zekers ;-)
>
> "Mama, mag ik met zonder jas naar buiten?"
>

> --
> Berna /\_/\ B.M. Slikker
> =( @ @ )= bsli...@bart.nl

"Kijk Mamma! Met losse handen!"

Eve

BAETEN R.R.A.M.

In article <Pine.SUN.3.93.96102...@xs2.xs4all.nl> ori <r...@xs2.xs4all.nl> writes:
>From: ori <r...@xs2.xs4all.nl>
>Subject: Re: "met zonder"
>Date: Tue, 29 Oct 1996 20:03:38 +0100

>On Tue, 29 Oct 1996, Peter Brummelkamp wrote:

>,,En 'n broodje zonder kaas en eentje zonder ham, graag.''

Koosjer hoor

Nantko Schanssema

e.d.c.nep...@svoboda.rechten.vu.nl (E.D.C. Neppelenbroek)
wrote:

>In Article <32793ca5...@news.bart.nl> "bsli...@bart.nl (Berna)" says:

>"Kijk Mamma! Met losse handen!"

Kijk Mamma, Mef zonder fanden!

Groet,
Nantko

Opinions stated in this posting are strictly personal.
Email address patched to fool "unwanted add"-bots. Remove
underscore for replies.