Stichting

Ruud Harmsen

Re 2 voor 12, net:
Heb je ooit winstoogmerk gezien zonder zonder?
Ik niet. Waarvan akte. Oprichtingsakte.
--
Ruud Harmsen, http://rudhar.com

Ruud Harmsen

Fri, 25 Nov 2022 21:09:34 +0100: Ruud Harmsen <r...@rudhar.com>
scribeva:

>Re 2 voor 12, net:
>Heb je ooit winstoogmerk gezien zonder zonder?
>Ik niet. Waarvan akte. Oprichtingsakte.

Met zonder bij Googke zelfs meer hots dan zonder. Hoe kan dat nou?

(All typos mine, and intended, after careful deliberation.)

kvd...@gmail.com

Wartaal

Pancho Sanza

Na tusia e kvd...@gmail.com:

>Wartaal

Ruud moest weer eens een dagje op de kleinkinderen passen en heeft daar
toen s'avonds van zitten bijkomen met behulp van een fles Port.

--
Pancho

Bakel

Maar wel Tawny!

h@wig

Pancho Sanza:
[...] s'avonds van zitten bijkomen [...]

's avonds

h@wig

Ruud Harmsen:
> Re 2 voor 12, net:
> Heb je ooit winstoogmerk gezien zonder zonder?
> Ik niet. Waarvan akte. Oprichtingsakte.

Boe..... nou weet ik het woord. Ik moest nog kijken.

joh

dan kun je kijken zonder winstoogmerk

Izak van Langevelde

On 25/11/2022 21:09, Ruud Harmsen wrote:
> Re 2 voor 12, net:
> Heb je ooit winstoogmerk gezien zonder zonder?
> Ik niet. Waarvan akte. Oprichtingsakte.

't Is net friet...

--
Grinnikend door het leven...

joh

On Saturday, November 26, 2022 at 10:10:49 AM UTC+1, Izak van Langevelde wrote:
> 't Is net friet...

met zonder jas

Pancho Sanza

Na tusia e Bakel:

uit.

>Maar wel Tawny!

Iedereen weet dat je van Tawny Port net zo dronken wordt als van Ruby
Port.

--
Pancho

Ruud Harmsen

Sat, 26 Nov 2022 07:44:52 +0100: h@wig <hedwig.d...@planet.nl>
scribeva:

>Pancho Sanza:
>[...] s'avonds van zitten bijkomen [...]
>
>'s avonds

’s avonds, zelfs. En niet
‘s avonds, zoals Microsoft Word meent.

Ruud Harmsen

Sat, 26 Nov 2022 07:46:07 +0100: h@wig <hedwig.d...@planet.nl>
scribeva:
Aj. Had ik niet aan gedacht, dat dat kon. Hoewel wij zelf ook vaak
dingen ingeblikt kijken.