Re: Poetin heeft liever Biden

Kees van den Doel

Feb 17, 2024, 11:36:25 AMFeb 17
In article <259vsih4m3bt6vik3...@4ax.com>, r...@rudhar.com says...

> Opiaten, heet dat toch in het Nederlands? En due pijnstillers waaraan
> veel Amerikanen verslaafd zijn geraakt (o.a. Prince, en Micheal
> Jackson) hebben een met opiaten vergelijkbare werking (hoewel veel
> sterker), maar zijn geen opiaten, dacht ik.
>
> Maar ik geen medicus, geen scheikundige en geen bioloog, dus wat weet
> ik er nou van?

Niets

Ruud Harmsen

Feb 18, 2024, 5:17:36 AMFeb 18
Sat, 17 Feb 2024 08:36:23 -0800: Kees van den Doel
<kwak...@kulketlekkel.nl> scribeva:
Fijn dat Uedele deze vraag zo eludiet voor mei heefd beantwoordtdt. Ik
gevoel mijn aan U verplicht, obrigado!!
--
Ruud Harmsen, https://rudhar.com

Rein

Feb 18, 2024, 8:26:43 AMFeb 18
[nl.scouting verwijderd]

Ruud Harmsen <r...@rudhar.com> wrote:

[knip]

> Fijn dat Uedele deze vraag zo eludiet voor mei heefd beantwoordtdt. Ik
> gevoel mijn aan U verplicht, obrigado!!

'Ironie'. 'Zelfspot'. In elk geval iets dat voor leuk moet
doorgaan, wedden?

--
<